arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

نژاد فلاح، سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس+تکذیبیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدحسین نژادفلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس اداره‌ی امور این باشگاه را به دست می‌گیرد.

پس از بازداشت حمیدرضا سیاسی و نبود مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس «منتقمی» به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان در مدتی کوتاه امور باشگاه را به دست گرفت، پس از آن «علی اکبر طاهری» نایب رییس هیات مدیره، مدیریت امور اداری باشگاه را بر عهده گرفت اما در تازه‌ترین اتفاق، جلسه‌ای برگزار شده و طی آن بر حضور محمدحسین نژاد فلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس توافق شده است و به زودی وی اداره‌ی امور باشگاه پرسپولیس را تا روشن شدن تکلیف واگذاری آن بر عهده می‌گیرد.

این در حالی است که 27 بهمن ماه سال جاری به عنوان زمان به مزایده گذاشتن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته شده است.

نژاد فلاح پیش از این به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مشغول به فعالیت بوده است.

 انتصاب نژاد فلاح به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس صحت ندارد

وزیر ورزش و جوانان انتصاب محمد حسین نژاد فلاح به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس را نادرست خواند و گفت: هیات مدیره پرسپولیس هنوز در این مورد تصیمی نگرفته است.

محمود گودرزی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سئوال که آیا خبر برخی رسانه ها مبنی بر انتصاب نژاد فلاح به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس صحت دارد یا خیر؟، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و اگر چنین چیزی بود ابتدا سایت وزارت ورزش و جوانان اطلاع رسانی می کرد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در این رابطه باید هیات مدیره پرسپولیس تصمیم بگیرد و هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

گودرزی در پاسخ به این سئوال که آقای نژاد فلاح در گفت وگو با یکی از رسانه ها اعلام کرده با تمام توان در خدمت پرسپولیس هستم، گفت: هیات مدیره پرسپولیس در این رابطه تصمیمی نگرفته است؛ البته امکان دارد افرادی خود را کاندید این موضوع بدانند و سیگنال هایی نیز به آنها رسیده باشد، اما من مطلع نیستم و در این مورد هیات مدیره پرسپولیس باید تصمیم گیری کند.

عصر امروز برخی رسانه ها از انتصاب محمد حسین نژاد فلاح عضو هیات مدیره پیشین پرسپولیس و مدیر کل فعلی ورزش و جوانان استان تهران به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس خبر دادند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان