arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳

بارش های پراکنده در استانهای ساحلی/ پیش بینی وضعیت هوای تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سازمان هواشناسی اعلام کرد: براساس نقشه های پیش یابی طی امروز و فردا بارشهای پراکنده در استانهای ساحلی دریای خزر رخ خواهد داد و در روز جمعه بارشها در استانهای مازندران و گلستان شدت بیشتری خواهد داشت و از بعد از ظهر جمعه و روز شنبه هفته آینده دریای خزر مواجی خواهد بود.


 سازمان هواشناسی تصریح کرده که در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل باد و گرد و خاک قابل پیش بینی است.

همچنین به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق، پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی از امشب و در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در استانهای ایلام، خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص هوای امروز تهران نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 33 درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود 11 درصد، سرعت باد 18 کیلومتر و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران بین 24 تا 34 درجه خواهد بود.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا (پنجشنبه)بین 25 تا 35 درجه بالای صفر خواهد بود و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری و در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

به گفته وی، طبق نقشه های پیش یابی کمینه و بیشینه هوای تهران روز جمعه این هفته بین 23 تا 35 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری و در بعد از ظهر با گرد و خاک همراه با وزش باد خواهد شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان