arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۸۳۷
تعداد نظرات: ۷۹ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
حسن روحانی:

به دیپلمات های ما می گویند، تند و کند راه رفته یا کت‌اش کج بوده؛ اینها که حرف نشد / می‌گوییم چرا برای آنها کف می‌زنید می‌گویند انتقاد چیز خوبی است؛ خدا عقل سالم را به بدن سالم بدهد

چندی پیش که تیم مذاکره کننده‌مان آمده بودند دیدم که چند شب نخوابیدند. در واقع آنها شب و روز ندارند و تلاش می‌کنند شجاعانه حرف می‌زنند و در این راستا تشویق ملی بسیار موثر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به دیپلمات های ما می گویند، تند و کند راه رفته یا کت‌اش کج بوده، اینها که حرف نشد /می‌گوییم چرا برای آنها کف می‌زنید می‌گویند انتقاد چیز خوبی است؛ خدا عقل سالم را به بدن سالم بدهد

رئیس جمهور گفت: در مذاکرات می‌بینیم که آن طرفی‌ها برای جمع خودشان کف می‌زنند ولی معلوم نیست این طرفی‌ها چه می‌کنند. حتی گاهی این طرفی‌ها برای آن طرفی‌ها کف می‌زنند.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در هفتمین جشنواره بین‌المللی فارابی در راستای مورد توجه قرار دادن سیاست و اهمیت علوم انسانی، گفت: ما در امر سیاست دیپلمات‌های بسیار مجربی را امروز در اختیار داریم و شما می‌بینید که تیم مذاکره کننده ما در برابر گروه 1+5 که شش کشور قدرتمند هستند می‌ایستد و حرف سیاسی و حقوقی و فنی می‌زند که این برای کشور ما افتخاری قلمداد می‌شود.

وی افزود: حالا ممکن است ایراد بگیرند و بگویند تند و کند راه رفته، کت‌اش کج بوده و یا عینکش طوری بوده است. اینها حرف نشد. ما به دیپلمات‌های شجاعمان اعتماد می‌کنیم.

روحانی گفت: چندی پیش که تیم مذاکره کننده‌مان آمده بودند دیدم که چند شب نخوابیدند. در واقع آنها شب و روز ندارند و تلاش می‌کنند شجاعانه حرف می‌زنند و در این راستا تشویق ملی بسیار موثر است.

رئیس جمهور با بیان این که به پیغمبر با آن عظمت‌اش گفته شد قلبت محکم و استوار در برابر فشارها قرار بگیرد و این یعنی او هم نیازمند است،‌ افزود: حالا یک برای یک بشر عادی نیز طبیعی است که این‌طور باشد. حال شما بدانید وقتی به میدان می‌رفتیم که همه دنیا دوربینش‌اش را به رویمان زوم کرده بود مهم است. آن طرفی‌ها برای جمع خودشان کف می‌زنند و این طرفی‌ها معلوم نیست چه می‌کنند و گاهی هم برای آن طرفی‌ها کف می‌زنند. بعد می‌گوییم چرا برای آنها کف می‌زنید می‌گویند انتقاد چیز خوبی است. باید گفت خدا عقل سالم را به بدن سالم بدهد.

روحانی با بیان اینکه معنی انتقاد هو کردن، تهمت و تخریب نیست، افزود: انتقاد یعنی راه را بهتر نشان دادن و به نام انتقاد و حزب و جناح و تخریب کردن ضربه زدن به منافع ملی است. در حالی که جناح ذیل منافع ملی و مصلحت ملی تعریف می‌شود.

روحانی در این مراسم با مورد توجه قرار دادن ایام دهه فجر، گفت: این ایام، ایام بسیار فرخنده و مبارکی برای ملت بزرگ ایران و همه آزادی‌خواهان جهان است و ملت بزرگ ایران بعد از تحمل سالیان دراز و شاید قرن‌ها تحقیر و استبداد در جامعه، سلطه استعمار بر کشور،‌ فساد نهادینه شده و عدم حضور و مشارکت مردم در اداره کشور توانستند با یک نهضت و انقلاب عظیم مردمی به رهبری یکی از رهبران بزرگ و استثنایی تاریخی این نهضت را علیرغم مخالفت همه قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها به پیروزی برسانند.

وی افزود: در این پیروزی همه مردم و همه اقشار نقش داشتند، اما نقش روحانیت و دانشگاه‌ها ممتاز بود و اگر ما به این انقلابی که سرنوشت تاریخ کشور ایران را رقم زد نگاه کنیم، می‌بینیم که تناسب این انقلاب با علوم انسانی بیشتر است.

وی در ادامه اظهار کرد: این که می‌بینید ایرانی‌های بزرگترین لغتنامه عربی را تعریف کردند یا این‌که یک استاد ادب ایرانی بهترین و دقیق‌ترین کتاب ادبیات عرب یعنی صرف و نحو را می‌نویسد نشانه این است که این ملت در تمام علوم و رشته‌های علمی سرآمد بوده است.

روحانی در ادامه با بیان این‌که علوم انسانی و اسلامی در کنار هم متکفل شناخت بهتر انسان و رسالت انسان و دریافت و فهم سنت‌های الهی است،‌ اظهار کرد: باید سنت‌ها را بشناسیم چرا که همه تحولات بر مبنای سنت‌ها است و یکی از رسالت‌های علوم انسانی نیز همین سنت‌هاست و همه مشکل ما نیز از اینجا نشأت می‌گیرد. بنابراین ما باید سنت‌های اسلامی را برای پیشرفت، تحول، انسجام و وحدت بشناسیم.

وی با طرح این پرسش که امروز چه کسی در جامعه باید به ما بگوید وحدت چگونه امکان‌پذیر است،‌ گفت: هیچ چیز با شعار درست نمی‌شود. البته شعار گاهی برای تذکر و گم نشدن راه لازم است. اما در کنار شعار باید راه را پیدا کنیم. باید بدانیم هدایت الهی یعنی راه و صراط را نشان دادن و در همین راستا باید پرسید چطور باید جامعه را هدایت کرد و مسیر درست را به مردم نشان داد.

روحانی افزود: تبختر در برابر عالمان و علم به معنای نابودی سیاستمدار نیست. به معنای نابودی تاریخ و کشور است. اگر ما از علم و دانش عالمان استفاده نکنیم سرنوشت کشور را در مسیر غلط هدایت می‌کنیم.

رئیس جمهور در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجا که قدرت و گاهی ثروت و گاهی منزلت در اختیار سیاست است اگر سیاست از همه اینها سوءاستفاده کند و بخواهد در مقوله علم و دانش مداخله و ارزش گذاری کند راه به جایی نبرده است. چرا که کارعلم را باید به عالمان واگذار کرد و ارزش‌گذاری در این راستا از آن اندیشمندان و دانشمندان است و سیاستمداران باید زمینه را تسهیل کنند.

وی با تأکید بر این‌که مداخله در علم از سوی سیاست نه به نفع علم و نه به نفع سیاست می‌شود و هم حکومت و هم دانشگاه در این راستا ضرر می‌کنند، با مورد توجه قرار دادن موضوع اسلامی کردن و بومی کردن علوم انسانی، اظهار کرد: فکر، دانش و علم مرز نمی‌شناسد. هرجا علم است در مقابلش زانو می‌زنیم و برای ما فرق نمی‌کند علم در چین، هند،‌ اروپا،‌ آمریکا و یا آفریقا باشد. حکمت گمشده ما است و هر کجا پیدایش کنیم به دنبالش می‌رویم.

وی گفت: اگر مقصود از اسلامی کردن علوم انسانی و اجتماعی این باشد که دولت می‌خواهد در علم مداخله کند ما ضرر خواهیم کرد. اگر مقصود این است که دانشگاه‌ها استقلال علمی نداشته باشند یعنی در دانشگاه امر و نهی باشد ضرر کرده‌ایم. ما در علم کور باش و دور باش نداریم.

روحانی اضافه کرد: علم و دانش محیط آزاد می‌خواهد و محیط آزاد یعنی این‌که اگر استاد استاد، دانشجو، و عالم و پژوهشگری در راه سخنی بگوید و اعلام نظری کند و ما صدایش کنیم و به او بگوییم چرا این حرف را زدی، بدانیم که راهمان غلط است و به جایی نمی‌رسیم و نمی‌شود دنیای علم را با سوءظن نگاه کرد و باید با حسن ظن نگاه کنیم.

وی با بیان این‌که ممکن است هر کسی در زندگی تخلفی کند و البته با متخلف طبق قانون برخورد می‌شود، تأکید کرد: سوءظن غیر از جرم است، ولی ما به همه سوءظن داریم. چقدر بد است که می‌نویسند این آقا هم نماز می‌خواند. واقعاً در کشور اسلامی چنین چیزی شرم‌آور است. در کشوری که به خاندان رسالت عشق می‌ورزند. مثل این‌که همه بی‌نماز‌ند و ما باید ثابت کنیم که یکی نماز می‌خواند.

روحانی ادامه داد: هر مسلمانی نماز می‌خواند این را بفهمید و بدانید آن طرفش استثنا است. ما یادمان رفت که امام فرمودند به ما گفته شده است که اگر هر کس را حتی یکی بار در عمرتان دیدید که یک رکعت نماز خوانده او نمازخوان است، اما ما می‌گوییم چرا او را در صف دوم نماز جمعه ندیدیم. به تو چه مربوط است؟ ما این‌طور می‌خواهیم علم و دانشگاه را اداره کنیم؟

رئیس جمهور در ادامه گفت: این دولت در زمینه علم و دانشگاه از روز اول به دانشگاه و اساتید وعده‌هایی داده و تا آخر با قدرت سر وعده‌های خود خواهد ایستاد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۱۱۶
غیر قابل انتشار: ۳۸
سیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
27
838
درودورحمت‌خدا‌بررزمنده‌گان‌جبهه‌ی‌دیپلماسی
پاسخ ها
محمد محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
سلام

من یکی از برگزارکننده های همایش دلواپسیم هستم!

لطفا حرفام رو درست و کامل بخونید.

ما هم این تیم مذاکره کننده را فرزندان انقلاب و رزمنده ی جبهه ی دیپلماسی می دونیم و ازشون حمایت می کنیم!

اما به سیاست هاشون انتقاد داریم.
اونم انتقادهای جدی!!

این رو هم نفی نمی کنم که عده ای دارن از این مذاکرات استفاده می کنند و منافع شخصی یا حزبی رو دنبال می کنن، اما ما دانشجوها خداییش دنبال منافع شخصی و حزبی نبودیم و نیستیم!

هم به اصل استراتژی امتیاز دادن انتقاد داریم، هم به روش ها و رویه ها!!
حتی ممکن هم هست که این رویه ها از دوره ی دولت قبل هم شروع شده باشه که باز فرقی نمی کنه و انتقادها پابرجاست.

لطفا منصفانه و عالمانه قضاوت کنید. هر چند ممکنه که کسانی از هم فکران بنده هم این طور نباشن، شما منصف و عالم باشید.
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
برادر محمد محسن . اگرقبول دارید که ما هم اکنون در حال جنگ دیپلماسی هستیم و فرزندان انقلاب در این عرصه سربازان نظام هستند . باید بدانید در زمان جنگ افرادی که اقدام به تخریب فقط روحیه سربازان خط مقدم میکنند به دادگاه نظامی معرفی میشوند چه برسد که با برگزاری همایشهای جناحی وغیر ضرور اب به اسیاب دشمن هم بریزند به نظر من دولت بر امده از نظام جمهوری اسلامی با این افراد در حال مسامحه است و اینکه اقای روحانی برای تخریب کنندگان و تهمت زنندگان تنها ارزوی تعقل میکنند ناشی از صبوری ایشان است
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
جناب محمد محسن

دیپلماسی یعنی معامله، هیچ کشوری در دنیا بی دلیل دلش به حال کشور دیگه ای نمی سوزه حتی ایران
قرار نیست در یک دیپلماسی یک طرف گیرنده باشه و طرف دیگه هیچ چی نگیره
اگه اینطوری باشه اسمش دیپلماسی نمیشه میشه جنگ و دیگه چیزی پای میز حل نمیشه
ولی یک نکته مهم :
چی داریم میدیم و چی میگیریم
غیر از اینه که هدف تمام فناوری ها اینه که آرامش مردم کشور رو در پی داشته باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
آخه توی دانشجو رو چه به انتقاد جدی! از دیپلماسی هسته ای
طرف پیر این کاره بازم محتاطانه و حواس جمع قدم برمیداره اونوقت شما و همپاگی هاتون غافل از همه چی جفت پا پریدید وسط معرکه که ما دلواپسیم!
کمی صبر پیشه کن دوست عزیز تا ببینیم عاقبت کار چی میشه. مطمئن باش روش و رویه رو اونا بهتر از ما بلدن
قادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
16
303
به خدا حرف دل مردم را میزنی آقای روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
پیامبر اکرم ( ص ) :
قومی که میانه روی را پیشه خویش ساختند ، هیچگاه دچار تفرقه و جدایی نشدند.

آفرین بر دولت تدبیر و امید
منتقد باسواد باشناسنامه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
369
23
آره واقعا هم شجاعت میخواد که با شیطان بزرگ آن هم درست در زمان اهانت به پیامبر اکرم آن هم در همان کشور اهانت کننده قدم بزنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
منتقد باسواد باشناسنامه !!!
منصف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
پیامبر فرمود اعداء عدوک نفسک التی بین جنبیک.بزرگترین دشمن تو نفس وهوای نفس خودت است که در درون خودت است!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
جناب منتقد : نظر شما درباره یک نفری که شهر مکه رو فتح کرد به بزرگترین دشمنش ابوسفیان امان داد و خانه او رو پناه گاه قرار داد چیه؟ میدونی اون نفرکی بوده ؟
نیکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
7
221
درود بر آقای روحانی بخاطر دفاع مناسب و بموقعش از جایگاه علم و دانش پژوهی و نیز دفاعش از کارشناسان پر تلاش وزارت امور خارجه .
امین
|
United States
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
6
194
بهترین تیم دیپلماسی همینه" ظریف کارشو بلده.
حالا یه عده هی بهانه بنی اسرائیلی بگیرن
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
4
141
سلام دکتر روحانی شما خیلی صبوری ولی این گروه که من میشناسم صدای سنگ هم در میاورد و قبل از اینکه کارد به استخوان برسد با انها برخورد محکم کن و 4 سال تمام شد ولی مردم عقل دارن در 8سال گذشته چه شده و مملکت به یغما رفته
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
6
120
درود بر روحانی عزیز
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
5
97
درود بر روحانی. طرف مقابل شما در کشور خودمان دستاویزی جز "کت کج و خنده ملیح و نگاه ظریف و پیاده روی با کری" چیز دیگری ندارد.
خدا پشت و پناه آدمیان باانصاف و پرتلاش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
5
92
اینها همون ایرادهای بنی اسرائیلی است که ضرب المثل شده جناب روحانی. از این قوم تو قران خیلی یاد شده. اسمش قوم بی اسرائیله اما سیاستشون برا خیلی کاربرد داره. نمیخوان شما پیروز مذاکره بشین. حرفشون همینه. دیگه شجاعانه تر از این چطوری به شما و ملت حالی کنن اخهههههه. یه احمدی نژادی یه دلواپسی از خودشون بره جلو مطمئن باشین حتی با اوباما هم شربت آلبالو بخورن میگن لازمه دیپلماسی اینه .!!!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
4
78
"علم و دانش محیط آزاد می‌خواهد و محیط آزاد یعنی این‌که اگر استاد استاد، دانشجو، و عالم و پژوهشگری در راه سخنی بگوید و اعلام نظری کند و ما صدایش کنیم و به او بگوییم چرا این حرف را زدی، بدانیم که راهمان غلط است و به جایی نمی‌رسیم "
عالی بود! روحانی مچکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
4
87
آقای روحانی مردم زحمات دیپلماتهای خود را بخوبی می فهمند و اسیر جوسازی به حاشیه رانده شدگان قدرت طلب نخواهند شد
فرهنگی بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
4
76
خداوند رئیس جمهور محترم ومحبوب را در راه خدمت به اسلام وکشور موفق کند.
علی شاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
85
اصلا چرا در مذاکرات کت میپوشند باید کاپشن بپوشند...
وامذاکراتا واکاپشنا وادلواپسا!!!!!!
هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
145
17
خود گویی و خود خندی ، عجب مرد هنرمندی .. انتقاد منتقدارن به کت کج و سرعت قدم زدن نیست .. به ابراز دوستی علنی با بزرگترین دشمن 30 سال گذشته ایران است درحالیکه اونها هنوز دست از دشمنی بر نداشتن و هیچ تحریمی رو لغو نکردن جناب رئیس جمهور..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
دشمن کسانی هستند که از راه دوستی ضربه می زنند مانند روسیه ،چین،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
6
50
زیبایی و شیوایی سخنانت در برابر آنان که خود را مدعی جواب 5 در مقابل عبارت 2+2 ، میدانند بسیار زیبا و ستودنی است .
آری در همه اکناف هستی 2+2 جوابش 4 است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
6
64
زنده باد تدبیر
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
6
56
بهونه های بنی اسرائیلی که میگن همین انتقادکننده ها از دولت هستن..
به قول آقای روحانی از گوجه فرنگی تا انرژی هسته ای از دولت انتقاد میکنن..!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
4
54
ملت پشتیبان دولت است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
4
44
درود وصد درود بر دكتر روحاني وفرزندان برومند ايران اسلامي در جبهه ديپلماسي ، خدا قوت بشما بدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
105
10
قبول كنيد اقاي روحاني كه مذاكرات رو بشكسته و دولت شما هم نفس اخر رو ميكشه
پس دولت شما نشد دوا واسه مردم...
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
1
46
خدایا بهترین سرنوشت را برای این مردم رقم بزن
از دروغ وریا وتزویر دوری کنیم وانصاف داشته باشیم
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
42
این ایراد های بنی اسرائیلی که میگیرن که چرا راه رفتی؟ چرا اونجوری خندیدی؟ چرا ریشت این شکلی بود؟ و امثالهم چیزی جز سنگ اندازی نیست وگرنه هر عاقلی میدونه این حرفها انتقاد واقعی نیست.متاسفم که هیچ کس نیس جلوشون را بگیره! تو روز روشن جلو چشم همه تیشه به ریشه منافع ملی میزنند و باکی هم ندارند و خیلی هم حق بجانب اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
109
9
امیدوارم منتشر کنید
ملت ایران میدانید توافق ژنو یعنی چه؟
ديويد کوهن فرمانده قرارگاه تحريم آمريکا :
ساختار تحریم‎ها علیه ایران دست‎نخورده باقی مانده است،امریکا در قبال توافق ژنو امتیازات فراوانی به دست آورده در حالی که ایران امتیاز خاصی کسب نکرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببب نمیدونستیم جناب دیپلمات حرفه ای جهانیییییییییی. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
China
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
46
روحانی خدا پشت و پناهت است و مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
6
66
ننگ بر دلواپسان
احمد
|
United States
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
54
درود بر رييس جمهور خردمند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
49
درود بر روحانی کیف می کنم هر موقع سخنان ایشان را می شنوم یا میخوانم
ناصر هشترودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
45
درود بر دولت و دستگاه دیپلماسی که بدون کوچکترین اعتنا به دلواپسان خواست مردم را پیگیری میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
این روش بدرد نمیخوره. باید قاطعانه جلوی دلواپس ها ایستاد .
باریش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
43
یعنی در این حد؟ بابا دمت گرم حسن آقا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
4
42
درود بر رییس جمهور عزیز و زنده باد منتقدان منصف و لعنت بر کینه توزان مغرض
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
36
خدابداد دکترروحانی برسد .عده ای عقده های حزبیشان را مقدم برمنافع ملی میدانندبااین جماعت که خودرابه خواب زده اند چه باید کرد؟
جانباز جنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
42
درود بر جناب دکتر ظریف وزیر امور خارجه شایسته وتوانمند ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
64
16
"هیچ چیز با شعار درست نمی‌شود."

اقای روحانی خود به این حرف خود واقعا اعتقاد دارید ؟؟؟! نزدیک دو سال می گذرد و فقط شعار می دهید و مردم که تغییر می خواستن هیچ تغییری نمی بینند یا عملی به وعده هایتان...حتی وضع بدتر شده است و آقای مطهری می گوید آزادی بیان در دولت شما کمتر هم شده است...ریس خانه موسیقی می گوید تعداد لغو کنسرتها از 8 سال احمدی نژاد بیشتر شده...دلار را هم که همان 3600 دولت قبل کردید...مردم عمل می خواهند....
پاسخ ها
راد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
همین که قیمت ها ساعت به ساعت بالا نمی رود
همین که صف مرغ تشکیل نمی شود
خیلی کار کرده است.

تازه این در شرایطی است که به قول بعضی ها هیچ تحریمی برداشته نشده و قیمت نفت نصف شده است.
محمد
|
Luxembourg
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
4
39
درود بر رییس جمهور محبوب و سپاس از تیم مذاکره کننده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
37
افرین بر شجاعت رئیس جمهور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
7
38
آقا حسن روحانی بوی مطهری وبهشتی میدهد
senior
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
41
درود بر روحانی
زنده باد اصلاحات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
5
34
درود بر روحانی عزیز. شیخ اصلاح طلب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
5
32
ایول روحانی عزیز پیروز باشید
عباس م 61
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
4
36
در مذاکرات می‌بینیم که آن طرفی‌ها برای جمع خودشان کف می‌زنند ولی معلوم نیست این طرفی‌ها چه می‌کنند.
خجالت اوره.هیچ دشمن این رفتارو با ادم نمی کنه که دلواپسا انجام میدن.
روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
4
42
اگر ایران با غرب به یک توافق جامع برسد به نفع همه است غیر از صهیونیزم و عثمانیزم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
و وهابیسم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
32
بالاخره بهانه جوییهای این قوم صبر تو را نیز لبریز کرد، خدا به همه ما صبر ایوب بدهد!
مجیدکازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
34
اگرظریف این عمل سخیف رادوباره انجام دادوباجان کری قدم زدیارانه ظریف راقطع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
اونوقت من حاضرم یارانه خودم رو بدم به دکتر ظریف سرباز باهوش کشورم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
30
آفرین بر منتخب ملت یک کم آروم شدم آخی هنوز استوار ایستادید احسنت تا کور شود هر آنکس که نتواند دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
33
دلواپسان بازنده های سیاسی اند ...

ما به تدبیر روحانی امیدواریم .

روحانی مچکریم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
5
9
جناب آقای دکتر فرمودند: " این دولت در زمینه علم و دانشگاه از روز اول به دانشگاه و اساتید وعده‌هایی داده و تا آخر با قدرت سر وعده‌های خود خواهد ایستاد. "
اگر این حرف درست است چرا دانشگاه آزاد بعد از سال 1392 رها شده است سالی 12 هزار دکتر بی کیفیت به درد کدام مشکل این مملکت میخورد؟!!
فاطیما
|
United Kingdom
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
27
دقیقا"توی سایتهای دلواپسان که میری شبیهِ اپوزیسیونِ خارجِ از کشوروسلطنت طلبها تیتر میزنن.درود بر تیم مذاکره کننده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
25
درودبرروحاني
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
31
روحانی نیاز به حمایت مردم داره .

اقلیت همایش و جلسات مداوم دارند و دخالت می کنند و اکثریت ساکت هستند . روحانی خواستار گسترش فعالیت های مردمی برای کارهای بزرگ است باید مردم خودشون جلوی دلواپسان را بگیرند

( این حرف روحانی است .)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
27
چرا شما تو باغ نیستید روحانی چی داره میگه


