arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳

فرگوسن: اطمینان دارم هرناندز خرید خوبی برای رئال خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی شیاطین سرخ معتقد است که هرناندس خرید بسیار خوبی برای رئال است و می‌تواند در این تیم گل‌های زیادی را به ثمر رساند.

خاویر هرناندس در آخرین روزهای فصل جابه‌جایی تابستانی فوتبال با رئال‌مادرید به توافق نهایی رسید تا در فصل جاری لیگا و لیگ قهرمانان اروپا این تیم را همراهی کند. چیچارتو از بازیکنانی بود که فرگوسن او را کشف کرد و به منچستر یونایتد برد اما در دوران دیوید مویس بازی به او نرسید. با پیوستن فالکائو به منچستریونایتد هرناندس چاره‌ای جز جدایی نداشت و در نهایت در آخرین روز فصل جابه‌جایی به رئال‌مادرید پیوست.

سرآلکس فرگوسن اطمینان دارد که مهاجم سابق تیمش می‌تواند در رئال بدرخشد و گل‌های زیادی به ثمر برساند. او گفت: اطمینان دارم که هرناندس می‌تواند در رئال بدرخشد و گل‌های زیادی را به ثمر برساند. او مهاجمی است با تمرکز بسیار بالا و همواره آرزوی حضور در رئال‌مادرید را داشت.

او ادامه داد: هرناندس خرید بسیار خوبی برای رئال است. او سرعت بالایی دارد و یک تمام‌کننده کامل است. طولی نمی‌کشد که این مهاجم مکزیکی اعتماد هواداران رئال و کادر فنی را به دست می‌آورد.

هرناندس در فصل نخست حضور خود در منچستریونایتد در 45 بازی که به میدان رفت 20 گل به ثمر رساند و فرگوسن بار دیگر نشان داد که در خرید بازیکن بسیار دقت می‌کند. او در آخرین فصل سرآلکس فرگوسن که هم که به قهرمانی منچستریونایتد منتهی شد در 36 بازی که به میدان رفت 18 گل به ثمر رساند که آمار خوبی برای این مهاجم مکزیکی به شمار می‌رفت؛ چرا که در بیشتر بازی‌ها به عنوان یار جانشین به میدان می‌رفت.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان