arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

باهنر حرفش در مورد احمدی‌نژاد را پس گرفت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باهنر اخیرا در مصاحبه ای گفته است: 

غیر از خود ایشان هیچ کسی باورش نمی‌شد که احمدی‌نژاد رییس‌جمهور شود، البته آقای احمدی‌نژاد می‌گوید که دو سال قبل از برگزاری انتخابات می‌دانسته که پیروز می‌شود اما اعتقاد ما این است که هیچ کس غیر از احمدی‌نژاد باورش نمی‌شده که او پیروز انتخابات است.

پیش از این باهنر در گفت و گویی گفته بود: «زمانی که شورای شهر تهران [دوره دوم] قصد داشت احمدی‌نژاد را به عنوان شهردار تهران انتخاب کند، وزیر اطلاعات [یونسی] اظهار داشت: خوب نیست احمدی‌نژاد شهردار تهران شود، مشکل پیش می‌آید، ایشان دارای پرونده در استانداری اردبیل هستند. من پیش ایشان رفتم و در این مورد بحث کردم.

خطاب به جناب آقای یونسی گفتم: چطور سیستم اطلاعات شما اجازه می‌دهد که شخصی مانند ملک‌مدنی که فوق‌دیپلم نساجی دارد، بیاید و شهردار تهران شود و تیم اطلاعاتی شما به احمدی‌نژاد گیر می‌دهد؟ به جناب یونسی همان موقع گفتم: احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ماست و شهرداری برای او دست‌گرمی است، اگر می‌خواهید فکری کنید، فکری برای رئیس‌جمهور شدن وی کنید. البته آن زمان فکر رئیس‌جمهور شدن احمدی‌نژاد مطرح نبود و صحبت برنامه ما این نبود. ولی من اولین کسی بودم که بحث ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد را خطاب به جناب آقای یونسی مطرح کردم.

نظرات بینندگان