روحانی از مردمی که رای دادند درخواست کمک کرده
حمید کرسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
24
وای از دست کسی که خودش را به نادانی زده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
1
27
می بینید بعضی از سر دلخوشی و نداشتن هیچ مشکلی تنها مشکلشان قدم زدن ظریف با کری است!!!!یعنی کشور ما هیچ مشکل دیگری نداشت که انتقاد کنند،جناب کریمی قدوسی آمار اعتیاد در کشور برای شما مهم نیست؟ مواد مخدر در سطح شهرها مثل نقل و نبات معامله می‌شود این مشکل نیست؟ خرید و فروش مواد مخدر کراهت خود را از دست داده است و دیگر کسی از معامله آن خجالت نمی کشد و ابایی هم ندارد،آیا نمایندگان تابع احمدی‌نژاد آنرا مشکل نمی دانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
برای ایشان فقط mp3 مهم است و بس
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
20
صد سال دیگه مجسمه ظریف رو می سازن می خوام نسازید الان بش فحش ندید مجسمه پیکشتون
Admin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
31
دست دلواپسان برای مردم رو شده!
زمانی که کرور کرور پول بیت المال به غارت برده شد این جماعت کجا بودند که حالا به قدم زدن و حتی خنده های دکترظریف هم ایراد می گیرند؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
3
25
مچکرم آقای رئیس جمهور همین که گوشه ای از ناگفتنی ها رو بر زبان می آورید کمی از دردها کم می کنه .
خداوندا به همه عقل سالم عنایت بفرما
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
19
دلواپس ها با اصل مذاکره با امریکا مخالفند , ولی چون مقام معظم رهبری با مذاکرات موافقند , جرات گفتنش را ندارند و برای همین ایرادات بنی اسراییلی میگیرند . مثل همین راه رفتن آقای ظریف و آقای کری . خوب اگر قراره دو نفر با هم مذاکره کنند و به توافق برسند , دیگه چه فرقی میکنه که در حال نشستن به توافق برسند یا در حال راه رفتن ؟ حتما این نابغه ها میخواهند که آقای ظریف دائما با صورت اخم کرده با آقای کری حرف بزنه . البته همه میدانیم که تصمیم نهایی را نه آقای ظریف میگیرد و نه رییس جمهور و نه دلواپس ها .پس آقای ظریف بیخیال این سروصداها باش و به کارت ادامه بده. که اینجور که بوش میاد انگار داری کاری میکنی کارستان.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
1
15
اقای روحانی حرف ندارد رئیس جمهوری محبوب است دلسوزه هدفش نجات مردم از این شرایط اسفباره اگر اقتصاد مقاومتی ومذاکره منطقی پا بگیرد قطعا سربلند و پیروزیش در انتخابات اینده رقم میخورد ولی یک چیز این دولت ما را مایوس کرده وان که اقای نوبخت معاون ایشان خیلی بی حساب کتاب حرف میزند شده مشائی احمدی نزاد واقعا تورم 14 درصد هست اقای روحانی شما خودتان از مشاورانی که تو جامعه زندگی میکنند بپرسید دخل وخرجشان چگونه است تمام کارمندان شریف ایران فهمیده اند اما اقای نوبخت مشکل این قشر زحمت کش را نفهمیده چون به سوپری سر کوچه شان نمیروند حقوقشان عالیه شاید از نان نانوائی استفاده نمیکنند تا درد ما کارمندان را بفهمند
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
1
21
به نظر اینجانب آقایان کری و ظریف با پوشیدن گرم کن ماماندوز بدوند، حرف بزنند، و همه فضولها را هم پشت سر بگذارند! آن موقع که آقای جلیلی به افتخار خانم اشتون ضیافت شام میداد، این حرفها نبود، حالا که ظریف دارد یک دولت قدر قدرت را در برابر پارلمان خود قرار میدهد، صدای بوالفضولها در آمده!
حمید لوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
10
9
آقا یکی لطفا بگه منظور آقای روحانی از عقل سالم در بدن سالم چی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
11
11
درودبه رهبرفرزانه كه تيم ديپلماسي راقبول دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
16
آقای روحانی سلام ماکه راهی بجزنوشتن این دوخط براحمایت ازحضرتعالی وتیم مذاکره کننده نداریم ولی همانطور که تمام ملت ایران در جریانند اینها افرادی بودند که هشت سال تمام ازخیانتهای دولت قبلی به ملت ایران حمایت کردن،
ولی شماازاین بادها نلرزید همچنان که استواربودیدخداوندجای حق نشسته وخودش رسواشون میکنه،نمونه اش نامه رحیمیه؛ احمدی نژاد هشت سال وقت گذاشت که تخلفی ازدولتهای قبلی گیربیاره نتونست ولی خودش مملکت رو اینطوری کرد،خدابهترمیدونه کی خدمت میکنه کی خیانت،آقای روحانی مردم علیرغم تبلیغات منفی رسانه ملی علیه شمافهمیدن هدف شماخدمته وا بادعاهاشون حمایتتون میکنن وشک نکنید.
این چندوقت رو همچنان باسعه صدری که تاالان داشتید تحمل کنید،خداوندبه خادمان واقعیه ملت ایران عزت وسربلندی روزافزون عطاکنه
محمّد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
20
مرسی روحانی
انتقاد زمانی میتونه انتقاد نام گذاری بشه که ، راه کار بهتر کنارش آورده بشه ،
دایره اطلاعاتتون رو کامل کنید بعد انتقاد کنید وحرفی بزنید . نه جسته وگریخته تو هر موضوعی نظر بدید .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
2
22
با درود
اگه از گشنگی هم بمیریم دوست داریم و از حمایت می کنیم
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
4
27
بابا بگیرید مطلبو که میگه نیاز به حمایت مردم داره . خداییش باید فراخوان داده بشه ومیدونیم مردم خواهند آمد وموضوع دیگر این که این اصولگراها خیلی ریلکس تشریف دارند ، با این همه فساد در زمان زمامداریشون ، باید به فکر آن پدری باشید که برای تهیه جهیزیه دخترش کلیه هاشو میفروشه وواقعا شرم آوره
نظرات بینندگان