arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳

کرانچار: سپاهان و سپاهانی‌ها همه قلب مرا برای خود کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان و سپاهانی‌ها با شرایطی که به وجود آوردند همه قلب مرا از آن خود کردند.

به گزارش سایت باشگاه سپاهان، زلاتکو کرانچار که چندی پیش از سمت خود استعفا کرده بود، امروز (یکشنبه) در باشگاه سپاهان حاضر شد و ضمن دیدار با مهرزاد خلیلیان، با دست اندرکاران و پرسنل باشگاه خداحافظی و از همه زحمات آنها قدردانی کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان در جمع پرسنل این باشگاه گفت: چند سال حضور در باشگاه سپاهان یک زندگی جدید برای من بود و شرایطی را به وجود آورد که باعث شد سپاهان و سپاهانی‌ها همه قلب مرا از آن خود کنند. از سپاهان می‌روم اما خود را تا ابد سپاهانی و اصفهانی می‌دانم و هیچگاه خاطراتی که با هم داشتیم را فراموش نمی‌کنم.

کرانچار ادامه داد: در حال حاضر باشگاه سپاهان و شهر اصفهان را ترک می‌کنم اما همیشه به یاد شما هستم و خود را از شما می‌دانم. امیدوارم باز هم سپاهان در همه ابعاد موفق و قهرمان باشد. هر جا باشم برای موفقیت‌تان دعا می‌کنم و بهترین آرزوها را دارم. ممنون از همه خوبی‌ها و محبت‌هایتان و ممنون از اینکه همیشه پشتیبان من و همکارانم بودید.

مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز گفت: به امید دیدار مجدد با کرانچار هستیم و او را از خودمان جدا شده نمی‌دانیم. کرانچار در طول حضور در سپاهان با همه وجود و با عشق و انرژی بالا برای موفقیت سپاهان همه تلاش خود را به کار بست.

وی افزود: این مرد بزرگ شایسته بهترین سپاس‌ها و قدردانی‌هاست و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به حضور این سرمربی بزرگ و مرد نازنین در خانواده خود می‌بالد. زحمات ایشان را فراموش نمی‌کنیم و همیشه پیگیر اخبار موفقیت‌های او خواهیم بود.
نظرات بینندگان