arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۲۵۶۵
تعداد نظرات: ۲۳۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳
وزیر خارجه امارات در سازمان ملل:

ایران جزایر ما را اشغال کرده و پرچم خود را به اهتزاز دراورده/این اقدام برخلاف ارزش های انسانی است/جامعه بین المللی از ایران بخواهد که به درخواست های ما پاسخ دهد

وزیر خارجه امارات در سخنرانی خود در سازمان ملل بار دیگر نسبت به جزایر سه گانه خلیج فارس ادعاهای خود را تکرار کرد و گفت تهران نباید پرچم خود را در جزیره ابوموسی قرار دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


وزیر خارجه امارات در سخنرانی خود در سازمان ملل بار دیگر نسبت به جزایر سه گانه خلیج فارس ادعاهای خود را تکرار کرد و گفت تهران نباید پرچم خود را در جزیره ابوموسی قرار دهد.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان گفت: استقرار صلح و ثبات در منطقه عنصر کلیدی دستیابی به امنیت جهانی است و این مهم، اولویت سیاست خارجی امارات متحد عربی است.

وی افزود: براین اساس، دولت ما بار دیگر عدم پذیرش اشغال سه جزیره امارات توسط ایران را اعلام می کند.

وزیر خارجه امارات اضافه کرد: ما همچنین تاکید می کنیم که تمام اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان ایران برخلاف قوانین بین المللی و ارزش های انسانی است.

وی ادامه داد: به همین منظور من اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران اخیرا پرچم خود را در جزیره ی ابوموسی که براساس تفاهمانامه 1971 متعلق به امارات است، قرار داده است.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان خاطرنشان کرد: کشورم به شدت به این اقدام ایران اعتراض دارد و آن را نقض کننده ی تفاهمنامه 1971 می داند. بنابراین از این تریبون مجددا از جامعه بین المللی می خواهیم که به ایران اصرار ورزد که به درخواست های صادقانه و صلح امیز امارات متحده عربی برای حل این مسئله چه از طریق مذاکرات مستقیم یا ارجاع آن به دادگاه بین امللی پاسخ دهد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳۲
در انتظار بررسی: ۸۲
غیر قابل انتشار: ۳۳۶
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
11
575
ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک ریشه در دورهٔ امپراتوری‌های عیلامی، ماد، هخامنشی، اشکانی و ساسانی دارد. در این دوران نظم و امنیت ایرانی (persianpax) بر سراسر این پهنه آبی خلیج فارس و جزایر آن حکم‌فرما بود.[۱] جزایر سه‌گانه در سال ۱۹۰۸ به طور کامل تحت اشغال بریتانیا به عنوان قیم رسمی امارات متصالحه در آمد اما تا سال ۱۹۷۱ هیچ یک از دولت‌های وقت ایران این اشغال را قبول نداشته و ابوموسی به همراه تنب بزرگ و تنب کوچک در تقسیمات کشوری ایران قرار داشتند.

در سال ۱۹۷۱ پس از توافق ایران و بریتانیا و پیش از خروج نیروهای نظامی بریتانیا از منطقه و تأسیس کشور امارات متحده عربی، ابوموسی به همراه تنب بزرگ و تنب کوچک پس از نزدیک به ۷۰ سال شکایت‌های مداوم دولت ایران علیه اشغال گری بریتانیا سرانجام به ایران بازگردانده شد.

منبع : ویکی پدیا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
باید آقای رییس جمهور و وزیرها مثل بقیه استانها به این جزیره نیز سفر کنن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
رییس جمهور عید امسال به ابوموسی رفتند.
ابوموسی
| UNITED STATES |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
جواب این ها اعلام بنادر آزاد خرمشهر، چابهار، قشم در وسعت فعالیت‌های بازرگانی دبی هست تا کلاً بازار اقتصادی دوبی‌ ضربه بخوره و جزائر ابوموسی و تنب بزرگ تبدیل به مرکز سرویس کشتیرانی بین المللی با امتیازات بالا برای همه کشورها هست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
بنده خدا سنش به اين حرف ها نمي خوره.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
29
833
ابوموسی که جای خود دارد.کل امارات نیز مال ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
جزایر شما؟گوگولی مگولی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
آفرین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
در اسناد تاریخی سال 1971 آمده که تمامیت ارضی و رسمیت امارات در صورت مالکیت ایران بر جزایر سه گانست .
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
ابوموسی و کل امارات که جای خود دارد، بحرین هم مال ماست !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
7
428
حالا این بدتر ه که ادعای خاک ایران رو داره یا انگلیس
ببینم صدا وسیما چکار می کنیاااااا
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اولا کل امارات و کشورهای جنوب خلیج فارس با کمک و دسیسه چینی انگلیس از ایران جدا شد، دوما این شازده، خودش یه دست نشوندۀ اربابِ انگلیس، یعنی امریکاست، واقعا نمیدونستی؟؟؟؟؟
مژگان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
9
379
اي خدا اينو ديگه كجاي دلمون بذاريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
حساس نشو ....حساس نشو!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
9
377
فقط می تونم بگم برو بابا. اگه اینطوری باشه نصف دنیا برای ایرانه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
8
307
یکی نبوده به این بگه صدا تو ببر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
دکتر ظریف کارشو بلده. شما لازم نکرده به ایشون یاد بدی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
دکتر ظریف فقط بلده لبخند بزنه
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
129
این یاداشت تفاهم ۶ بندی را ایران امضا نکرده بلکه وزارتخارجه و مشترک‌المنافع بریتانیا متن و ضمایم آن را ابتدا برای امیر شارجه فرستاده و او شیخ خالد طی نامه مورخ ۱۸ نوامبر ۱۹۷۱ اعلام نموده که مفاد آن را پذیرفته‌است از سوی دیگر وزیر خارجه ایران نیز طی دو نامه در یک روز به شماره W21281 تاریخ ۲۵ نوامبر ۱۹۷۱ و در پاسخ به یادداشت مورخ ۲۴ نوامبر وزارت خارجه و مشترک‌المنافع بریتانیا که منضم به یادداشت تفاهم مذکور بوده ابتدا پاسخ مثبت داده‌است. و سپس طی نامه شماره W21284 اعلام می‌کند که من از طرف دولتم مامور شدم به اطلاع برسانم که ضمن پذیرش یادداشت تفاهم - ایران هیچ گونه محدودیتی را در اجرای اقداماتی که برای امنیت جزیره لازم بداند نخواهد پذیرفت. فردای آن روز هویدا نیز همین مطلب رادر بیانیه‌ای در پارلمان اعلام می‌کند
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
8
252
بخواب بابا!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
6
197
خدا شفاء بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
5
183
بن زاید اخه نیمچه مرد شما دولتمردان امارات متحده در کنار قطر و عربستان بنیان نا امنی در منطقه جنوب غرب آسیا هستید
این پیمان که میگی عزیز بین آقای محمدرضا پهلوی و انگلیس بسته شده برید و از خودشون بخواید چون برای ما حتی موجودیت کشوری به عنوان امارات متحده عربی دارای شکیات جدی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
5
163
خودت بیا جلو کوچولو
ناشناس
|
-
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
186
این لباس اصلاً بهت نمیاد آقای به اصطلاح وزیر!
پاسخ ها
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
+++++++++++++++++
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
6
183
بدبختیه ها اسم استان مارو کردن امارات و کشور تشکیل دادن واسه خودشون حالام گیر دادن به جزیره هامون.
ما کلا همسایه درست حسابی نداریم اون از ترکیه اینم از اینا
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
6
169
جانم برود باکی نیست غم من رفتن ذره ای از خاک وطن است... ای تازی این را بدان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
وقت عمل ان شاء الله! ببینم کجایی!
تاریخ دان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
117
کشوری با نام امارات در سال 1971 میلادی و با خروج اشغالگران بریتانیایی از این منطقه شکل گرفت. در بند 2 این قرارداد ادعایی که میان ایران و بریتانیا به عنوان قیم این منطقه امضا شد(چون هنوز اماراتی وجود نداشت) به صراحت آمده است:
۲ ـ (الف) ـ ایران در این مناطق تحت تصرف(جزایر سه گانه) صلاحیت‌های کامل دارد و پرچم ایران در آن جا برافراشته خواهد بود.
حاجی دیده بان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
129
شتردرخواب بیند پنبه دانه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
132
برو بچه جان مگه امارات هم كشور است؟
برو دنبال عشق وحالت اين حرف ها به شما نيومده
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
113
عمر پدر و بعضی برادران این شازده از عمر کشورشون بیشتره، کشوری که سال 1349 شمسی تازه تاسیس شد.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
7
147
کی میشه این پرونده هسته ای که جز ضرر چیزی عاید مان نشد بسته بشه تا اون وقت این یاوه گویان حاشیه خلیج همیشه فارس را سرجای خود بنشانیم و خیالشان از یاوه گویی راحت بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
اگر با دادن تمام هسته‌ای و موشکها توافق حاصل بشه اونوقت با موشک آتیش بازی و تفگ ترقه‌ای میخواهید دهان یاوه گویان را ببندید؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
100
برو بچه بیرون تو حیاط با هم قد خودت بازی بازی کن!
این سخنان بخاطر خوردن زیادی شیر شتر و سوسمار هست.
تقصیر ما بود که همون اول اگه کل مملکتت رو می گرفتیم الان دیگه جزوی از هرمزگان بودی!

ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری

تو به تقصیر خود افتادی از این در محروم
از که می‌نالی و فریاد چرا می‌داری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
154
ابوموسي با تهران فرقي ندارد ايران ايران است
ضد عرب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
115
اخه خوش خیال شما که تا 40 سال پیش تو خیمه زندگی میکردی از کجا به اون ذهن کوچیکتون رسید تفاهمنامه امضا کنید؟!واقعا وقتی حرفای شما رو میشنوم از خنده..........!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
70
ایناهم وسط معرکه نرخ تایین میکنن.یکی نیست بگه کشور شما از کی بوجود امده که حالا ادعا هم داری .بزرگتر از شما نتونستن الان ددره ناصر الدین شاه نیست که مملکت به تاراج بره
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
84
چند سالته بچه جون؟؟فکر کنم حدود 30-35 بیشتر نداشته باشی! چند سال بعد اینکه متولد شدی پرچم دستتون دادن و گفتن شما هم یک کشورید!!!!!!!!!!!!
میرزائی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
69
این جزایر بخش جدانشدنی از سرزمین ایران است. و ایران حق دارد پرچم خود را در سرزمین خود برافرازد. و بهتر آن است که امارات با توجه به شرایط منطقه در محاسبات اشتباه خود تجدیدنظر کند.ضمناً هشت سال جنگ عراق علیه ایران را فراموش نکند.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
84
مثل اينكه يادش رفته قبلا خود امارات هم جزء خاك ايران بوده زيادي حرف بزنيد پرچم ايران رو تو خاك امارات هم به احتزاز در مياريم
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
71
با سلام جزيره امارات كه جزء ايران بوده است حالا وزير امور خارجه ش حرف مي زند از مسئولان انتظار مي رود اولا در جزاير سه گانه ايراني حضور فعالتر داشته باشند و جواب داندان شكن و قدرت مندانه اي به اماراتي ها بدهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
75
وقتی شیرها نعره می زنند مگس ها هم وز وز میکنند
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
53
از قیافه اش معلومه داره راست میگه .
اشکال نداره شما اعتراض کنین چون کار دیگه ای ازتون ساخته نیست .
این شیخ نشین های عرب واقعا فکر می کنن کشورن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
52
چه پررو!!!؟
جزاير ما؟؟؟؟
اونها جزاير ايران هستش ببم جان
پس چطوري وزير خارجه اي؟؟؟؟
مدركت از كجاست؟؟
آقازاده اي ديگه.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
67
امارات کجاست!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
47
سه قيافه! ، مال خودته يا داري مسخره ميكني؟؟!!
كاري نكن كاري كنيم آب خودتون شهرتون ببره
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
65
خود امارات هم باید از سال 59 به ایران برمیگشت و قرارداد خودمختاری اش تمام شده بود!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
73
ما هم موافقیم که نقشه منطقه را براساس 100 سال قبل تنظیم بشه، شما هم موافقی شیخ نشین؟
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
59
شهر که خالی میشه .... قورباغه هفت تیر کش میشه .
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
141
32
از پس اینها فقط احمدی نژاد برمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
که بره زیر بیرق خلیج عربی توی عربستان بشینه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
همونی که زیر پلاکارد (خلیج ع ر ب ی )نشست ومصاحبه کرد؟؟؟
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
دیدیم جچوری از پسشون براومد!
اینجوری که رفت باهاشون زیر تابلوی خلیج ع ر ب ی (در اجلاس سران کشورهای حوزه خلیج) نشست و عکس یادگاری گرفت!
تازه همون دوره بعضی‌ها پیشنهاد کردند که برای حسن همجواری! اسم خلیج فارس را به خلیج دوستی تغییر دهیم!!
مجتبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
59
همين و كم داشتيم كار بجايي رسيده اماراتم برامون شاخ و شونه ميكشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
86
داعشهای کراواتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
65
اینکه بابا اینقد گفتن نداره.اگه میتونی بیا بگیر
پاسخ ها
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
دمت گرم گل گفتی اگه میتونی بیا بگیر
حمید083
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
51
خداشاهده اگه اونجا بودم میرفتم دندوناشو خورد میکردم تو دهننش.
یوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
48
برو بابا هنوز خیلی کوچولویید..
باید یه تو دهنی محکم به امارات بزنیم حتما..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
تو دهنی ما عدم همکاری اقتصادی افراد حقیقی با امارات است. عدم سرمایه گذای ایرانی ها. دولت سالهاست همکاری تجاری خود را با امارات قطع کرده است... باید تجار ایرانی نیز کاری کنند
حامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
6
75
ز شیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را به جایی رسیده است کار
که تاج کیانی کند آرزو
تفو بر تو ای چرخ گردان تفو
پاسخ ها
بهروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
قربون دهنت حامی جان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
5
47
اخرین قطره خونمو میذم نمی زارم یک سانت از کشورم کم شه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
خنگی
خاک به چ دردی میخوره؟!
بیا تو باغچه ما دویست سانتشو ببر
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
41
دستگاه دیپلماسی منتظر یک جواب دندان شکنیم ...
شمال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
36
از قدیم گفتن: آب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه. حالا حکایت اینا شده. دم درآوردن. دنیا همه جاش جنگ و هرکی هرکی شده. اماراتیها هوا برشون داشته که ازین نمد یه کلاهی هم برای خودشون ببافن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
24
همین یکی رو دیگه کم داشتیم
آخه تو رو دیگه کجای دلمون بذاریم!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
32
این شیخ نشین حاشیه خلیج فارس ( امارات )چون پولدار شده روحیه طغیان گری پیدا کرده و ادعاهای بزرگتر از دهانش میکند خوبست ایران با تعامل مثبت با غرب جلوی این نوکرهای غرب را بگیرد
شالو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
25
بخندیم یا بگرییم ..!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
17
این شیخ نشین حاشیه خلیج فارس ( امارات )چون پولدار شده روحیه طغیان گری پیدا کرده و ادعاهای بزرگتر از دهانش میکند خوبست ایران با تعامل مثبت با غرب جلوی این نوکرهای غرب را بگیرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
23
خواب دیدی خیره یه نگاه به تاریخ کشورت بنداز عزیزدل برادر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
21
آب که سربالا بره قورباغه هم ابوعطا می خونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
37
هفت تیر کشی این قورباغه نتیجه بی تدبیری احمدی نژاد بود.
آقای روحانی لطفا درس خوبی به اماراتی بدهید. البته با سیاست و تدبیر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
22
چقدر با هم هماهنگن این کشور های دشمن....انگلیس-امارات-امریکا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
21
هفت تیر کشی غورباقه، برو بابا حال نداری، می گیریمت ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
24
برو عمو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه . اون چشمای خمار پف کرده ات داد میزنه چکاره ای .
همایون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
32
بر اساس اسناد ده هزار ساله همه جزایر خلیج متعلق به ایران است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
خلیج فارس
شهريار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
30
خب عزيز جان قرارداد بعد 1971، تاكيد داره مالكيت با ايران!!سواد داري كه الحمدلله!!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
108
9
باید برای حل این مسئله در جزایر رفراندوم برگزار شود.
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
رفراندوم وقتی برگزار باید بشه که مسئه درون کشوری باشه نه اینکه کشوری بخواد حق ما رو بگیره لزفا اول مطالعه کنین و بعد اظهار نظر
میر حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
نه جانم برای حل این مساله باید امارات به ایران الحاق شود . تمام
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
چشم عین رفراندومی که میگفتن برای خلیج فارس برگزار کنیم!
بر اساس کدوم منطق باید سر داشته های خودمون نظرسنجی بزاریم؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
رفراندوم در این مسئله معنی نداره, 75میلیون ایرانی مگه میزارن یه تکه از وطنشون از دست بره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
32
کشورم!!!!!!! کششششورت اسمش چیست؟!! ابتدا برای کشور خود اسمی انتخاب کنید،هویتی برایش ایجاد کنید آنگاه بگویید کشششورم!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
33
خود امارات وبحرین متعلق ب کجاست امارات را جمهوری اسلامی امارات کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
24
اینا دیگه چی میگن این وسط؟
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
21
اوه، این نوکر آمریکا چی میگه دیگه؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
20
بزنيد تو دهنش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
24
خداوکیلی اگه امریکا پشتش نبود جرات این حرفا رو داشت
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
6
57
ایرانیهای غیرتمند حالا باز برید دبی پول خرج کنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اگه غیرت داشتن که سرمایشون به خاک عربها نمی بردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
31
یادش بخیر یه زمانی یه بنده خدایی میگفت اگه امارات خیلی حرف بزنه 24 ساعته میشه بخشی از خاک ایران حالا چه جرعتی پیدا کرده
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
10
صبح بخیر برادر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
12
باش تا صبح دولتت بدمد
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
5
20
تحریم سفر به امارات
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
19
کدام تفاهمنامه؟ همان که به عربها مهلت داده شده که یا تابعیت ایران را بپذیرند و یا از این جزایر بروند؟؟ چرا ایران یکبار برای همیشه در دادگاه و مجامع بین المللی تکلیف این جزایر و آن تفاهم نامه را روشن نمی کند؟
یا علی مولا مدد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
16
برو نبال کارت تا خود اوبظبی و دبی رو هم جز ایران نکردیم و اونجا هم پرچم نزدیم.
مردک براساس کدوم معاهده؟؟
تمامی جزایر جنوب ایران قبل از تشکیل کشور امارات حتی اوظبی و دبی هرکدوم بصورت مستقل و خودمختار اداره میشدن که ایران ابوموسی و دو تنب رو جز خاک کشور خخودش اعلام کرد. بعدا در شرط بندی محمدرضا پهلوی بحرین از ایران جدا شد تا این سه جزیره برای همیشه جز ایران بمونه. شما چند سال بیشتر نیس که کشور شدین بعد چجوری داری میگی اینجاها مال ما بوده؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
38
کم کم بحرینم باید پس بدید
پاسخ ها
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
بحرین باید به آغوش مام وطن بازگردد. هرچه سریعتر بهتر.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
26
ا اینا جدیدا کت شلوار و کروات ست میکنن برادر اون زمانی که شما دور خودت برگ میبستی ما نیروی دریایی داشتیم توی خلیج همیشگی فارس
طاهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
14
مقصر دولتمردان ما هستند که چنین اجازه ای به اینا می دهند که بیاییند چنین موضوعاتی رو بیان کنند ...یک جواب دندان شکن پاسخ تمام این یاوه گوی هاست
Artin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
19
ببین کارمون به کجا کشیده که اماراتم واسمون دور ورداشته...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
5
20
ما تو زمان دفاع مقدس هزاران هزار شهید دادیم ما از نسل پارسیم برادر من وقتشم بشه نمیزاریم یه وجب از این خاک به تاراج بره
پاسخ ها
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
من ترکم پارس نیستم.و به این موضوع هم افتخار میکنم.در این باره هم مشکل دولت هست که جوابدندان شکن نمیده.دولت ما هم همش میگه بیاین مذاکره کنیم چی رو می خوان مذاکره کنن؟یک موشک وسط دبی منفجربشه کار تمومه
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
30
35
برای ایران چه فرقی میکنه که اون جزایر رو داشته باشه یا نه . الان کشور پهناوری داریم اما چه استفاده ای تونستیم از این خاک بکنیم ؟ کلی سکوی نفتی مشترک داریم که کشورهای عربی خلیج فارس دارن میچاپن و ایران اندر خم یک کوچست . فکر کنم مردم این سه تا جزیره از خداشونه که عضو کشور امارات بشن ، چون دو سال دیگه ازشون یک دوبی میسازه ولی تازمانی که جزو ایران هستند مثل بقیه شهرستانهای ایران باید حسرت شهرها و کشورهای دیگه رو بخورن . البته این رو هم بگم که من خودم دوست دارم کشورم هر روز بزرگتر و قوی تر باشه و ذره ای از خاک کشورم کم نشه ولی باید واقعیت رو هم نگاه کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
اقاي محترم خاك سرزمين مادري مثه ناموسه ميفهمي ناموس پس خيلي فرق داره داشتن يا نداشتنش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
15
تا حالا زرشک پاک کردی
ناشناس
|
FRANCE
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
27
وقتی پاسپورت ایرانی بی اعتبارترین پاسپورت شود نتیجه اش همین است کشوری که 40 سال پیش وجود خارجی نداشته است برای ما ادعای ارضی می کند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
درد‏ ‏شما‏ ‏مرفعین‏ ‏بی‏ ‏درد‏ ‏پاسپورته‏!‏!کم‏ ‏می‏ ‏رید‏ ‏انگلیس‏!‏! به‏ ‏جنهم‏ ‏که‏ ‏پاسپورت‏ ‏بی‏ ‏ارزشه‏ ‏حالا‏ ‏این‏ ‏واسه‏ ‏ملت‏ ‏شده‏ ‏نون‏ ‏اب‏ !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
ناشناس دوم محترم شما معنی پاسپورت بی ارزش رو نمیفهمید بقیه تقصیری ندارن.پاسپورت هر کشور نشانه میزان احترام بین المللی به اون شخص وکشوره متبوعشه.ربطی به مرفه بودن یا سفر خارج رفتن نداره.هرچی کشور مهمتر وقوی تر باشه.ارزش پاسپورتش بیشتره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
8
9
چقد کروات هم بهش میاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
10
این دیگه چی میگه ؟؟؟!!!
peyman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
3
20
بخواب بابا ........ لحاف يخ كرد
ابوالفضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
4
18
اعراب کلا پشتشون به آمریکا گرمه و این دیپلماسی غلط چند سال گذشته ما، تقصیر از خود ماست نه از اونا
عدالت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
15
باسلام ، تورا خدا ببینین این یک الف بچه چقدر زیادتر از دهنش حرف می زنه ، یکی نیست اونو سرجایش بشونه ، یک زمانی اینها مثل موش از ما می ترسیدند. حالا برای مااین ملخورها شاخ شدند. اگر مردید. بریدبا رژیم ظالم اسرائیل بجنگید.ای مزدورهای آمریکائی
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
6
19
اشکال از خودمونه وقتی زن های ما حق ورود به ورزشگاهها رو ندارند اما زن های اماراتی خلبان جنگنده می شوند باید هم چنین ادعاهایی داشته باشند . این ادعاها تلنگری به بازنگری سیاست های گذشته است .
زبلخان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
15
جزایر ما؟؟؟؟؟؟؟
برو تو هم دلت خوشه. بندر عباس هم لابد مال شماست؟؟؟تعارف نکنیا
naser
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
10
اگر توافق 1971 را قبول دارید چرا می گویید اشغال جزایر؟؟؟

اگر هم کلا قبول ندارید خوب پرچم هم مشکلی ندارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
12
یک کشور ادعای خاک ما را دارد و ما خروار خروار توریست برایش می‌فرستیم، یک کشور دیگر چند هزار کیلومتر آن‌طرف تر هست و ما به کل قبولش نداریم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
8
حرص نخور حالا كه تحريمهاي ايران خوب به نفع شما شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
9
سال گذشته هم گفتید ما عرض کردیم چه زمانی به شما تحویل بدهیم ؟ !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
9
شبیه داعشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
24
عجب قیافه خسته ای :)

امارات کدوم دهات ایرانه؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
13
كارمابه كجا رسيده است كه يك كشوركوچك شيخ نشين داردادعاي طلب خاك مارامي كندبازهم بگوئيددردنيابيشترمنزوي شويم آيا سي وشش سال پيش امارات چنين جرئتي راداشت؟البته نمي خواهيم سرسپرده باشيم امانبايدكشوري هم باشيم كه هرطفل صغيري جلوي ماقدبكشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
12
بحرين و امارات هم جزئي از خاك ايرانند آل نهيان زياد حرف بزند پرچممان را آنجا هم بالا ميبريم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
10
باز این قورباغه ابوعطا خوند
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
8
بنا بر این جامعه جهانی لطف کنن بحرین رو هم به ما پس بدن-متشکرم
وفايي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
11
شیخ عبدالله هرچند خودت هم سن و سالي نداري با اين وجود كشورم كشورم كه مي كني، سن خودت از سن كشورت بيشتر است يا خيلي ارفاق كنيم هم سن هستيد. يك زماني شاه خائن يك انتخابات بي جا و جوگيرانه انجام داد قسمتي از كشورمان را بخشيد، تو ديگه زبان دارزي نفرما. به اندازه كافي از سوء مديريت و ترسويي شاه استفاده كرديد. از قديم گفتند آي كه سربالا بره غورباقه ابوعطا ميخونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
6
چه روییییییی داررررررررن.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
13
اخه احمق شما کشوری هم داری که ادعای جزایر ایرانی را داری !!!!! باز یک کوروشی می خواهد که پوست سر شما را بکند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
10
جوجه تو كه هيچ سن كشورت اندازه من نيست.. اون وقت ادعاي مالكيت مي كني؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
7
هیس ...مزدورها فریاد نمیزنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
7
یارو رو تو ده راه نمیدادند ، سراغ خونه کدخدا رو میگرفت!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
10
يكي به اين آقا بگه ما سر ناموس و خاكمون با هيچ كسي مذاكره نمي كنيم تمام.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
9
نام درست جزیره بوموسی که زبان محلی به معنای سرزمین سبز است . وعرب ها نام جزیره را ابوموسی گذاشتند که نشان دهند اسم جزیره عربی است. حداقل در سایت های خودمان نام جزیره درست استفاده بشود.
تمدن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
19
چپ و راست نمی شناسیم . اصلو گرا و اصلاح طلب نمی شناسیم . همه با هم از این اب و خاک دفاع می کنیم . ترک و کرد و لر و بلوچ و عرب و ترکمن و فارس همه با هم . شیعه و سنی و زرتشتی و ارمنی همه با هم . ما وارث تمدن ایرانیم .
تمدن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
14
باید یک کمپین راه اندازی بشه برای نرفتن به دوبی
مهراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
10
اين اماراتي ها هر چند وقت يكبار از خواب بيدار ميشوند و فكر ميكنند آنچه خواب ديده اند بايد تعبير شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
12
دیگه خوندن این اخبار واقعا داره عصبی میکنه

اون وقت مسئولین فقط بلدن تکذیب کنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
17
بشین بچه سوسول برو با بابات بیا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
22
امارات هم از نگاه تاریخ مال ماست پس زور اضافی نزنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
18
نیاز به جامعه بین الملل نیست ما خود پاسخ محکم می دهیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
4
بابا بزنيد اون چند متر كشورشون رو با خاك يكسان كنيد تا ديگه گنده گويي نكنه...
اي مگس عرصه ي سيمرغ نه جولانگه توست
عرض خود مي بري و زحمت ما مي داري
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
6
اگه مردی بیا بگیر.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
5
مثلا درخواست دیگرت چیست.
ناصر هشترودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
4
برو بابا در این گیر و دار تو دیگه چی میگی ؟ این عربها همیشه از اب گل الود ماهی میگیرند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
6
اکنون تک تازیهای دولت استعمار گر انگلیس به پایان رسیده و زمانیکه که باشیطنت قسمتهایی از خاک مقدس ایران را از ایران جدا کرد بحرین . هرات و .........ما با هشت سال مقاومت جواب این گستاخی آنان را دادهایم
علی
|
UNITED STATES
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
7
این جزایر مال ایرانه هیچ کشوری حق نداره نگاه بد کنه
اکبرآقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
5
آقای وزیر خارجه امارات ، فکر کنم تاریخ اجدادت رو نخوندی؟
تا آنجایی که میدانیم این جزایر مطلق به خاک ایران بوده و هست و خواهد بود با این حال دولت وقت ایران در آن زمان این لطف رو به شما کرد که تا زمانی که درامد سالانه شما به 3میلیون پوند بریتانیا برسد ، سالانه 1.5میلیون پوند به عنوان صدقه به دولت شما بدهد، حالا که پولارو خرج کردید و یادتون اومده...؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
6
اول ثابت کن که کشوری به نام امارات وجود داشته بعد ادعای مالکیت کن
pak67
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
6
ببین کار به کجا رسیده که شتر سوارهای دیروز دارند اینجور واسه ما شاخ و شونه میکشن...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
4
هنوز حرف زدن ياد نداره اومده پشت تريبون سزمان ملل. او توافقنامه رو خوب بخون تا بدوني
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
4
باسلام
اولا این ادعا ادعای بیجایست وامارات درحد این حرفهانیست وامانکه دیگراینکه این اعتراض امارات خیریتی به دنبال داردوآن هم کمک میکندکه ایران به فکربیفتد واین منطقه راازمحرومیت بیرون بیاورد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
6
میتونی بیا پس بگیر :)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
5
چه اعتماد به نفسی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
6
كشورهايي كه نفت خليج فارس را منتقل مي كنند قدرت ايران را مانع عبور و مرور راحت خود ميدانند به همين دليل اين عروسك را كوك كرده اند تا شايد براي كمتر كردن مرز دريايي ايران كه با توجه به حريم جزاير موجود تعيين مي شود ، نقشه اي بكشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
6
"ایران اخیرا پرچم خود را در جزیره ی ابوموسی که براساس تفاهم نامه 1971 متعلق به امارات است، قرار داده است."

ایشون دقیقا از کجای این تفاهم نامه این برداشت رو داشتن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
6
اينها ديدند وضع ايران دارد خوب مي شود و از خودش ڇهره اي صلح طلب نشان داده٬ مي خواهند ماهي بگيرند به خيال خودشان. يعني مي خواهند بگويند حالا كه ايران گفته ما با كشورهاي منطقه دوستيم٬ خوب بيايد عملا اين دوستيش را اثبات كند.
عزيز من٬ امارات متحده عربي! گفتيم باهمه دوستيم اما قرار هم نيست پول زور به كسي بدهيم كه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
5
آقا جواب یاوه گویی های اینها را بدهید، شدیم گوشت قربونی...
ناشناس
|
BELARUS
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
6
کی قرار هست یک بار برای همیشه با ارائه اسناد و مستدلات در سطح جهانی‌ به امارات پاسخ داده شود؟کشورهای عربی‌ با برگزاری مسابقات ورزشی مختلف و تبلیغات وسیع و داشتن خطوط هواپیمایی معتبر سالهاست که دارن تبلیغ "خلیج عربی‌" و ادعای حاکمیت ٔبر جزایر را در دنیا میکنند!خیلی‌ از مردم دنیا که به این کشورها توریستی میرون هم خوب تبلیغات روشون اثر گذشته!!!ایران چیکار کرده این ۱۰ سالی‌؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
4
خیلی مواظب همینی که دارین باشین
لرستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
5
خواب دیدی خیر باشه- این آقا پسر حالش خوشه ؟
هرکشوری که جزایر ایرانی را می خواهد باید 80 میلیون ایرانی را بکشد. در صورتی که امارات که خود یک کشور هم نیست بلکه از چند شیخ نشین تشکیل شده است این جزایر را می خواهد ما آماده هستیم .احتمالا قصد دارد در عرض نصف روز دبی ابوظبی و ریاض با خاک یکسان شوند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
5
چندی پیش این عرب ها جرعت داشتند بگویند بالای چشمت ابرو هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
جرات البته
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
5
جزایر که هیچ دوبی رو هم دارید برای ما میسازید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
4
یکی بهش بگه: اولا برا خودمون بوده هست و خواهد بود. دوم اینکه یه نگاه به خودشون بکنن و به این فکر کنن که خودشون از کجا پیداشون شده. سوم اگه هارا و پورت اضافه کنن یه پرچم هم تو امارات می زنیم. والا .... آدم اینقدر پر رو
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
7
چرا همه می گید ابوموسی،اسمش بوموسی است،ابوموسی اسمیه که اماراتی ها ازش استفاده می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
23
2
درود بر احمدی نژاد که با حضور در ابوموسی دهن پوزه ی همه یاوه گویان به خاک مالید.
راستی روحانی چرا در سفر هرمزگان به ابوموسی نرفت؟ احمدی نژاد چرا رفت؟
اصلاح طلبان و اعتدالگرایان جواب بدهند لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
درود بر روحانی,ولی کاملا درست میگه لطفا واسه خوشایند یه مشت دهات نشین از سفر به این استانها صرف نظر نکنین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
یکبار جلسات هییت دولت باید در ابوموسی برگدار شود
ایلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
4
مثل اینکه صدام از یادش رفته.بچه کشورت اندازه سنت تاریخ نداره اون موقع ادعای سرزمین ایران بزرگ رو داری؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
5
درتفاهم نامه اهتزاز پرچم ایران درجزیره ابوموسی قید شده است و برای امارات رسیدگی به اتباع امارات ساکن درجزیره قید شده است ونه حق حاکمیت
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
5
باش تا صبح دولت شان بدمد که نمی دمد تا آئین بزرگ ایران و ایرانی هست..................................
جفرسون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
4
تقصیر خودمونه باید بریم امارات گوششون رو بگیریم بفرستیمشون صحرای عربستان.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
5
مسئولين با غيرتها ببين چه بر سر ما امده که مورچه اي در برابر شيري ايستاده . شيران يک کم به خودتون نگاه کنيد. اين مورچه گان ديگر نه از يالتون ميترسند نه از دندانهايتان .
مهرزاد ازشيراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
3
كسي نيست به اين به اصطلاح وزيربگه : مورچه خودش چيه كه كله پاچه اش چي باشه .خخخخخخخخخخ ضمنااگرچنين باشه ماهم ادعاي قلمروحكومت هاي قبل ازقاجاريه رامي كنيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
8
جون من بگو قسطنتنیه ! ببینم میتونی!
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
6
قوانین بین المللی وانسانی ؟؟؟؟
که چیکار کنیم که خرد خرد کشور رو تقدیم کنیم
امارات متحده عربی ؟؟ یا ایالات متحده عربی در حال افزایش
مثلا بشه ایالات متحده عربی و شهر ایران با پادشاهی شاهنشاه ال نهیان

اعلیحضرتا اماده جان نثاری هستیم. بهتون بد نگذره ؟؟؟
مردم دیگر کشور ها هم همسایه دارند ماهم همسایه داریم
بدبختی بزرگ تر از این میشه که با این زبان نفهم ها سرکله بزنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
2
اينها ديدند وضع ايران دارد خوب مي شود و از خودش ڇهره اي صلح طلب نشان داده٬ مي خواهند ماهي بگيرند به خيال خودشان. يعني مي خواهند بگويند حالا كه ايران گفته ما با كشورهاي منطقه دوستيم٬ خوب بيايد عملا اين دوستيش را اثبات كند.
عزيز من٬ امارات متحده عربي! گفتيم باهمه دوستيم اما قرار هم نيست پول زور به كسي بدهيم كه...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
4
اگه ده درصد مردم ایران یه فوت کنن کل کشورهای اون پایین رو باد میبره.نمیدونی بدون.مرگ من بچاپ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
10
به زودی دوبی رو هم پس میگیریم به یاری خدا ، هم خاکش مال ماست هم سرمایه هاش
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
اینو خیلی خوب اومدی خوشمان امد این عربا خیلی دیگه دارن پررو میشن باید سیاست مدرن در برابر اینها اجرا بشه  
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
9
امارات مال ایران است این حق تاریخی ایران است و مستندات تاریخی گواه بر این است لذا خواهان سرزمین مان هستیم.
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
4
اصلا بر فرض محال که تفاهمنامه اینو گفته باشه نمیدیم زوره چی میگی هر سال بیا سازمان ملل گریه کن ما هم اونجا پرچممونو گنده تر می کنیم
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
5
موقعی که ایران امپراطوری بود شما اصلا موجودیت داشتی که الان ادعای مالکیت جزایر سه گانه را داری .سوسمار خور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
5
اسراییل و کشورهای خلیج فارس و اربابشان انگلستان با اتخاذ خط مشی واحد سعی دارند جلوی حل وفصل مسائل بین ایران و آمریکا را بگیرند چرا که می دانند اگر این گره باز شود دیگر برای امریکا مصرفی ندارند.مواضع تنش زای دیوید کامرون و امارات و عربستان هیچ تعجبی ندارد و هماهنگ عمل می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
5
از هموطنانی که بیهوده سرمایه های ایران را در کشور عربی خرج کرده اند بی نهایت سپاسگزاریم.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
5
غیرتنمندان به دبی نرویدهرکه غیرت داردیک ریال هم نبایدبه دبی ببردوخرج کنددبی راایرانی هادبی کردندای دل غافل.
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
6
باسلام
از وزارت امور خارجه عاجزانه ميخواهيم كه به اين اماراتي ها پاسخ حقوقي و ديپلماتيك خوبي بدهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
11
کامنتها رو که می خونم احساس غرور می کنم از این همه تعصبی که ملتم به خاکشون دارند. ولی غروب هنگام برگشت به منزل وقتی پشت چراغ قرمز همین ملت رو می بینم که چطوری واسه چند ثانیه زودتر رسیدن به همدیگه فحاشی می کنند و به حقوق یکدیگر احترم نمی گذارند دچار دوگانگی و یاس فلسفی میشم. ما چگونه ملتی هستیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
مردمی هستیم مثل همه مردمان دنیا با مجموعه ای از خوبی ها و بدی ها!
البته متاسفانه تعدادی از ما فکر می کنن خیلی بیشتر از بقیه می فهمن!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
5
متاسفانه عبارت "تحت تصرف" یا همان" اشغال شده " در متن توافق با بریتانیا ، نقطه امید و سند مستندی شده برای اماراتیها
حسام
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
6
میخوای کیش و قشم هم بهت بدیم!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
7
ادب هم خوب چیزیه
بابا حداقل نصف جمعیت ایران از کشور شما بیشتر عمر دارن.
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
7
دوستان همیشه دلواپس کجاند که جواب بدهند ارزش سه تا جزیره از انرژی هسته ای کمتره یا منافعی واسشون نداره که بخواهند حرف بزنند
تمام اینها اثرات زحمات فراوان آقای احمدی نژاده
ایشون کجاست جواب گوی اشتباهاتش باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
11
حالا باز هم پول هامون رو ببریم بریزیم تو شکم این ها
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
7
واقعا جای تاسف داره چنین کشوری با این قدمت برای ما شاخ و شونه می کشه هنوز مهر استقلال شما به عنوان یک کشور خشک نشده . از جایی دیگه آب می خوره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
14
امارات در دوره نادر شاه افشار جز خاك ايران بوده و الان هم هست
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
21
ما خواهان پس گرفتن بحرین هستیم.
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
8
باید یک اقدام عملی واسه این حرف های بیهوده امارات انجام بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
66
7
درود بر احمدی پلنگ مرد نترس و مقاوم ایران در عرصه های بین المللی
منتظرتیم برگردی مور و ملخ دارد ما را میخورد برگرد فوتشان کن پلنگ ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
همون احمدی به ظاهر پلنگ شما، ما را به این روز سیاه نشانده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
4
بدبختا اگر قرار باشه عمل بشه به تمام مفاد قرارداد ها حتی تر کمن چای وغیره الان اغلب کشور های دور واطراف ما می بایست مال ما می بود مثل اذر بایجان کاش این موضوع هسته ای نبود همتون رو به غلط کردن می کشیدیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
5
به نظرتون این آقا با این چشای خمار حالش خوب بوده که این حرفو زده ؟!!
gubriyas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
8
تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی پاره تن وطنم/ ناگسستنیست این جزایر از خاک پاک میهنم
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
5
معلومه همین الان از خواب بیدار شده اومده پشت تریبون سازمان ملل
مثل اینکه خواب دیدی امارات رو گرفتیم اومدی اینو میگی نه؟ هههه
ستاداسلامی قدس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
8
آقای وزیر خارجه امارات این جوری اگه باشه بحرین هم برای ماست چون طبق قراردادی که بسته شد جای بحرین سه جزیره داده شد اگه این قرارداد آبکی است ما هم روی آن ادعا کنیم شما همتا های عربتون ساکت می مونند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
9
به اين آقا قشنگه بگن اول برود تاريخ را مطالعه كند سپس از اين ادعاهاي خنده دار و كذب محض نمايد مگر شهر هرته؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
3
مردم ایران ، مسئولان محترم ،لطفا اگه ممکنه بجای تاسیس شرکت توی این کشور و ریختن کلی پول توی جیب این کشور با تحریم و تلاش بیشتر، تو دهنی محکمی به مسئولان این کشور بزنیم ، نه اینکه بی تفاوت با شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
4
حکایت اونیه که ذوغ بهش نمیدادن نوکرش رو فرستاد گفت برو ماست بگیر!!!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
4
انتخاب حتما بگذار رو سایتت
این آقا چی درباره امارتی که به اندازه یک استان کوچک ایران نیست در مجمع برای دیگران بگوید؟ بهش حق بدین جوان است و جویای مقام و جلب توجه
صمد
|
SWEDEN
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
4
حیف اون کت شلوار کراوات که تن اینه.. اخه یکی نیس به اینا بگه شماها که همه ورزشکاراتون از کشورای دیگه میارن با پول تابعیت میدین اونوقت تمامیت عرضی میفهمین اخه؟ همونم که دارین زیادیه باید بشه بنام ایران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
3
امارات رسما از 1992 این ادعا رو طرح کرده . بنظر عزیزان علتش چی می تونه باشه ؟ در ست یکسال بعد از جنگ کویت . امارات رو از بیرون دارن کوک می کنند . سال 1991 بعد از جنگ کویت که زمینه حضور و دخالت غرب و مشخصا آمریکا و انگلیس در منطقه رو داد حالا می خوان امارات رو تحریک کنند که یک عمل انتحاری انجام بده (مثل صدام در اشغال کویت ) بعد ایرانم که دست رو دست نمی ذاره میاد یه پاسخ دندان شکن به امارات میده و زمینه حضور اونا باز فراهم میشه به همه خواسته هاشون می رسن 1- اسلحه ها شون فروش میره 2- شرکت های ساخت و سازشون در منطقه فعال می شن 3- به خیال خودشون در ایران مثل عراق منطقه پرواز ممنوع درست میکنن . پس عقلانیت اینه که دولتمردان ما توجهی به حرفاشون نکنن.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
2
6
من عربستانم می خوام
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
3
اخه کشورک بزار عمرت صد سال بشه بعد شروع کن به عربده کشی فعلا دهنت بوی شیر میده برو با بزرگ ترت بیا که همون انگلیسه تازه اون هم عددی نیست چه برسه به تو کشورک
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
4
تونستیم کردیم. بیا بگیر.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
4
این یارو حد اقل 25 ساعت در روز می خوابه. به قیافش نگاه کنید آخه
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
6
2
برعکس قرارداد 1975 مرزی با عراق محمد رضا پهلوی قرار بسیار بدی در سال 1971 با انگلیس و امارات امضا کرد امارات تا حدودی قانونا درست میگه ولی ایران باید روی حرفش وایسه و بگه ما از بحرین گذشتیم ولی از ابوموسی نمی گذریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
7
شیخک بخدا شلوغ بشه اول از همه خودت و تیره و طایفه ات زیر پا له می شوید / بشین با همین نعمتهای خدادادی حال کن و برای خودت دردسر درست نکن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
1
8
اگه خیلی ناراحتی .بگم بچه های دلیر این سرزمین مرز ایران برسونن به مصر تا تو هم بری جزوه یارانه بگیرا .مو مشنگ
مهرداد
|
FRANCE
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
2
6
وای از ان روز که کرم سیب درخت خانمان
ادعای اژدهایی می کند
وای از ان روز که سایه پیش خورشید
ادعای پهلوانی می کند
وای از ان روز که ساقه خوشکیده افتاده بر روی زمین
در کنار نخلستان پیش رو ادعای توانایی می کند


امیدوارم چرخش روزگار فرصت بهم پیوستن تکه های جدا افتاده این سرزمین را فراهم کند که باز دنیا مرزهای ایران را ازمدیترانه تا چین ببیند و ببیند که پارسی چگونه با صلح همه را در کنار یکدیگر نگه خواهد داشت
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
1
5
مهم نیست هاشیه خلیج فارس چه فکر میکنن مهم انست که ایرانییان افتخار وجب به وجب ایران را دارند.
امیر
|
UNITED STATES
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
0
9
دوستان چرا نظرات احساسی میدن
این جسارت آقای امارات ! برای این نیست که دارای قدرت هستن ...برای این است که ما و مدیریت جهانی ما ضعیف است ...برای این است که دبی که جزیی از ایران بوده و جدا شده الان جز بزرگترین قدرت اقتصادی و جذب توریسته
راهی که ما باید می رفتیم و نرفتیم
این جسارت برای این است ...
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
9
8
همه کامنتها از سخنان مسئول اماراتی انتقاد کرده اند...ولی هیچ کس به وضعیت حال حاضر جزایر سه گانه ما و امارات امروزی و مخصوصا دبی اشاره نکرده...چرا سعی نمیکینیم کشورمون و مثل همین امارات (نمیگم آمریکا و اروپا) آباد و مردم را با فرهنگ کنیم...شما فقط رانندگی اماراتیها را با رانندگی خودمون مقایسه کنید به خیلی چیزها خواهد رسید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
این مسائل چه ربطی به هم دارد از نظر شما چون ما قوانیم رانندگی را بخوبی اماراتی ها رعایت نمی کنیم پس جزایر مال آنها باشد /
جانم فدای ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
1
8
باید بخورد قاطع بشه
اینا رو باید سر جاشون نشوند.
یک بار برای همیشه
راکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
2
13
از وزیر امور خارجه تقاضا داریم یک جواب کوبنده به این کشور که چه عرض کنم شهر همسایه بدهد ،بگه با دم شیر بازی نکن کوچولو
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
ایشان فقط لبخند می زنند .
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
5
12
باید نام ابوموسی یک نام ایرانی کاملا فارسی باشده مثل جزیره های هرمز و پارسیان و خارک و ... که ادهای عربها اصلا قابل تلفظ هم نباشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
3
23
اصلا حالا که اینطوز شد همه کشورهای حوزه خلیج فارس مال خودمونه. دیگه حرف زیادی هم نباشه!
نظرات بینندگان