arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
برای دومین بار رخ داد؛

اهدای تندیس زرین جایزه تعالی سازمانی به فولادمبارکه اصفهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت فولادمبارکه اصفهان عنوان شرکت سرآمد کشور و تنها تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی فولادمبارکه اصفهان ، در دوازدهمین همایش تعالی سازمانی کشور که با محوریت توسعه قابلیتهای سازمانی و با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت و مدیران ارشد سازمانهای پیشرو و متعالی کشور ، روز یکشنبه سوم اسفندماه در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ، شرکت فولادمبارکه اصفهان با بالاترین امتیاز و برای دومین بار توانست تندیس زرین این همایش را از آن خود نماید .

اهدای تندیس زرین جایزه تعالی سازمانی به فولادمبارکه اصفهان

این درحالی صورت گرفت که به دلیل بالا بودن امتیاز این شرکت در این دوره عنوان شرکت سرآمد کشور نیز به فولادمبارکه اختصاص یافت.

مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت در این آیین پس از اهدا تندیس زرین این دوره به دکتر سبحانی مدیرعامل فولادمبارکه در جمع مدیران و نمایندگان سازمانهای متعالی کشور گفت: کسب این موفقیت که در گرو ایمان و عمل صالح انجام شده است در دو مولفه تعهدی که انسان به جامعه خود احساس میکند و همچنین اعتقادی که به آن دارد خلاصه میشود که اگر بخواهیم خود ، خانواده ، شهر و دیار و جامعه را بسازیم و عدل الهی را ساری و جاری نماییم آن وقت است که به فرامین الهی عمل نموده ایم.
وی با اشاره به این مطلب که خوشبختانه برخی شرکتها به موازات فعالیتهای ساخت و تولید در بخش مسئولیتهای اجتماعی و خدمت رسانی به مردم نیز همت میگمارند خاطر نشان کرد: تصمیم گیرندگان در سازمانها باید با پیاده سازی اخلاق متعالی در شرکتهای خود شرایطی فراهم کنند تا به بالاترین درجات رشد و آبادانی برسیم. باید از حضور انسانهای فرهیخته و دلسوخته که سالیان سال در این عرصه تلاش کرده اند استفاده کرد. وقتی درقالب یک تیم قرار بگیریم و نقاط ضعف همدیگر را بپوشانیم و آنها را به نقاط قوت تبدیل کنیم ملاحظه خواهیم کرد امتیاز همه شرکتهای ما به بالاترین حد خواهد رسید.

اهدای تندیس زرین جایزه تعالی سازمانی به فولادمبارکه اصفهان

دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولادمبارکه ، پس از کسب تندیس زرین در جمع خبرنگاران حاضر در همایش گفت: تندیس زرین تعالی سازمانی حاصل دسترنج ، تلاش و همکاری مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت فولادمبارکه و شرکای تجاری کسب و کار آن است که در مسیر تعالی یکدل و هماهنگ تلاش کردند و این شرکت را به این نقطه رساندند تا باعث سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی خاطر نشان کرد : این افتخار یک شبه حاصل نشده است . در این فرآیند فعالیتهای گسترده ای در زمینه ساخت و انجام کارهای زیربنایی، انتقال دانش فنی در سیستم ها و نظام بهره برداری توسط نیروهای متعهد و کارآمد در سطوح مدیریت و کارکنان صورت گرفت
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: مسلما این پایان کار نیست و تلاش خواهیم کرد همچنان با بهبود فرآیند در این مسیر بی انتها گام برداریم.
نظرات بینندگان