arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۳

کفاشيان: نامزد نايب رئيسي مي‌شوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس فدراسيون فوتبال ايران اعلام کرد که اساسنامه منطقه جديد آسيا - آسياي ميانه- در کنگره امروز AFC مورد تصويب قرار گرفت.

علي کفاشيان در حاشيه برگزاري مراسم افتتاحيه جام ملتهاي آسيا 2015 استراليا، در جمع خبرنگاران، ضمن بيان مطلب فوق گفت: در نشست کنگره امروز AFC اساسنامه طرح شکل گيري منطقه آسيايي ميانه با حضور کشورهاي ايران، ازبکستان، تاجيکستان، افغانستان، ترکمنستان و قرقيزستان مورد تصويب قرار گرفت.

وي اضافه کرد: در اين شرايط شانس ايران است که در هيات رئيسه قرار بگيرد. در نخستين نشست اين تشکيلات جديد در مورد حضور نماينده ايران در نايب رئيسي AFC مورد بررسي قرار مي‌گيرد که در اين شرابط بايد بگويم شانس ايران براي بدست آوردن اين عنوان مهم افزايش يافته است. قطعا با تشکيل اين بخش جديد، ايراني مي‌تواند نقش بيشتري در توسعه فوتبال اين منطقه و آسيا داشته باشد.

رئيس فدراسيون فوتبال ايران همچنين اضافه کرد: البته يک ايراني قطعا به عنوان نامزد کسب کرسي نايب رئيسي AFC معرفي مي‌شود که در اين بين خودم هم نامزد پذيرش اين پست خواهم شد.

وي در ادامه با بيان اينکه مهدي محمدنبي از روز پنجشنبه کار خود را به عنوان سرپرست تيم ملي فوتبال ايران شروع کرده، يادآور شد: امروز به خاطر حضور در کنگره در محل اردوي تيم ملي حضور نيافتم. همچنين عصر امروز هم براي حضور در ديدار افتتاحيه به ورزشگاه آمده‌ام. البته شرايط تيم خوب است و تمرينات مناسبي را پيگيري کرده و مي‌کند.

کفاشيان در ادامه يادآور شد: متاسفانه هاشم بيک‌زاده مصدوم شد و خانزاده به جايش به استراليا آمد. شرايط تيم هم خوب است و مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.

وي در پاسخ به اين سوال که چقدر به قهرماني تيم ملي ايران اميدوار است، افزود: در دو سه بازي نخست شرايط تيم مشخص مي‌شود. البته تيم ملي شرايط خوبي دارند و بازيکنان هم بايد در زمين مسابقه عملکرد خوبي داشته باشند.

رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به اينکه ممکن است شرايط جوي به سود ايران باشد اما نفرات تيم بايد در زمين هم خوب باشند، يادآور شد: ديدار با بحرين، شروع مهمي براي ايران است. ضمن اينکه پس از تماشاي بازي اول به ايران بر مي‌گردم زيرا کار زيادي دارم. البته اگر شرايط خوب بود دوباره به استراليا بر مي‌گردم.

وي با اشاره به اينکه هيچ بحثي در اين نشست در مورد ميزباني جام ملت‌هاي آسيا 2019 نشد، تاکيد کرد: در کنگره امروز تابلو فرش و لباس‌هاي طراحي شده را به رئيس فدراسيون فوتبال استراليا و "مايا داد" مسئول کميته بانوان استراليا و عضو کميته بانوان فيفا اهدا کردم.

کفاشيان در پايان در مورد نحوه پرداخت مطالبات کارلوس کي‌روش و پاداش‌هاي تيم ملي گفت: مذاکرات لازم در اين خصوص با فيفا انجام شده و قرار است بزودي اين پول‌ها توسط فيفا پرداخت شود.
منبع: مهر
نظرات بینندگان