arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۳

یوفا به باشگاه منچستریونایتد امتیاز می‎دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه چلسی پس از حضور "رومن آبراموویچ" در سال 2003 به عنوان قدرتمندترین باشگاه اروپا لقب گرفت. این تیم در سال 2006 با انعقاد قراردادی به ارزش 30 میلیون پوند "آندری شوچنکو" را به خدمت گرفت که در فوتبال بریتانیا یک رکورد محسوب می‎شد. آبی‎پوشان چلسی در سال 2011 هم با انعقاد قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند، "فرناندو تورس" را به خدمت گرفتند.

بر پایه گزارش ساکرنت، چلسی در حال حاضر با مورد توجه قراردادن قانون نقل و انتقالات جوانمردانه که از سال 12-2011 عملیاتی شده، از هزینه‎های خود را کاسته است.

"ژوزه مورینیو" با بیان اینکه چلسی هرگز قادر نخواهد بود رکورد خرید "آنخل دی ماریا" با قیمت 59/7 میلیون پوند را بشکند، اظهار داشت: ما پول درمی‎آوریم تا بتوانیم خرج کنیم. در هر پنجره نقل و انتقالات، چلسی بازیکن می‎فروشد.

وی با اشاره به فروش "خوان ماتا"، "داوید لوییس" و "روملو لوکاکو" در دو سال گذشته اظهار داشت: چلسی در حال حاضر یک خریدار نیست. چلسی این روزها پولی که از فروش بازیکن به دست می‎آورد، بیشتر از پولی است که هزینه می‎کند.

مورینیو ادامه داد: وقتی یوفا چنین قانونی را وضع کرد آنها تلاش می‎کردند تا امکانات برابری را برای همه تیم‎ها فراهم آورند اما واقعیت این است که تیم‎های بزرگ، باشگاه‎های باسابقه و با هوادار بیشتر در سراسر جهان، باشگاه‎های با درآمد بیشتر ، هزینه‎های بیشتری را انجام می‎دهند. رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستر یونایتد به نظر من در این خصوص امتیاز بیشتری نسبت به تیم‎های دیگر دارند.

وی در پایان گفت: البته ما از روشی که در پیش گرفته‎ایم خوشحالیم و آن را تغییر نخواهیم داد. ما بین درآمدمان و پولی که هزینه می‎کنیم تعادل خوبی برقرار کرده‌ایم.

 

منبع: مهر
برچسب ها: باشگاه ، چلسی ، قیمت ، بازیکن
نظرات بینندگان