arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

کلاه‌قرمزی با دومیلیارد و نیم به مهمانی سیما می‌رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برخلاف چند سال اخیر پخش مجموعه تلویزیونی «کلاه‌قرمزی» بی‌حاشیه بوده است و طبق اعلام روابط‌عمومی شبکه دو قرار است این سریال از 6 فروردین و با اضافه‌شدن یکی، دو عروسک جدید بعد از ایام فاطمیه پخش شود. عروسک‌گردان‌ها و صداپیشه‌ها این روزها سرگرم تمرین هستند و طبق توافق مدیران تلویزیون هیچ‌کدام از عوامل ساخت این برنامه اجازه رسانه‌ای کردن جزئیات آن را ندارند و اطلاع‌رسانی تنها از طریق روابط عمومی شبکه دو سیما انجام خواهد شد.

به گزارش فرهیختگان آنلاین (FDN.ir)، این تصمیم برای دور کردن این مجموعه از حاشیه‌های تکراری سال‌های گذشته گرفته شده است. البته در این میان نباید از نقش مدیریت علی‌اصغر پورمحمدی، قائم‌مقام سیما غافل شد که اجازه نداده است پخش «کلاه‌قرمزی» در نوروز 94 دچار قصه‌های تکراری آمدن و نیامدن سال‌های قبل شود.

گفته می‌شود از همان روزهای اولی که علی‌اصغر پورمحمدی کارش را در معاونت سیما آغاز کرده است جلسه‌ای درباره ساخت مجموعه کلاه‌قرمزی 94 با تهیه‌کننده این برنامه برگزار کرده است و تهیه‌کننده نیز برآورد جدید خود را در اختیار او قرار داده است تا اگر با این رقم پیشنهادی با تلویزیون به توافق نرسند، آن را برای شبکه خانگی تهیه کنند. در این میان یکی از رسانه‌های وابسته به طیف اصولگرا با فاش کردن رقم احتمالی مورد توافق بین تلویزیون و تهیه‌کننده کلاه‌قرمزی این مجموعه را وارد حاشیه جدیدی کرد و از دستمزد حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومانی خبر داد.

با پیگیری فرهیختگان از روابط عمومی شبکه2 آنها این مبلغ را نه رد و نه تایید کردند اما مشخص شد مجموعه «کلاه‌قرمزی» امسال به 22  قسمت رسیده است. بنابراین در صورت توافق تلویزیون با سازندگان این مجموعه بر سر مبلغ و با توجه به رقم بیش از یک میلیاردی پارسال بابت ساخت 13 قسمت، رقم جدید چندان دور از انتظار نیست. مجموعه تلویزیونی «کلاه‌قرمزی» چندسالی است که به‌عنوان موفق‌ترین برنامه نوروزی در جلب رضایت مخاطب عمل کرده است و امسال مدیران تلویزیون ترجیح داده‌اند با توافق از پیش با سازندگان آن، ساخت این مجموعه بدون حاشیه باشد.

علی بخشی‌زاده، مدیرسابق شبکه دو سیما در 30 خرداد امسال در جریان بازدید از مجموعه‌ای تلویزیونی اعلام کرده بود که «کلاه‌قرمزی» در 30 قسمت ساخته خواهد شد. این خبر تا به امروز از سوی گروه سازنده تکذیب نشده است و اگرچه هنوز هیچ‌کدام از عوامل «کلاه‌قرمزی 94» اشاره‌ای به جزئیات جدید این برنامه نکرده‌اند، چندی پیش بنیامین بهادری در برنامه علی ضیا خبر داد که با دخترش بارانا از میهمانان این برنامه هستند.

با توجه به آنچه تاکنون مشخص شده است حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امیرسلطان احمدی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد لقمانیان، محمد بحرانی و عیسی یوسفی‌پور صداپیشگانی هستند که یکی، دو هفته‌ای است تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند.

نظرات بینندگان