arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۳

رابطه‌مجلس و دولت درچهارچوب اطاعت از رهبری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حداد عادل گفت: در مجلس شورای اسلامی سعی می‌شود در مسیری حرکت کنیم که اگر انتقاد و یا حمایت از دولت باشد در چارچوب و سه رکن ایمان به خدا، وحدت مردم و اطاعت از رهبر معظم انقلاب باشد.

 به گزارش تسنیم، غلامعلی حداد عادل عصر امروز در همایش بصیرت سیاسی در پرتو اصول‌گرایی دربوشهر با بیان اینکه بصیرت دارای مفهوم قرآنی است اظهار داشت: به جای بکار بردن کلمه روشنگرایی که از ادبیات اروپایی وارد جامعه ما شده عنوان بصیرت که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن تاکیدات فراوانی دارند استفاده شود.

وی با بیان اینکه شخص با بصیر دارای تدبیر، عقل و تفکر است تصریح کرد: شخص با بصیر از ظواهر انسان، باطن وی را تشخیص می‌دهد البته به بدین معنا نیست که غیب‌گو است. انسان با بصیر پنجه‌های آهنین را با دست‌کش‌های مخملی تشخیص می‌دهد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه افراد بی بصیر کم حافظه و یا بی‌حافظه هستند گفت: افراد بابصیر دارای حافظه قوی است که بر اساس گذشته‌ها و تحلیل و تجزیه تصمیم‌گیری می‌کند.

وی با بیان اینکه افراد با بصیرت منفعت دور را پایه‌ریزی می‌کنند گفت: شهدا افراد بابصیرتی بودند که برای ثبات انقلاب اسلامی این راه را انتخاب کردند و اکنون ما در نعمت نظام اسلامی ایران زندگی می‌کنیم. افراد با بصیرت نفع آتی را مهم‌تر و با اهمیت‌تر از نفع آنی می‌دانند.

حدادعادل با بیان اینکه انسان‌های با بصیرت رجال را به حق می‌شناسند نه حق را به رجال گفت: خصوصیات افراد بابصیرت این است که وقتی می‌بینند، حرف را با عمل تطبیق می‌دهند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه اسلام از بی بصیرتی‌ها  صدمات گوناگون دیده است بیان کرد: صدمات اسلام و ائمه اطهار(ع) که در تاریخ اسلام ثبت شده نشان از بی بصیریتی برخی افراد خواص بوده است.

وی، با اشاره به اینکه افراد بابصیرت فریب تبلیغات دشمن نمی‌خورد تصریح کرد: در مشروطه اگر بصیرت بود اینطور مشروطیت دچار شکست و بحران نمی‌شد و شخص قلدری مثل رضا خان بر صندلی قدرت تکیه نمی‌زد.

حدادعادل با اشاره به جنایات داعش در معرفی اسلام و مسلمانی گفت: داعش  گنج گرانبهایی برای اسرائیل غاصب محسوب می‌شود چرا که طراح و سازنده این گروه جنایتکار همین صهیونیست بین‌الملل است که اینطور آبروی اسلام و مسلمانان می‌برد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به فتنه سال 88 در ایران گفت: در این فتنه عده‌ای بی بصیرت با اعلام تقلب در انتخابات بدون ارائه سند و دلیل، نظام را بدست دشمنان سپردند و اینطور صدماتی به نظام اسلامی وارد کردند.

وی با اینکه چراغ راه مومنان بصیرت است گفت: تنها راه عبور مومن از فتنه و بحران‌های سیاسی فرهنگی داشتن چراغ بصیرت است که این مهم در فتنه 88 مشهود بود.

حدادعادل با اشاره به اینکه امروز ثبات و اقتدار ایران  اسلامی نتیجه بصیرت شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری است گفت: به برکت بصیرت سیاسی، استقلال فرهنگی و سیاسی در کشور حاکم است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در منطقه تعیین کننده است گفت: ایران اسلامی تاثیرگذارترین کشور در منطقه است که این اقتدار  با پول، ترور، ارسال توپ و تانک بدست نیامده بلکه با توانمندی افراد بابصیر حاصل شده است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس سه رکن، ایمان به خدا، وحدت مردم و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را عامل اقتدار و ثبات ایران اسلامی دانست و افزود: دشمنان انقلاب این سه رکن را هدف قرار داده‌اند که با راه‌اندازی 130 شبکه ماهواره‌ای، ضد اسلام و ایران تلاش می‌کنند.

وی افزود: در مجلس شورای اسلامی سعی می‌شود در مسیری حرکت کنیم که اگر انتقاد و یا حمایت از دولت باشد در چارچوب و سه رکن ایمان به خدا، وحدت مردم و اطاعت از رهبر معظم انقلاب باشد.

حدادعادل بیان کرد: اصول‌گرایی در این است که همه با هم با اتحاد پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم.
نظرات بینندگان