arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

ماجرای رأی کرار که برگردانده شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: همکاران من در کمیته انضباطی مجدداً به پرونده کرار جاسم رسیدگی کردند و مطابق مقررات نتیجه آن اعلام خواهد شد.

اسماعیل حسن‌زاده در خصوص رأی محرومیت جاسم کرار از سوی کمیته انضباطی گفت: من به دلیل مسافرت و پس از آن کسالتی که داشتم به مدت دو هفته در فدراسیون نبودم. با توجه به آیین‌نامه‌ای که وجود دارد، در غیاب رئیس کمیته انضباطی جلسات با حضور معاون یا فرد ارشد این کمیته تشکیل می‌شود.

وی افزود: در خصوص رأی کرار جاسم در غیاب من این اقدام انجام شد. پرونده دیدار سایپای البرز - استقلال و اتفاقات انجام گرفته در آن از جمله تخلفات کرار جاسم توسط همکاران من مورد رسیدگی قرار گرفت و رأی این دیدار صادر شد. باید تأکید کنم که آرای کمیته انضباطی بدون هیچ غرض شخصی با افراد حقیقی و حقوقی صادر می‌شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به رأی صادر شده برای هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال، خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی فدراسیون هفته گذشته کرار جاسم را به دلیل تخلفاتی که انجام داده بود، از همراهی تیمش در دو دیدار محروم و پنج میلیون ریال نیز جریمه نقدی کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه مدیریت و کادرفنی استقلال علی‌رغم اینکه این رأی قطعی اعلام شده و قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف نیست، درخواست خود را از سوی مقامات فدراسیون مبنی بر تجدید نظرخواهی ویژه به کمیته انضباطی ارائه کردند. همکاران من هم مجدداً به این پرونده رسیدگی کردند و مطابق مقررات نتیجه آن اعلام خواهد شد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان