arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳

بازار فروش مسکن راکد است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن خوزستان گفت: در حال حاضر بازار فروش مسکن در استان راکد است و وضعیت نقدینگی انبوه‌سازان مناسب نیست.

سیاوش ساعی‌فر اظهارکرد: وقتی فروش ساختمان‌ها راکد باشد قطعاً نقدینگی انبوه‌سازان و سازندگان کاهش می‌یابد.

وی افزود: در حال حاضر صنعت ساختمان‌سازی با رکود و کمبود نقدینگی مواجه است.

ساعی‌فر تصریح‌ کرد: انتظار داریم دولت وام 80 میلیونی ساخت مسکن را در اختیار تمام بانک‌ها قرار دهد و این وام فقط مختص بانک مسکن نباشد.

وی عنوان‌ کرد: اگر قدرت نقدینگی و خرید مردم و متقاضیان مسکن بالا برود قطعاً بازار فروش مسکن بهتر می‌شود و رونق خواهد گرفت.

رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن خوزستان گفت: تنها راه رونق و شکوفایی بازار مسکن در این است که نقدینگی متقاضیان و مردم بالا برود و دولت تسهیلات در اختیار مردم قرار دهد. همچنین نرخ سود تسهیلات برای سازندگان مسکن بالا است و نرخ سود بالا برای سازنده اقتصادی نیست.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
18
مسکن ازبسکه جان ندارد!!!!! مرد! وقتی خریدار نیازمند و مصف کننده مسکن ! با عرض پوزش همانند اکثر کارکنان خبرگزاری ها فقط اگر هنر داشته باشند می توانند مخارج زنده ماندن را مهیا کنند!!! چگونه توقع دارید که بازار مسکن در رکود نباشد! با درامد یک میلیون در ماه یک خانواده 3 نفره چگونه هم زنده بماند و هم اجاره خانه بدهد!!!!! پس انداز و خرید خانه پیشکش!!!!!!! اگر معاملاتی هم در بازار مسکن انجام شود بدانید که فقط خود دلالان و بساز بفروشها و سرمایه گذاران هستند!!!
نظرات بینندگان