arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

شيخ علي سلمان: آمادگي دارم تمام عمرم را در زندان سپري کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شيخ علي سلمان در آستانه اولين جلسه محاکمه خود تاکيد کرد که آمادگي دارد تا تمام عمر خود را به خاطر ملت بحرين و آينده اين ملت در زندان سپري کند.

شيخ علي سلمان دبير کل جمعيت ملي اسلامي الوفاق بحرين در آستانه اولين جلسه محاکمه خود که قرار است 8 بهمن ماه برگزار شود، تاکيد کرد که آمادگي دارد تا تمام عمرش را به خاطر ملت بحرين و آينده آن، در زندان سپري کنم.

شيخ علي سلمان در نامه‌اي به دبير کل سازمان ملل که بر روي صفحه رسمي وي بر روي توييتر منتشر شد، گفت که بازجويي‌هايي که از وي صورت گرفته است مربوط به درخواست‌هايي است که درحضور پادشاه و وليعهد وي مطرح کرده است.

وي خطاب به دبير کل سازمان ملل مي‌نويسد: از شما براي موضعي که در خصوص مسئله من اتخاذ کرديد قدرداني مي‌کنم و از شما مي‌خواهم که تلاش‌هاي خود را براي کمک به ملت بحرين براي انتخاب حکومت خود به شيوه‌اي دمکراتيک ادامه بدهيد.

شيخ علي سلمان در ادامه مي‌نويسد: اي جامعه بين الملل من به همان دلايلي زنداني هستم که نسلون ماندلا به خاطر آنها زنداني شد، که همانا اين برابري، آزادي و دمکراسي بود و ملت بحرين نيز خواستار برابري، حق شهروندي و آزادي است و حمايت از اين ملت يک واجب اخلاقي و موضعي صحيح در برابر تاريخ است.

سلمان در ادمه مي‌افزاد: من معتقدم که جامعه بين الملل بايد ملت بحرين را حمايت کند تا حکومت خود را از طريق دمکراسي انتخاب کند.

وي همچنين در پيامي به تظاهرات کنندگان گفت: شما تظاهرات و اعتصاب مي‌کنيد تا آزادي من را خواستار شويد. شما بايد خواستار آزادي تمام زندانيان سياسي شويد و آنها را فراموش نکنيد و حق خود را براي انتخاب يک دولت مطالبه کنيد و اين درخواست هيچگاه از جنبش مسالمت آميز شما فراموش نشود.

سلمان در ادامه خطاب به ملت بحرين گفت: از وجود من در زندان ناراحت نباشيد من آمادگي دارم تمام عمرم را براي شما و خوشبختي کودکان و آينده شما در زندان سپري کنم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان