arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۲۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

آماده گفتگو با ایران در مورد آنچه در عراق می گذرد، هستیم/با تهران درباره داعش اطلاعات رد و بدل نخواهیم کرد/روند پیشرفت مذاکرات هسته ای کند نشده

مری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که اختلافات اساسی با ایران هنوز حل‌و‌فصل نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که اختلافات اساسی با ایران هنوز حل‌و‌فصل نشده است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، هارف بیان داشت: ما باید مسئله ی ایران و سوریه را از یکدیگر جدا کنیم، چراکه دو موضوع متفاوت است. عراق رابطه ی قدیمی با ایران دارد و برای همین است که ما گفته ایم، آماده گفتگو با ایرانی ها در مورد آنچه در عراق می گذرد، هستیم. البته با تهران هماهنگی نکرده و اطلاعات رد و بدل نمی کنیم بلکه آنها را تشویق به حمایت از دولت جدید عراق می کنیم. داعش خطری برای ایران و همچنین دیگر کشورهای منطقه به شمار می آید.

وی در بخش دیگری در رابطه با مذاکرات هسته ای گفت: پیشرفت در مذاکرات کند نشده است، اما در مورد مسائل اصلی همچنان اختلاف نظر داریم که باید اینجا حل شود.

هارف اضافه کرد: ما معتقدیم که پیشنهادی معقولانه و منصفانه روی میز گذاشته ایم. ما خیلی تلاش کرده ایم که خلاقانه عمل کنیم. ایرانی ها باید در مورد اقداماتی که در جهت اثبات سخنانشان به جهان است تصمیم بگیرند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۱۰
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
3
کسانی که خودتان را به خواب زده اید!!!: آمریکا دروغگو و فرصت طلبه، به هیچ کس وفا نمیکنه فقط و فقط دنبال اهداف شیطانی خودشه حالا واسه گول زدن طرف مقتبل یا افکار عمومی دنیا یه حرفای 2پهلویی هم میگه ولی آخر داستان نوشتن: آمریکا باید به هدفش برسد. مرگبر آمریکای مردم فریب (البته منظور سیاست های خصمانه و سیاست مدارهاشونه)
نظرات بینندگان