arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۳۲۳
تعداد نظرات: ۱۲۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

زنگنه: اوضاع صنعت نفت بسیار اسفناک است

وزیر نفت امروز در صحن علنی مجلس حاضر شد و خبر از وضعیت اسفناک این صنعت داد. زنگنه گفت: «این وزارتخانه در پرداخت حقوق کارکنان خود به مشکل برخورده است.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر نفت امروز در صحن علنی مجلس حاضر شد و خبر از وضعیت اسفناک این صنعت داد. زنگنه گفت: «این وزارتخانه در پرداخت حقوق کارکنان خود به مشکل برخورده است.»

به گزارش «انتخاب»؛ وزیر نفت امروز برای بررسی بندهایی از لایحه بودجه در مجلس حاضر شد. او در سخنانی به دفاع از یکی از بندهای لایحه مربوط به درآمدهای وزارت نفت پرداخت و گفت:  «با توجه به کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی، وزارت نفت پولی برای سرمایه گذاری در میادین مشترک ندارد.»

او افزود: «مجلس در گذشته تصویب کرده بود که 14.5 درصد از درآمدهای نفت به این صنعت اختصاص یابد که با احتساب نفت بشکه ای 100 دلار با فروش دو میلیون بشکه در روز حدود 13 میلیارد دلار عاید وزارت نفت می شد اما امروز با احتساب نفت 40 دلاری حدود 3 میلیارد دلار می شود.»

وزیر نفت گفت: «با این احتساب درآمدی نداریم که بخواهیم در میادین مشترک سرمایه گذاری کنیم. این وزارتخانه در پرداخت حقوق کارکنان خود به مشکل برخورده است چه برسد به این که بخواهیم در میادین مشترک نیز سرمایه گذاری کنیم.»

زنگنه با بیان این که وزارت نفت نمی تواند از خارج نیز قرض کند، تاکید کرد که فروش اوراق مشارکت برای استفاده از سرمایه داخلی تنها راهی است که می توانیم از این طریق، منابع لازم را جذب کنیم.

وزیر نفت گفت: در حال حاضر وضعیت نفت بسیار اسفناک است و در صورتی که این بند رای نیاورد دچار بحران واقعی می شویم.

او با بیان اینکه اختصاص این مبلغ با هماهنگی کامل صندوق توسعه ملی بوده است، اظهار کرد که "موجه ترین جا برای سرمایه گذاری منابع صندوق توسعه ملی صنعت نفت است و اگر منابع نفتی آسیب ببیند صندوق هم نابود می شود."

او در عین حال گفت ما نمی خواستیم مثل بخش آبهای مرزی و کشاورزی از رهبری مجوز دریافت کنیم و قصد ما این بود از طریق روال قانونی مجلس پیش برویم.

پس از سخنان زنگنه نمایندگان تصمیم گیری درباره اختصاص 4،8 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی به میادین مشترک را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

بر اساس این بند الحاقی که قرار است کمیسیون درباره آن تصمیم گیری کند، به صندوق توسعه ملی اجازه داده می شود به منظور پرداخت تسهیلات برای اجرای طرحهای توسعه ای در میادن مشترک نفتی و گازی توسط شرکتهای دولتی تابعه ذیربط وزارت نفت ،مبلغ چهار میلیارد و 800 میلیون دلار در بانکهای داخلی و خارجی اعم از خصوصی و دولتی سپرده گذاری کند.

این بند به علت مغایرت با برنامه پنجم توسعه کشور نیازمند دو سوم رای موافق نمایندگان بود که آرای لازم کسب نشد به طوری که از مجموع 195 نماینده حاضر در صحن علنی 117 نماینده به آن رای موافق دادند 36 نفر با آن مخالفت کردند و نظر چهار نماینده نیز ممتنع بود.

در ادامه پیشنهاد حذف این بند هم رای نیاورد و و از مجموع 195 نماینده حاضر در صحن علنی تنها 32 نفر به حذف این بند رای موافق دادند 106 نماینده با آن مخالفت کردند و 11 نفر نیز رای ممتنع دادند و در نهایت این بند برای بررسی های بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۴
در انتظار بررسی: ۸۸
غیر قابل انتشار: ۴۲
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
200
265
با اون حقوقق های انچنانی که میدادین بدون هیچ بازده مثبتی حالا چوبش رو بخورین
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
دوست عزیز وقتی اطلاع نداری در صنعت نفت چه خبر است و سختی کار و خطرات آن در چه حد می باشد بی جهت اظهار نظر نکن . عدم رشد صنعت نفت در چندسال گذشته به سبب وجود مدیران کارنابلد و ناآَشنا با این صنعت بوده است و بس که سیستم را به بیراهه برده اند و حال جناب آقای زنگنه باید خرابکاریهای چند سال گذشته را جمع و جور کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
مگر زنگنه افزایش حقوق داده شرکت نفتی ها رو؟!! ضمنا کجا می تونه حقوق رو وزیری کم کند؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
شما هم برو توی اسکله نفتی وسط دریا دور از خونه و زندگی تا 65 سالگی کار کن همین حقوق رو بگیر تو گرمای 50 درجه کار کن توی رطوبت 70 درصد کار کن ببین چه مزه ای اونوقت در مورد حقوق اونها اضهار نظر کن اصلا میدونی اکثر میادین نفتی ایران توی جنوب کشوره که حداقل دما توی تابستون اونجا 45 درجه است رفتی وسط ظهر گرما توی ایستگاه بهره برداری وایس کنار توربین گازی ببینی چه مزه ای من خودم کارمند نفت نیستم اما توی این شرایطی که گفتم پروژه داشتم و و درکنار کارمندای زحمت کش نفت کار کردم و میدونم چی میگم اما شما چی ؟؟؟؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
کدوم حقوق آنچنانی؟
حقوق ما از هیچ وزارتخانه ای در کشور بیشتر نیست
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
کدوم بازده مثبت!!!! اگه راست میگوئی شیرگاز رو ببند و از نفت و اجاق چوبی استفاده کن
یا بنزین نخر وبا درشکه اینطرف و آنطرف برو تابدانی کدام بازده مثبت
هرچند که تاحالا ندونستی مطمعن باش که هیچوقت نخواهی دانست
آیا تابحال بوی نفت خام را حس کرده ای یا باورت میشه که داخل نفت خام حتی کرم داشته باشد
اگر نمیدانی بدان که بله باید در اون موقعیت و موقعیتهای خطرناک دیگه اش باشی تا شاید درک کنی
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
تو می دونی اصلا کار در عسلویه و مناطق نفتی یعنی چی؟ تا حالا دو روز از خانوادت دور بودی تا چه برسه به هفته ها؟ اصلا می تونی فکرشم بکنی توی گرمای عسلویه بتونی طاقت بیاری ؟ کجای کاری نشستی و کامنت میدی لطفاً یکم فکر کن بعد حرف بزن.
شرکت نفتی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
عزیزم این حقوق های آنچنانی که میگید یک دهم حقوق های دو قدم اونور اب هم نیست
حالا فکر شو بکن متخصص های صنعت نفت هم ول کنن برن تو میای نفت تولید کنی دلاور !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
تو ميفهمي اقماري بودن يعني چه ميفهمي 14 روز در كوه بيابان و دريا بودن شبها بيدار بودن در سردي زمستان و گرمي تابستان كار كردن 14 روز در كنار خانواده نبودن يعني چه نه نميفهمي اگه ميفهميدي نميگفتي اين حرفها رو هزاران كارمند و كارگر نفت تو اين شرايط كار ميكنن چقدر پول ميتونه نبودن تو رو 14 روز در ماه در كنار خانوادت جبران كنه چقدر
حمید رحیمی نژاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
نه عزیز من اتفاقا حقوق های بالای شرکت نفت مال مدیرایی هست که تو تهران زیر باد کولر می شینند و حقوق های چند ده میلیونی می گیرند تازه جدای از بقیه امتیاز ها اون کارگر سکوی نفتی حق و حقوقش خیلی بیشتر از بقیه ی کارگر ها نیست
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
حقوق آنچنانی؟ میدونی سالانه چندتا مهندس نفت و رشته های مرتبط بخاطر پایین بودن حقوق از ایران مهاجرت می کنن و به کشورهای نفت خیز میرن. اینکه سطح دستمزد ها تو ایران پایینه امر مسلمی است. حقوق و مزایای و بیمه و عیدی و سنوات کارگر ساده کمتر از 500 دلار ماهیانه.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
من دارم به این فکر می کنم که آیا تا بحال وزارت نفت حقوق دلاری به پرسنلش پرداخت می کرده اگر هم ریالی است می توان منابع ریالی برایش لحاظ کرد و با توجه به اولویت بندی کالاهی ضروری مثل دارو و مواد اولیه صنعتی ضروری صنایع مختلف ، منابع ارزی را به آنها اختصاص داد توسعه پروژه های نفتی هم که با توجه به اینکه در حال حاضر نه امکان صادرات با حداکثر ظرفیت وجود دارد نه امکان ذخیره کردن فراهم است فعلا ضرورتی ندارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
خسته نشدی با ده تا اسم برای فرزاد کامنت گذاشتی؟
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
164
194
خوب کمتر حقوق بدین حقوق صنعت نفتی ها نسبت به کار انجام شده خیلی زیاد است . کارمندان یک میلیون میگیرند یک صنعت نفتی در لول بسیار پایین چند میلیون میگیرد . این تبعیض بسیار دردناکی است که سالها در ارگانهای ایران بوده است.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
شما باید بیاید و شرایط بسیار سخت کار در خوزستان و صنعت نفت رو ببینید و حقوق دریافتی رو هم ببینید بعد قضاوت کنید
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
کی گفته؟!!!
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
من یک بازنشسته صنعت نفت هستم و دریافتیم بعداز32سال خدمت حدود یک میلیون وهفتصدهزارتومان شده در حالیکه اکثر داروها که برای بیمه های مختلف تحت پوشش هست برای ما نیست برای مثال جهت داروی پروستات به مبلغ نودوهفت هزاروپانصدتومان ازجیب پرداختم
حقوق صنعت فقط برای اقماری کارها وکارهای پرمشقت بیشترازماست(ازدور دل میبره و از نزدیک زهره را)
اینقدربدگوئی کرده اند که همه فکرمیکنند چه حقوقی داریم میگیریم ولی کسانی که ایمانشون را میدهندخودشونو مدیون میکنند
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
عزیز دلم توی شرکت نفت بوی کباب میاد ولی...
اون کسی که چند ملیون حقوق میگیره در اصل حقوقش با کارمن و معلم تفاوتی نداره فقط به دلیل شرایط بد اب و هوا ضریب میخوره! بعد هم با اطمینان کامل اینو میگم که حقوق شرکت نفتیا کمتر بشه دیگه هیچ کسی نمیره عسلویه و ...کار کنه! قشنگ نیم ساعت بیشتر هواپیما سوار میشن و میرن قطر و امارات با 12 الی 13 برابر این حقوق ایران حقوق میگیرن!
بعدم چنان از راندمان کار توی ایران میگی انگار چه خبره باقی نشستن زیر کولر و بخاری دارن حال میکنن!
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
یک قیاس ساده انجام بدید بعد خودتون قضاوت کنید
یک فرهنگی به محض آمدن کمی برف و سرما تعطیل میشه ومیشینه توی خونه
اما یک شرکتی به محضی که بدترین سرما و برف و بوران وووو بشه باید تمام مرخصیش لغو و آماده بشه برای اینکه تا هرساعت یا تمام شب رو توی کوچه و پس کوچه ها رگولاتور گازهای مردم و از جمله اون فرهنگی را باز یا تعمیر کند
این خوش حالت ترین وضعیت است که ممکن است در شهر باشد ، بگذریم از خدمت در مناطق سخت ، سکوها و خطرات دیگر
در یکی از ایستگاهها منطقه 7 فقط دو مورد شکافتن سیمان زمین نوسط فشار لوله گاز که در هر دو منجر بر برگشت لوله بر فرق سر دو نفر از همکاران بر اثر فشار گاز و در نتیجه دو نیم شدن همکارمون شد
حالا کار شرکت نفتی سخته یا کار های دیگه که ........
باتوجه به شعور بالای همه هموطنان که افتخار ایران هستند قضاوت با خودتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
132
190
وزارت نفت لازم نیست حقوق 20میلیون تومانی بدهد- اضافه کاری بدون کار 4 میلیونی بدهد- در طول سال چندین پاداش بدهد- در قرار دادها ریخت وپاش بکند و.... که اگر درصدی از این ها را رعایت کند هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
کار من سخت تر در سال 30 روز مرخصی بقیش همش سرخدمت شبانه روزی حتی موقعی که توخونه هستی ماهی 1400 تومان بدترین جای که صنعت نفت پیش پاش لنگ می اندازه می خوای باز یاقانع شدی البته حقوق همه پایین هست که به حقوق شماها مگویند بالا.
خدادادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
55
25
خوب چه دلیلی دارد وزارت نفت دهها برابر سازمانهای دیگر حقوق بدهد.
تافته جدا بافته هستند با توجه به کاهش قیمت نفت نباید حقوق کارکنان و حقوق 30 تا 40 ملیلونی مدیران نفتی افزایش پیدا کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
17
54
شما حقوق 20 میلیونی از کجا اوردی برادر؟ من 9 ساله سابقه کار دارم.از برج یک 84 استخدام شدم، مدرکم دانشگاه معتبر دولتیه و نخبه بودم ، در مناطق محروم کار میکنم ،شیفتم،لیسانسم.دارم 4 تومن میگیرم(کل حقوقم )توی پتروشیمی جنوب کشورم هستم.من نمیدونم مثلا با این شرایط چند بگیرم دوستان راضی میشن.آواز دهل از دور خوش است.منم درد جامعه و فقر جامعه رو میبینم و قبول دارم اما این دیدگاه دوستانمون رو قبول ندارم.از اینم گذشته ما ایرانی ها نمیایم بگیم حقوق همه کمه.میایم میگیم فقط از بقیه بگیر به منم نده.دیدمون رو باز تر کنیم.مشکل ما اینه که مثلا یارو هیچ تحصیلاتی نداشته،در زندگیش تلاشی نکرده اما آخرش توقع داره موقع کسب درامد که شد یه شبه اندازه کسی بگیره که همه عمرش داشته زحمت میکشیده.لطفا همونطور که اون نظرات رو گذاشتین اینم منشر کنید.ممنون
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
دوست من!!! من ایرانی قدر شمای نخبه رو نمی دونم و اینقدر از این حرفها میزنم تا شما به کشور دیگری سفر کنی و آنجا ماهیانه 5000 هزار دلار حقوق بگیری. کاش بگویی چندتا از دوستانت الان به خارج رفته و مشغول کارند 3-4 برابر تو درآمد دارند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
18
35
اول اینکه اونایی که میگن حقوق ما زیاده برای یک هفته تو تابستون بیان جنوب تو گرمای 50درجه کارکنند اونم با طرح اقما ی دوم اینکه حقوق اموزش پرورش ومعلمین از سرشونم زیاده چون در طول سال 5ماه کار نمی کنند تازه دم از اضافه حقوق هم میزنن نفت ووزارت نفت وکارکنان نفت اگر نباشند شما نون شب هم ندارین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
51
36
خیلی ناراحت شدم که عیدی امسال شرکت نفتی ها دیگه 5 میلیون نیست ناراحت شدم که 50 کیلو مرغ رایگان ویژه شب عید ندارند ناراحت شدم که حق ماموریت 20 میلونی شرکت نفتیها کم شده ناراحت شدم که غذای هفتگی شرکت نفتیها و خانواده آنه دیگر نیم بها نیست ناراحت شدم که رزرو راگان ویلا در شمال کمی پولی شده است ناراحت شدم ..... بگم.....بگم ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
11
39
عزیز دل برادر، ندانسته حرف نزنید که باید جواب پس بدهید. شاید عده قلیلی از همکاران نفتی تو تهران حقوق چند میلیونی بگیرند ولی بدنه کارکنان، پولی که میگیرند در برابر زحمتش زیاده؟ کدومتون چند سال از عمرتون رو تو کوههای لرستان خط لوله میکشیدین؟ کدومتون شبی که زن و بچه اش تب می کرد و تنها بود، کیلومترها اونطرفتر عذاب می کشید و کاری از دستش نمییومد؟ .... هر شب پیش خانواده بودن هم نعمت بزرگیه برادر معلم، کارمند بانک، و ....
علی رسولی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
3
42
مشکلات. کنونی. صنعت. نفت حاصل. سیاست های. غلط. دولت. احمدی نژاد وتحریم های. بین‌المللی. است
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
11
25
فرزاد و علی و یک ناشناس نظر دادند و نظرشان این بود که در وزارت نفت بخاطر حقوقهای بالا مشکل ایجاد شده است . بعنوان یک نفتی قدیمی نزدیک به بازنشستگی خدمت این دوستان فقط بخاطر روشن شدن موضوع عرض میکنم که اولا هزینه های پرسنلی در شرکتهای نفتی به ده در صد هزینه های جاری هم نمیرسد. دوم اینکه اگر و مجددا تاکید میکنم اگر حقوق نفتی ها این مقداری که دوستان میفرمایند باشد بایستی به بند استخدامی نفتیها توجه کرد که ذکر مینماید کارمند بایستی هرجا و هرموقع به کار او نیاز باشد حاضر شود.دوستان عزیز میدانند در مرز عربستان و در دریا و با صدای ژنراتور دوهفته هیچ انسانی را ندیدن یعنی چه؟ دوستان میدانند دوهفته کار یکهفته استراحت در جایی مثل عسلویه با دمای ساعت ۱۰صبح روز ۲۳ بهمن ۳۳درجه سانتیگراد یعنی چه؟ دوستان میدانند هر روز کار در کنار مخازن حاوی مواد آتش زا با فشار ۶۰۰پی اس آی یعنی چه؟ و هزاران مشکل و خطر دیگر که در سایر مشاغل حتی به نامش هم برخورد نمیکنند.یک کارمند شهرداری ساعت هشت صبح سر کار میرود و ساعت دو بعد از ظهر به خانه میرود.کافیست طی دوره خدمتش امتیاز یک زمین بگیرد . ده برابر کل حقوق نفتی بی زحمت بدست میآورد. پس کمی هم انصاف داشته باشیم.خدمت آقای مهندس زنگنه هم عرض میکنم که دولت در زمان واگذاری شرکتها بایستی به این موضوع توجه میکرد.در آن زمان که شرکتها واگذار نشده بود وزارت نفت از طریق معاونتها درآمد شرکتها را میگرفت و در طرحها خرج میکرد ولی در حال حاضر چنین امری ممکن نیست چون درآمد شرکتهای واگذارشده دیگر متعلق به دولت نیست و متعلق به سهامداران خصوصی است
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
برادر من ناراحتیم از مشکلات مالی و ندانم کاری های دیگران و پایین بودن حقوق و دستمزد در ایران را با شما عقده گشایی نمی کنم. نوش جانتان هرچه گرفتین. هرچند می دانم آنهم کم است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
47
20
یک دانشیار دانشگاخ با 40 سال سن، 10 سال سابقه دریافتی 3.5 میلیون دارد و یک لیسانسه رسمی نفت با همین سابقه یا متعلقات 5.5 میلیون!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
چرا دروغ می گید؟دانشیار 3.5 حقوق میگیره؟! شما غیر ممکنه استاد باشید....حقوق دانشیار در دانشگاه آزادش که کمترین حقوق رو میده حداقل 5 میلیون هست دیگه دولتی بماند برای سه روز تدریس در هفته و چهار ماه تعطیلی در سال...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
45
19
چراحقوق کارمندان شرکت نفت نجومیست ؟دلیل به همین خاطر مدرک سیکل 5 میلیون تومان
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
41
17
فامیلمون تو شرکت نفت کار میکنه نمی دونه با اضافه کارهاش چیکار کنه بابا ما فرهنگیان مظلوم از همه جا مانده دیگه خسته شدیم اینقدر که به زن و بچه خودمان وعده روز های خوش دادیم 4 ساله که اضافه کارهامون حذف شده به کی بگیم؟ تورم امسال استخوانهامونو شکست بعد حقوقا 14 درصد زیاد میشه
صندوق ذخیره فرهنگیان که با پس انداز ماهانه ما تشکیل شده از پول خودمو ن به ما ماشین میده با سود بالای بانکی به کی بگیم؟
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
شما فرهنگی مظلوم چهار ماهه سال تعظیلی و حقوق مفت میگیری....چندتا از دانش آموزات رو واقعا براشون وقت می ذاری؟درس کلاس رو به اسم کلاس خصوصی یادشون می دی و ساعتی خدادتومن هم میگیری...شب هم کنار زن و فرزندتی....روی سکو وسط خلیج فارس کار می کنی؟شده زمان تولد فرزندت و یا فوت نزدیک ترین بستگانت و یا بیماری عزیزانت کنارشون نباشی و تا مدت ها هم نتونی برگردی کنار خانوادت؟صنعت نفت داره چوب رئییس جمهوری رو میخوره که امثال شما با سیب زمینی و بن خرید بهش رأی دادید...ضمنا در مورد حقوق کارکنان نفت تحقیق کن بعد قضاوت کن... کارمند نفتی که در تهران و یا شهر کار می کنه حقوقش از شما کمتر نباشه بیشتر نیست...از خدا بترس با این قضاوتاتون قرار نسل بعدی این مملکت رو تربیت کنید حداقل دیگه دروغ یادشون ندید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
37
21
همین الان هم تعداد زیادی از کارکنان شرکت نفت بی انکه کار مفیدی انجام دهند بعلت دریافت پاداش و اضافه کاری و.....بعد از بیش از 35 تا 40 سال خدمت حاضر نیستند بازنشسته شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
همین الان هم کارمنان شاغل در برخی مناطق عملیاتی صنعت نفت به دلیل استشمام گازهای سمی دچار آسیب های مغزی شده و برخی حتی کنترل ادرارشون رو هم از دست دادند....نه عزیز من کسی که در صنعت نفت 60 ساله بشه دیگه رمقی برای تمدید نداره چون یکی دو سال بعدش خود به خود می میره....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
9
30
خیلی متاسفم که باید چنین نظراتی راجع به مسئله ی به این مهمی بخونم. آقای وزیر برای روشن کردن وخامت اوضاع گفت حتی حقوق پرسنل هم نمیتوانیم بدهیم. کسانی که میگویند پرسنل نفت حقوق چند میلیونی میگرند از شرایط کار در صنعت نفت آن هم در قسمت عملیاتی خبر دارند؟ از شیفتهای 12 ساعته در آلوده ترین و خطرناکترین سایتهای گازی و نفتی خبر دارند؟ از امار تلفات پرسنل در این صنعت خبر دارند؟ من نمیدونم مدیران چقدر حقوق و چه پاداشهایی میگیرند ولی اکثر کارکنان فعلی صنعت نفت مخصوصاً در مناطق عملیاتی به نسبت میزان ساعت کار حقوقی بیشتر از بقیه ارگانها نمیگیرند. صرفاً جهت اطلاع
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
15
27
کدوم حقوق 20 میلیونی?کدوم اضافه کار چند میلیونی?بانکیها و پرستارا و پزشکها و معلمهایی که اصلا کار نمیکنن و همش تعطیلن رو بزارین کنار نفتیهایی که در بدترین شرایط آب و هوایی و دور از خانواده و با هزار خطر جانی به این مملکت آبرو و اعتبار دادن...به جز نفت چه حرفی برای گفتن تو این مملکت هست?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
18
در آینده ایران برای کسب ثروت راهی جز جذب گردشگر خارجی ندارد و البته نمیدانم اگر تحریم ها ادامه یابند چقدر در این راه موفق خواهیم بود، چون خیلی کشورها به اتباعشان میگویند به ایران سفر نکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
6
23
نمیدانم اینرا منتشر می کنید یا نه!
1 بسیاری از این صحبت های عزیزان ناشی از جوی است که دولت قبل ایجاد کرد تا بهانه ای باشد برای شخم زدن نفت و جایگزینی نفرات خود. ودیدیم که چه ها که نکردند!
2 دوستان از سختی کار در این صنعت چقدر اطلاع دارن؟ کار در گرمای تا هشتاد درجه و رطوبت صد در صد؟ کار در واحدهایی با احتمال خفگی و سرطان و هزار درد بی درمان؟
3 هر کدام از متخصصین نفت به سادگی میتوانند در هر جای دنیا با چند ده برابر حقوق فعلی کار کنند ولی مانده اند و در سخت ترین شرایط تحریم و کمبود این صنعت را سر پا نگاه داشته اند. کاش دوستان کمی اطلاعات خود را بالا تر میبردند تا بدانند صنعت نفت با چه مشقتی و با چه عشقی کار می کند.
االبته این به این معنا نیست که فسادی نیست و کذا و کذا . ولی خدا از سر گناه بانی ان نگذرد که این تصویر دروغین را به همه زحمت کشان این صنعت تسری داد!!
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
دمت گرم. میگفتی سالانه چندتا مهندس از ایران بخاطر پایین بودن حقوق میرن!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
12
18
اقای زنگنه اگه کارمندای شما هم مثل ما ماهی 1400000 بگیرن مشکل حل میشه ولی افسوس که هر وزیری که میاد حقوق پرسنلش رو دو برابر میکنه بعد دم از کسری بودجه میزنه جمع کنید این نظام ناهماهنگ پرداخت رو قبول دارم کسانی که کارهای سخت هستند هرچه بگیرن حقشونه نه اینکه کارمندی که تو شرک نفت و گاز نشسته پشت میز اینترنت سرچ میکنه و 7 میلیون میگیره این ظلمه.
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
21
195 نماینده حاضر از مجموع 270 نماینده!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
5
15
کدام حقوق های میلیونی چرا مردم تنگ نظر شده اند حتما میخواهند متخصصین با حقوق پایین در بیابانها وسکوهای نفتی ومناطق بد اب وهوا خدمت کنند خیر عزیزان مهاجرت میکنند ومیروند همان طور که خیلی از متخصصین ومدیران زبده نفتی رفتند
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
5
15
مخاطب من این دوستانی هستند که نظراتشونو گفتند و دیگرانی که رای مثبت دادند عرض می کنم که من یک کارشناس جزیی و رده پایین در صنعت نفت هستم.مهندسی نفت دارم و روی دکل های نفتی کار می کنم. خوبه این دوستان مرداد ماه ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر به دکل ما تشریف بیارند و تنها نظاره گر باشند و به هیچ وسیله آهنی هم دست نزنند. دوست دارم بدونم چطوری دوام میارند.شرکت نفت از درون ما رو کشته از بیرون بقیه رو. ناشکر نیستم اما واقعا این جمله منصفانه نیست که حجم کار به نسبت حقوق کمه..... ما از 7 صبح تا 7 شب کار می کنیم و گروهی دیگه از 7 شب تا 7 صبح. 14 روز از بچه و زن از مراسم عروسی و عزا از تیمارداری عزیزانمون در بیمارستان دور هستیم.باور کنید هر 2 روز یکبار هم پاداش نمیگیریم اما اگر باور ندارید دکل حفاری ما آماده پذیرایی از دوستان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
ما در طول سال خدمت می کنیم حتی آن موقع که به اصطلاح در مرخصی هستیم نه خبری از پاداش هست نه اضافه کار نه امکانات نه در شهرهای مجاور با حقوق 1200 تومان با 25 سال خدمت؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
11
18
اقایون که اطلاع از اوضا ندارین در مورد حقوق کارکنان وزارت نفت حرف اضافی نزنید
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
6
16
اون هایی که می گن نفتی ها چند میلیون می گیرن فقط یک روز فقط یک روز بیان عسلویه اون وقت همه چیز معلوم خواهد شد.یا روی سکو ۱۴ روز به دور از خانواده توی دمای ۵۰ درجه .هوای آلوده و سرطان زای عسلویه و گاز h2s که فکر نکنم تا حالا به گوشتون هم خورده باشه چه برسه به اینگه با آدم چه میکنه.بله تمام حقوقی که شما ها می گیرید مدیون ما نفتی هاست که توی بدترین شرایط داریم عمر و جوانیمونو می گذاریم
کارمند شرکت نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
4
18
دوستان عزیز به صرف چندتا حقوق میلیونی همه کارمندان زحمتکش صنعت نفت رو محکوم به دریافت حقوق بیمورد نکنین. اونایی که میتونن شرایط سخت سکوهای نغتی یا کار در مناطق نفتی خوزستان با دمای بالا و اب و هوای بسیار نامساعد رو دارن بسم اله بفرمایین وگرنه حقوق اکثر شرکت نفتیا در مقایسه با کاری که انجام میدن اونفدر هم چشمگیر نیست. پس لطفا بی انصاف نباشین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
25
15
کمتر بخورید، لازم نیست حقوق های چند ده میلیونی به مدیراتون و حقوق چند میلیونی و کلی مزایای غیر نقدی بدین به پرسنلتون بابا من فوق لیسانس این مملکتم ماهی یه میلیون درآمدم هست با چندسال سابقه کار، چه خبره اینقدر میخورید، خدای نکرده میترکیداااااا!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
کارکنان نفتی استخدام شده اکثریت قریب به اتفاقشون جز ممتازین دانشگاه های دولتی و در رشته های مهندسی هستند که وسط بیابون و دریا کار میکنند و نصف عمر و زندگیشون هم کنار خانوادشون نیستند....کلی مزایا و حقوق بالا مال تو بیا ببینم می تونی رطوبت 100 درصدی رو تحمل کنی؟می تونی سر چاه نفت و گاز که یه بمب به تمام معناس کار کنی؟شرکت نفت رو رییس جمهور محبوب شما شخم زد و رفت...خیالتون راحت همین روزا باید ماشینتو هل بدی و آب بریزی توش....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
13
6
من برای یک شرکت مشاور شرکت گاز کار می کنم.الان شش ماهه حقوق نگرفتیم حالا چقدر حقوقمان هست ماهی یک میلیون و پانصدهزار تومان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
5
15
برادر عزیز.یه بار یه چهارده روز برو دکل تو گرما و گرد و خاک و جونت رو کف دست بگیر بعد این حرفا رو بزن.کار در شرایط سخت و امکان هر لحظه انفجار و کار با مواد سرطان زا.یه فیش حقوقی یه کارمند رسمی جنوب رو با ده سال سابقه با این شرایط کار ببین بعد اظهار نظر کن.تو محیط بین المللي برای کار مشابه تا بیست برابر حقوق میدن
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
7
14
اوه چه خبره شماها كه از سختيه كاركردن تو شرايط سخت كارى توى جنوب و دورى از خانواده خبرندارين ازين حرفا نزنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
5
18
اونی که میگه حقوق زیادی میدن یه ۱۴ بیاد کار کنه اگه زنده موندی و دیوونه نشدی تو درست میگی بنده خدا نمیشه نفس بکشی تو عسلویه و خارگ تو اونجا بهترین چیزا رو داری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
4
14
دوست داشتم شما هم چند روزی در هوای طاقت فرسای 60 درجه و غبار آلود خوزستان هر روزی 17 تا 18 ساعت کار فیزیکی سخت با خطرات جانی و حداقل ماهی 15 روز به دور از خانواده و امکانات شهری با آبهای جوش در گرمای خوزستان دوش و در شرایط بسیار بد با امکانات پایین صنعت نفت به سبب تحریمها با حقوق ماهی یک میلیون و پانصدهزارتومان ببینم بازهم از این حرفها میزدید که حقوق نفتی ها بالاست، ما در واقع پول دیه خودمونو ماه به ماه قسطی از وزارت نفت میگیریم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
5
16
عزيزان بعنوان يك وزارت نفتي بايد عرض كنم حقوق اين وزارت در مناطق عادي از خيلي وزارتخانه ها از جمله نيرو و مخابرات و برخي ارگان ها مثل بانك ها كمتره و با خودروسازي ها اصلا قابل مقايسه نيست و در مناطق بد آب و هوا تفاوت چنداني با ساير ارگانها نداره مزاياي بازنشستگيش هم همينطور . در ضمن جهت اطلاع جمع كل حقوق و مزاياي كاركنان نفت ٥ درصد بودجه جاري ( نه سرمايه اي ) اين وزارتخانه هم نيست. در نتيجه به فرض اينكه پرسنل مجاني كار كنن گوشه اي از كسري بودجه مدنظر آقاي زنگنه جبران نخواهد شد.
ناشناسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
4
8
بعد نیست حداقل تو وزارت نفت حقوق یکسان شود در حاضر بعضی های حقوق های بالا 5 به بالا میگیرن وکارگران طبق قانون کار حقوقشان با اضافه کاری به 1 میلیون میرسد.وزرات نفت بد نیست به این موارد هم رسیدگی کنه.شاید کمی صرفه جویی شود.وبه داد سایر نیروهاشم برسه که بخش اعظم کارهاش بر دوش این قشر می باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
2
16
تقصیر احمدی نژاده ......
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
4
20
من شركت نفتي هستم. در دوران دولت گذشته ، نفت نابود و حالا حالا سر بلند نمي كنه. حقوق خوب هم مال قديم ها بود . الان حقوق نسبت به تخصص و مسئوليت واقعا كم
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
7
13
کدوم حقوق. دو هفته از زندگیت دور از زن و بجه وسط دریا باشی بعد هم بگن حقوق میلیونی میگیری. کاش حداقل میگرفتیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
اگر تو 2 هفته هستی ما تمام سال از همه دور هستیم مسئولیت ما هزاران برابر شما هست حقوق مجانی با 27 سال 1500 میگیریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
1
16
مشكلي نيست همه مملكت در وضعيت اسف باري است
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
5
10
عزیزان سلام
چرا وقتی اطلاع کافی ندارید نظر میدهید شما تا چه میزان با نحوه کار در صنعت نفت و مشقات آن اطلاع دارید
تازه مگر نفت چقدر حقوق میدهد هرچه هم میدهد خونبهای تلف شدن عمر پرسنل است که به سختی تا دوسال بعد از بازنشستگی دوام می اورند خداوکیل برایتان پیش آمده در گرمای طاقت فرسای 50 درجه آچار به دست شوید و با آهن و آتش دست و پنجه نرم کنید
کار سخت در شب و ببخوابی را تجربه کردید؟
بوی آمونیاک و گوگرد و انواع آلاینده مشامتان را نوازش کرد؟
انصاف داشته باشید
نسل اول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
11
4
آقای زنگنه قرارنبود بعداز جلوس برصندلی وزارت و با آن وعده و عیدهایتان شکوه و نالی کنید!
وضعیت اقتصادی جامعه که نگران کننده است و شماهم با این گفتار برنگرانی ها دامن می زنید
اگرنمی توانید بگویید نمی توانم و خلاص!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
14
5
پس چرا حقوق کارمندان رسمی در سال 93 تا 50 درصد اضافه شد؟ حق جذب کارمندان رسمی رو از حدود 20 درصد پایه حقوق به حدود 90 درصد پایه حقوق رسید. اینها علاوه بر افزایش حقوق 20 درصدی ناشی از تورم و 5 درصد سنوات است. مشخص است که با این افزایش های بی حساب در پرداخت دچار مشکل میشوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
این آمار احمدی نژادی از کجا در آوردی؟حق جذب 90 درصد شده؟!! از خدا بترس مرد حسابی دروغ به این بزرگی؟شما احتمالا جزو پیمانکارهای پارتی داری هستی که با اتوبوس و بدون بلیط وارد شدی و حالا ادعای حق و حقوق داری؟!
کارمند نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
5
7
دوستان در مورد چیزی که اطلاع ندارین قضاوت نکنید. من کارمند نفت هستم با مدرک کارشناسی ارشد . در هفته 60 ساعت در هوای گرم جنوب کار میکنم و با انواع مواد سرطانزا در ارتباط هستم.حقوقم یک و نیم میلیون هست.اگه به خاطر شرایط زندگی نبود هیچ وقت حاضر نبودم چنین جایی کار کنم.
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
5
6
متأسفانه این فرهنگ بد اکثر ما ایرانی هاست.. بدون اطلاع فقط دوست داریم اظهار نظر کنیم.. جهت اطلاع حقوق کارکنان وزارت نفت در لول 14 وزارت خانه های دولت است. هر موقع تونستید تو شرایط بد جوی و موجهای سنگین دور از ساحل وسط دریا دوام بیارید اونم با مدرک فوق لیسانس و 7 سال سابقه و با 4 میلیون حقوق و مزایا.. بعد اظهار نظر حقوقم بکنید..
اونم تو شرایطی که 1500 متر اونطرف تر، سکوی کشور همسایه به پرسنلش 10 هزار دلار در ماه حقوق میده..
نفتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
7
8
ضرب المثلي هست كه ميگويد "ظاهرمان ديگران را مي سوزاند و درونمان خودمان را"
هموطن
|
United States
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
6
8
با سلام
انصافا و وجدانا قضاوت این چنینی در مورد حقوق پرسنل نفت اصلا درست نیست. بنده با مهندسی الکترونیک و 11 سال سابقه 1850 کل دریافتیم هست.کار در بیابانهای گرمسیر بدون هیچ امکانات و دوری از خانواده واقعا آدم مشکل روحی روانی پیدا میکنه.بعد از 14 روز که به منزل برمیگردم بچه کوچیکم تا چند روز باباشو نمی شناسه.واقعا آدم پرپر میشه.
اینها ابعاد انسانی کار نفت هست. بگذریم از آلودگی های مواد شیمیایی و محیط هایی که آلودگی تنفسی و صوتی شدید دارن.
انصافا شاید یک درصد از مدیران رده بالا حقوقشون زیاد باشه اما بقیه اصلا اینطور نیست.
ارادتمند شما
یا علی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
5
5
من کارمند رسمی نفت هستم بامدرک کارشناسی ارشد و اقماری کار میکنم با سابقه کار 7 سال ، به خدا قسم حقوق ما از کارمند های هم لول خودمون توی وزارت خونه های دیگه چندان بیشتر نیست شاید ماگزیمم 15 درصد ، خبری هم از پاداش و این صحبتها نیست توی دولت گذشته کلی از امتیازاتی که بودم کم شده ، همین الانشم خیلی از قسمتهای نفت به خاطر نبود پول اضافه کارا رو کلی کم کردن ، خلاصه وضعیت کاری ما با شرایط سخت کار توی جنوب و کلی خطرات و تخصصی بودن کار فرقی با بقیه نمیکنه .
کارمند نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
5
4
داخلش خودمون رو کشته بیرونش هم بدجوری مردومو
نفتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
5
5
نفتیها در بدترین شرایط آب و هوایی مثل ریزگرد اهواز به کار ادامه میدهند و خیلیهای دیگر الحمدلله تعطیل. برخی دیگر با هواپیماهایی که اطمینان چندانی بهشان نیست، جانشان را به کف گرفته و بعضا روی سکوهایی کار میکنند که هرلحظه امکان خطر برایشان هست. این نفت توش خودمون کشته، بیرونش مردم رو. اکثر پرسنل فنی قابلیت کار با حقوق حداقل ۱۰برابری را در کشورهای همسایه را دارند. آری با اسم نخبه جذب این صنعت شده ایم، ولی با این فرمایشات وااسفا. درک میکنم چرا خیلیها رفته اند و خیلیها هم در فکر رفتنند...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
2
6
رتبه حقوق کارمندان نفت در مقایسه با سایر وزارتخانه ها بین ۱۲ تا ۱۵ هستش. این همه نگید نفت برید سراغ رتبه‌های ۱ تا ۱۲. این مقایسه در شرایط مساوی (سابقه کار, محل کار, تحصیلات مساوی ) انجام میشه مگه میتونیم کسی که تو شرکت برق یا... داخل تهران با کسی که تو مناطق عملیاتی نفت کار میکنه مقایسه کرد لطفا برید حقوق کارمندان نفت در شهرها رو با سایر ادارات تو همون شهر و در شرایط مساوی مقایسه کنید خودتون متوجه میشید اگه منظورتون مناطق عملیاتی باشه باید گفت کارمند نفتی که تو مناطق کار میکنه باید بیشتر بگیره نسبت به دیگر همکاران خودش در شهرها. اگه نگیره چه دلیلی داره بره تو این شرایط کار کنه.
عماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
4
6
برای قضاوتهای اشتباه و غلط کاربران مدعی حقوق بالا و....... واقعاً متأسفم که واقع بین نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
8
6
یه خورده هم مثل ما کارمندای عادی حقوق بگیرند، چیزی نمیشه که!
یه عمر خورده اند نون و کره یه چند روز هم بخورند نون و تره!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
چرا این کار کنیم شما بیا جای ما نون و کره بخور ما هم می یایم جای شما نون و تره می خوریم...این که عادلانه تره...
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
3
7
بیاین حقوق نفتیا تو عسلویه رو ببینید بعد بگین نفتیا پول مفت میگیرن تو.الوده ترین نقطه دنیا کار میکنیم دویست کیلومتر اونور تر بیست برابر ما حقوق میگیرن میگن اواز دهل شنیدن از دور خوش است
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
4
7
چی میگید برای خودتون....کدوموم حقوق میلیونی
ايران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
3
6
حالا شما همه مشكلاتتون حل شده فقط حقوق شركت نفتي ها مونده حل بشه....آقاماداريم پول خونمون را ميگيريم،كدوم يك از شماحاضره بياد توي گردوخاك شديد خوزستان وجنوب چهارده روزداخل بيابون كه حتي براي تماس با خانواده هم مشكل هست كاركنه فقط به خاطر چندرغازبيشتركه همون هم باوركنين اندازه حقوق شماست......هم كار من با همين شرايط برابر كاري من داره توي همين كشورهاي همسايه بيش از هفت برابر من حقوق ميگيره.....خداوكيلي انصاف داشته باشين وبپرسين كاركنان صنعت نفت در جنوب چه سختيهايي دارن سرچاههاي نفت تحمل ميكنن تا محتاج بيگانه نباشن
کارمند نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
4
4
داخلش خودمون رو کشته بیرونش هم بدجوری مردومو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
4
6
میگیریم نوش جانمان. شما بیان تو گود تا بگیرین.هر کی اندازه تخصصش میگیره. تازه کم هم میگیریم.
ستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
2
4
آخه آقای ناشناس، 20 میلیون هم شد حقوق بنده ی خدا.
ناشناس
|
Canada
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
3
2
وزرا اون حرفهایی رو که نباید بزنند میزنن !!
و اون حرفهایی رو که باید بزنن نمیزنن !!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
8
6
حقيقت تلخ است و واقعا حقوق كاركنان نفت چندين برابر
يك كارمند دولتي يا حتي خصوصي است وبازده هم ندارد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
4
4
اون صنعت نفتی که چند میلیون میگیره حقشه و تازه کم هم میگیره. چون در محیط خطرناک داره کار میکنه - دور از خانواده داره کار میکنه -استرس زیاد داره و ....
با این شرایط شما انتظار دارید با کارمندی که مثلا تو خیابون ظفر تهران کار میکنه حقوق برابر بگیره؟؟؟!!!!
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
3
3
هیچ فرقی کارمندانش با بقیه کارمندان ندارند.حقوق و پاداش های قبل یادتون رفته .چقدر زیاد بود. چقدر همه خوش بودند.حالا بفهمند ما چی کشیدیم و میکشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
3
4
بنده چهارده ساله با مدرک مهندسی در نفت مشغول کارم ولی هنوز مستاجرم . اون کسایی که میگن ما حقوق بالا میگیریم کاش
میشد یک روز کاری ما رو ببینن اسمم کارمند ولی کارهایی میکنم که کارگر افغانی هم انجام نداده. تو دوره خدماتم تا امروز سه تا از همکارام جونشونو از دست دادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
5
5
شماها كه فكر مي كنيد صنعت نفتي ها حقوق ميليوني مي گيرند من صنعت نفتي فيش شما رو نديده حاضرم فيش حقوقيمو باا شما معاوضع كنم!!!
يك دكتر صنعت نفت!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
1
8
البته تفاوت حقوق بین کارکنان عملیاتی و ستادی باید لحاظ شود
نسل سوخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
4
5
اي كاش اين افراد قبل از نظر دادن درباره كاركنان نفت كمي تحقيق مي كردند. شرايط دريافتيهاي كاركنان نفت در شرايط كنوني خيلي كمتر از ديگر نهادهاي دولتيست. اكثر كاركنان نفت براي تأمين حداقل مخارج زندگي به كار دوم و سوم رو آورده اند. نمي دانم شايد دريافتي ماهيانه يك ميليون و هشتصد هزارتومان براي يك فوق ليسانس فني شاغل در تهران كه اجاره نشين هم هست، از ديد بعضي افراد زياد باشد. البته اگر وامها هم كسر شود حقيقتاً خجالت ميكشم به خانواده ام بگويم دريافتي من چقدر است. چون همه اهل فاميل و آشنايان به من مي گويند لابد پس از اين همه سال تحصيل حقوق بالايي از نفت دريافت ميكني. اگر دوباره قرار باشد مسير زندگيم را ترسيم كنم تا ديپلم بيشتر درس نميخوانم و كارمند بانك مي شوم.
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
6
9
3 میلیارد دلار با 3400 تومن می شود10200 میلیارد تومن خدایا ببین چقدر حقوقو می دن که باز کافی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
آقا کریم زمانی که رییس جمهور محبوبتون بودجه جاری شرکت نفت رو که باید صرف توسعه میادین میکرد به اسم پول یارانه داد بهتون و کلی خوشحال شدی باید میدونستی که نتیجش میشه اینکه قطر روزی 500000 بشکه نفت در روز از پارس جنوبی برداره و ایران هیچی....شما که حساب کتابت قویه این عدد رو ضربدر نفت 100 دلاری اون زمان و دلار 3500 تومانیش بکن ببین میشه 63875000000000 تومان در سال یعنی هر ایرانی ماهیانه 71000 تومان از جیبش داره میره تو جیب قطر.... این سه میلیارد دلار برای حقوق پرسنل نیست برای اینه که حداقل از این به بعدش بتونیم سرمایه گذاری کنیم و جلوی برداشت یکطرفه رو بگیریم...این تازه یه میدانه مشترکه مابقیش بماند....افتاد حالا؟
نفتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
8
6
خدایا خودت که شاهدی شرکت نفت درونش خودمونو کشته بیرونش هم مردوم. ای کاش اینجوری بود که دوستان میگفتن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
8
7
با سلام
دوستانی که در مورد حقوق نفتی ها پیام دادن از خیلی شرایط آگاهی ندارن لازم هست چند مورد رو به عرض برسانم :
دوستان می دنن آب و هوای بد به چی میگن می دونن گرمای 50 درجه و رطوبت 100 درصد چیه؟ می دونن آلودگی هوا بخاطر مواد سمی در پالایشگاه و پتروشیمی یعنی چه ؟می دونی کار در سکو و در دریا یعنی چه؟می دونن وقتی مشکلی برای خانوادت پیش بیاد ولی در کنارشون نباشی یعنی چه؟
دوستان می فرمایند کار بدون بازده !!!! احتمالا این گاز و نفتی که داره استخراج میشه و در هر خانواده ای هم هست خودبخود استخراج و تولید و به خانه ایرانیان ارسال میشه !!!! اخه دوستان الان کل کشور ما خوب یا بد به نفت وابسته هست نفتی که کارکنان و کارگران صنعت و نفت با هزار مشکل دارن تولید می کنن بعد باید مزدشون رو اینطوری بدیم ؟
از دوستان تقاضا دارم با یه سرچ ساده برن میزان حقوق کارکنان نفتی در دنیا رو بررسی کنن تا متوجه وضع فلاکت بار کارکنان نفتی ایران رو درک کنن.
همین چند روز پیش جنوب کشور گرد و خاک شدیدی بود که همه اطلاع دارن همه اداره ها و سازمان ها تعطیل شده ولی همین کارگرا و کارمندان نفت رو حتی یک ساعت هم تعطیل نکردن و باید در اون اوضاع کار می کردن.
دوستان لطفا به شایعات توجه نکنید اضافه کار 4 میلیونی وجود ندارد البته در این صنعت هم مثل تمامی صنایع و سازمان ها شاید افرادی بر اساس مسائل نادرست حقوق های آنچنانی و بالایی بگیرند ولی دلیل نمی شه که اونو به تمامی صنعت نفت ربط بدیم ( کار خلاف در هر سازمانی ممکن هست اتفاق رخ بده )
باور کنید در نفت حقوقای انچنانی ( 20 میلیونی ) وجود نداره اگه بود که هر روز خیلی از همکاران ما کار رو رها نمی کردن
دوستان اینجا حتی پول غذا رو از ما کسر می کنن یعنی بنده ساعت 7 صبح شروع بکار می کنم تا ساعت 7 شب ( تازه خیلی وقتا نیاز هست بیشتر بمونیم ) بعد حالا یه نهار و یا یه شام به ما می دن و پولشو ازمون کسر می کنن بعد در بیرون از نفت شایعه می سازن که به اینا صبحانه و نهار و شام میدن بله اینا رو میدن ولی نه مفتی پولشو ماه به ماه ازمون کسر می کنن اونا با قیمت غذای هتل پنج ستاره!!!!
بعضی ها طوری از پاداش حرف میزنن که انگاری هر روز دارن پاداش میدن نه دوستان از این خبرا نیست پاداشی در کار نیست اخه وقتی اینا نمی تونن حقوق کارگرا و کارمنداشون روبدن که هر روز به خاطر حقوقشنون دست از کار نکشن چطوری می خوان پاداش بدن؟!!!!
لطفا و لطفا و لطفا قبل از باور کردن شایعات یه کمی در مورد درست یا غلط بونش تحقیق کنید.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
3
8
با سلام خدمت دوستان بنده خودم شرکت نفتی هستم متاسفانه شرکت نفت از داخل کارمنداشو میسوزونه واز بیرون مردم رو.این حقوق های آنچنانی که عزیزان ذکر کرده اند من موندم بر اساس چه منبع و ماخذی اینجا ذکر میکنند ولی اگر فیش حقوقی یا منبع دیگری است لطفاً بذارید شاید سر ما کلاه میذارن و خبر نداریم.در ضمن بدترین شرایط کاری مربوط به پرسنل شرکت نفت هست.همه در جزایر و مناطق بد آب و هوا و از همه بدتر بدور از خانواده کار میکنند.و این خیلی بی انصافی است که بگوییم بازدهی مثبتی ندارند.چرا که بخش اعظمی از بودجه دولت بر دوش شرکت نفت است.و مطمئناً هرگونه خللی در این شرکت بر ارگانهای دیگر تاثیرگذار خواهدبود.بارها برای خودم اتفاق افتاده که در لحظه تحویل سال و بدور ازخانواده و در بدترین شرایط آب وهوایی بوده ام.پس کمی منصفانه قضاوت کنید
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
3
5
نمیدونم این اعداد و ارقام رو برای حقوق ها از کجا و با چه مستنداتی اینجا نوشتید.من خودم که تو عسلویه کار میکنم که نسبت به جاهای دیگه شرکت نفت ضرایب حقوقش بالاست همچین حقوقهایی رو نشنیدم کسی بگیره.
به قول یه دوستی داخلش خودمونو کشته بیرونش ملت رو
یا حق.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
5
9
اون بریزوبپاشهایی که داشتین رو پس اندازمیکردین برای این روزها.
ایهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
6
6
متاسفم برای کسانیکه راجب حقوق نفتی ها اینطور فک میکنن .واقعا اگه نفت نباشه وتولید ان بدست کارکنان انجام نشه وضعیت کشور چه جوری میشه؟ پس همه چیز مشخصه
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
1
9
من خودم 3 سال تو یکی از شرکت های بزرگ نیمه دولتی مجری فازهای 20-21 عسلویه کار کردم.توی خود مجموعه نفت و گاز هم تبعیض خیلی زیاده،من خودم با مدرک لیسانس و کار زیاد ماهی 2300000 میگرفتم ، دوستم با فوق لیسانس متالوژی دانشگاه دولتی 3000000 تومن میگرفت،اما بودن همکارانی که با دیپلم بالای 5 یا 6 میلیون میگرفتن و بعضی از مدیرهامونم که مدرکشون دیپلم بود تا 20 میلیون هم میگرفتن.راحت بگم با همین کیفیت کار که تو فازهای عسلویه انجام میشه میشد راحت خیلی از پرسنل بی کاربرد و بدون استفاده رو رد کرد و با 1/3 نیروها کار رو پیش برد بسا اینکه خیلیاشون حقوق های بالای 6 میلیون هم میگرفتن. اما واقعا" واسه اونهاییکه حقوق زیر 4 تومن میگرفتن خیلی سخت بود که 23 روز دور از خانواده و تو گرما و شرجی باشن ، بارها واسه خودم پیش اومد که همسرم دچار مشکلاتی میشد که من دور بودم و جز خودخوری کاری نمیتونستم بکنم.....
تبعیض توی مجموعه نفت هم هست....
رحمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
1
15
واي به حال كشوري كه هنگام رسيدگي به مهمترين قانون يعني بودجه حدود 100 نماينده غايب دارد ولي براي بركناري ي وزير كا ردان مثل دكتر فرجي دانا حدود 20 تا غايب
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
5
7
اول این که حقوق کارمندای شرکت نفت با توجه به شرایط کاریشون خیلی کم هس و کمتر از زحمتشون حقوق میگیرن.
دوم پول مفت و بی دردسر رو این پزشکا میگیرن.
سوم توصیه میکنم بعد از کمی فکر کردن ، شروع به صحبت کردن کنین.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
4
6
من با 25 سال سابقه کار بدترین جا ها خدمت کردم که صنعت نفت توش گم هست از لحاظ آب وهوا امکانات و.... وباید بیشترین حقوق از نظر کلیه حقوق بگیران دولت بگیرم یعنی 120٪ در حال حاظر کلا یک ونیم میشه که با کسر بیمه وبازنشستگی و...میشه 1 میلیون حالا شما بگویید این انصاف هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
2
9
سلام
دوستایی که از حقوق وزارت نفت دفاع می کنن اولا کسی با حقوق پرسنل خدوم و زحمتکش عملیاتی مجموعه وزارت نفت کاری نداره ولی این افراد چند درصد ند ؟ نیروهای ستادی که خیلی هاشون تخصص درست و حسابی هم ندارند و کارشون اینترنت گردیه چرا باید حقوق های نجومی بگیرن؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
1
9
ای کاش در مورد استخدام هم صحبتی می کردن.بنده به شخصه حاضر هستم با خرج خودم و بدون حقوق برم سر دکل اما از این بیکاری خلاص بشم.4سال مهندسی نفت خوندیم گرایش حفاری تمام دوستانم اونایی که پارتی نداشتن رفتن سربازی و شغل ازاد اوناهم که پارتی داشتن اصلا قبل اینکه درسشون تموم بشه و از سال دوم کارمند شرکت های نفتی شدن.بنده بابت رفتن به کارآموزی باید به صدتا شرکت زنگ بزنم و فقط ازم معرف بخوان که اونم نداشتم.الانم مث..... پشیمونم که اومدم این رشته. اقای وزیر فکری به حال اشتغال کن والا به خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
1
6
آقای وزیر که میگفت که مشکل مدیریته!!!ایشان که مدیسر خوبی اند خوب درستش کنند!!!!!!!!11
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
4
من 5 سال سابقه کار دارم 4 بار کارخونه هایی که کار کردم منفجر شدن.تا حالا بجز آشپزخونه جایی رفتین اتمسفرش کلا گاز باشه.روزی سه ساعت با اتوبوس جا به جا میشم والبته هیچ کدوم این دوستان نه معنی فشا160 بارو می دونن نه دمای اگزاست توربین 1200 فارنهایت به صورتشون خورده .برادر من با سی سال سابقه تو 45 سالگی بازنشسته میشه و من تو 65 سالگی .االبته تو همه جای دنیا مزایای کار سخت و صنعت نفت فوق العاده هم داره.
مهران
|
Angola
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
5
9
من از کارکنان فلات قاره هستم امروز سیزدهمین روز از شیفت دو هفته ای کار اقماری من هستش، خدا رو شاهد میگیرم چند روزیه که مثه همه شیفتهای قبلی، حوصله خودمم ندارم حتی حس اینکه با مادرم تلفنی صحبت کنم رو نداشتم
کار اقماری فرسایشی و نفس گیره
وقتی فکر کنی نیمی از عمرت رو اینطور باید بگذرونی این قصه غمگین تر میشه
و وفتی ببینی با همه زحمتایی ک برای تولید نفت مملکتت داشتی و این چنین دیگران تو رو بخاطر حقوقت متهم به بریز و بپاش اموال دولت میکنند، حس و حالت ازین ک هست بدتر میشه
کارمند نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
5
2
واقعا متاسفم برای برای آن دانش آموزی که زیر دست تو به اصطلاح فرهنگی داره درس می خونه بجای اینکه معنی شکر را بهش اموزش بدی داری ناشکری ترویج میدهی کارمند نفت بعد از باز نشستگی با کارمند اموزش پرورش ،بانک مخابرات وسابر ارگانها مقایسه کن ببین به چه روزی افتاده اگر مرد عمل هستین بیایین دو هفته رو سکویا مناطق عملیاتی کارکنید ذره ذره جونتون ازتون بگیرن با این شرایط تحریم بچه های نفت دارن با تمام وجودشون این صنعت میچرخونند و خرج این مملکت و در میارن بعد همتون هی میگین نفت ابجوری نفت اونجوری همه سازمانها نفت وبهانه کردند ولی تو گرفتن مزایا از هم سبقت میگیرن آموزش و پرورش که تو انتالیا میذاره ماشین خارجی از دم قسط میده وغیره وتو خود بخوان حدیث این مجمل
saeid
|
Netherlands
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
4
3
کجایید که خیلی از همکاران ما سرطان گرفتن با این حقوق کمتر از بقیه،اونوقت این هموطنان بیان اینجوری اظهار نظر کنن؟واقعا که.....

کاش اونایی که درباره نفت اظهار نظر میکردن حداقل یه کم شرایط نفت رو میدونستن.از بیرون اظهار نظر کردن واقعا بی رحمانه است
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
6
3
واقعا برا دوستانی که فکر میکنند تو نفت حقوق آنچنانی میدن متاسفم شرکت داره پول خون و جوانی و از دست رفتن سلامتی ما رو مثلا میده که اونم نمیده
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
5
6
آقا بخدا قسم حقوق مانفتیا یک چهارم معلما٬وزارت راهیا٬دادگستریا٬پرستارا٬و و و...نیست.بخدا کسایی که میگن اگه تونستن فقط یک روز رو سکو یا دکل حفاری یا جزایر وحشتناک گرم جنوب فقط زندگی کنند نه کار...اونوقت بیان بگن که حقوق ما بالاست یا حقوق اونا...هی روزگار...سرم پایینه از شرکت نفتی بودنم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
8
5
الان حقوق همه ادارات از شرکت نفتیا بیشتره من خودم دارم تو عسلویه کار میکنم یه تهرانی بیاد تو الودگی وحشتناک اینجا ببینه 5 دقیقه دوام میاره؟؟؟ ما داریم زجر میکشیم ولی بقیه تو تهرون دارن حالشو میبرن و حبف و میل میکنن.بدترین حقوق مال شرکت نفته بخدا
غریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
4
4
چند تا فیلم سریال تله فیلم نشون بدید از سخت کار از شراط کار از مشکلات خانوادگی از ناراحت ها زن وبچه های کارمندان بگذارید خود مردم بفهمند آن مشکلات چهه سر آن خانواده ها آورده!!!
روزبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
3
9
ب نظر من این کارمندان ستادی هستند که حقوق الکی می گیرن صنعت نفتی که تو جنوب کشوره صدتا ساختمان آنچنانی تو تهران داره آخه اینا اینجا چیکار می کنن خوب باید برن جنوب تا حقوقشون حلال باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
5
12
هنوز وزارت نفت بزرگترین وزارت ایرانه و پرسنل شریف وزحمتکشش پرکارترین و پربازده ترین مردم ایران...بگذارید افراد بخیل و حسود هر چه میخواهند بگویند...گرچه حقوقهایی که حرفش را میزنند نمیگیریم ولی آنچنان کلاس و پرستیژی داریم که شبیه میلیونرها به نظر میرسیم...باز هم جای شکرش باقیست:-)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
6
10
در ضمن ما نفتیها از اسب افتادیم از اصل که نیفتادیم که هر(...) در مورد حقوق و مزایای مانظر بده...اونی که شما میگیید نمیگیریم ولی همینی هم که میگیریم نوش جون زن و بچمون و خدا رو شکر...در ضمن خواهر یا برادر ناشناس همین بخل و ناشکری و حسادت تو رزق و روزیت رو کم میکنه...کارکنان نفت اونقدر پولشون حلال و زحمت کشیدست که خدا هم بهش برکت میده و همین باعث میشه همه فکر کنند ما مییییلللییییوووونننریم!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
6
5
عزیزم نفتی ها واقعا در این برهه ایثارگران واقعی هستند شبکاری دادی بفهمی تا صبح بیدار ماندن چه مزه‌ای میده چندرغاز حقوقی هم که میگیرن پول خونشان هست اگه مردی بدون خانواده برو یه هفته جنوب یا روی کشتی دوبرابرش بهت میدن.....
نفتى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
9
6
به خدا من حاضرم بيام معلم بشم.من گول خورديم بورسيه نفت شديم اى کاش ميرفتم تربيت معلم
اقماری سکو کار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
1
12
کسایی که علیه حقوق و مزایای نفت کامنت گذاشتن به نظرم گناهی ندارن،اینا فقط همون 5% وزارت نفت رو که به عنوان مدیردر تهران هستن رو میبینن،اینا هیچوقت پاشون به مناطق عملیاتی جنوب،مرزی و سکوهای دریایی نرسیده و نخواهد رسید،اینا هیچوقت اشکهای دختر 5 ساله منو که دارم چمدونم رو میبندم که دو هفته از خونه برم رو نخواهند دید،اینا طوفانی شدن دریا درست روز آخر کار که میخوای بری خونه رو هیچوقت درک نخوهند کرد و هزاران مسایل دیگه...
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
4
15
من با فوق لیسانس مهندسی نفت 14 روز روی سکو تو عمق 140 کیلومتری دریا کار میکنم،حقوق من چهل و دو برابر کمتر از سکوهای کشورهای عربی و حدود پانزده برابر کمتر از کارمندان انرژی اتمی و دادگستری و حتی کمتر از بسیاری از شغل های زیر کولری در شهر است،شماهایی که مال این حرفها نیستید حتی یک ساعت وسط دریا تو این شرایط سخت و خطرناک و این شرایط سخت تحریم کار کنید پس لطف کنید حرف نزنید و یه کاری نکنید از این که به خاطر عشق به ایران از خودمون گذشتیم و با این حقوق کم تو این شرایط سخت کشور برای شما مردم ایران کار میکنیم پشیمون بشیم و بریم رو سکوهای عربی که شما بمانید و حوض خالیتون....پس قبل حرف زدن کمی تحقیق کنید و فکر کنید و هر چی به ذهنتون رسید اینجا بازگویی نکنید لطفا
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
7
9
سی ساله دارم اقماری کار می کنم همه این مدت را با استرس های خاص خودش چه در محل کار و چه در موقعه رست سپری می کنم اینایی که می گن حقوق بالا میگیریم انسانهای بخیل و درمانده ای بیش نیستند خدا را شکر دو, سه روزیه پولمان ته کشیده از دوستان قرص کردم.
نظرات بینندگان