arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

همسر "بن لادن" فاش کرد: بالگرد حامل جسد اسامه بن لادن در هوا منفجر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 "امل الصداح" همسر اسامه بن لادن فاش کرد: بالگرد حامل جسد اسامه بن لادن سرکرده سابق گروهک تروريستي القاعده در هوا منفجر شد.

به گزارش خبرگزاري سماي فلسطين؛ "امل الصداح" همسر اسامه بن لادن که هنگام حمله به خانه‌اش با وي بود داستان واقعي را که دولت آمريکا از جهانيان پنهان کرد بر ملا کرد.

صداح به روزنامه "عکاظ سنتر" چاپ عربستان گفت زمانيکه به خانه يورش بردند و سربازان از بالگردها پياده شدند درگيريهاي شديدي با افراد حاضر در خانه صورت گرفت. نيروهاي مهاجم نيز از ارتش پاکستان و ارتش آمريکا و نيروهاي ويژه مارينز بودند و تعدادشان بسيار زياد بود.

وي افزود اسامه بن لادن سلاحش را براي درگيريها آماده کرد و خواست از پنجره به سوي مهاجمان شليک کند اما گلوله اي به سرش اصابت کرد و در جا کشته شد.

همسر بن لادن گفت آمريکايي ها وارد اتاق شدند و ديدند او کشته شد و جسد را به سرعت با يک فروند بالگرد بردند و شماري از افسران مارينز نيز جسد را همراهي کردند و بالگرد به سرعت پرواز کرد اما همينکه بالگرد به هوا برخاست به همراه سرنشنيانش منفجر شد و از آن چيزي باقي نماند و فقط اجساد تکه تکه شده بر جاي ماند.

صداح گفت خبر کشته شدن اسامه بن لادن به اين شيوه را پنهان کردند زيرا باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا و کاخ سفيد به طور مستقيم اين عمليات را پيگيري مي‌کردند و منفجر شدن بالگرد باعث ترس و نگراني آنها شد.

وي افزود: آنان جسد بن لادن را مي خواستند تا به جهانيان نشان دهند و ثابت کنند که پيروز شدند به همين سبب نيز مراسم کشته شدن وي را در دريا نشان دادند و گفتند جسد بن لادن را به دريا انداختند.
نظرات بینندگان