arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

مدیرعامل خانه سینما چه زمانی مشخص می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فرهاد توحیدی از فرصت 45 روزه برای انتخاب مدیرعامل خانه سینما خبر داد.

رئیس سابق هیات مدیره خانه سینما درباره انتخاب مدیرعامل خانه سینما گفت: طبق اساسنامه جدید خانه سینما،هیات مدیره جدید 45 روز فرصت دارد تا مدیرعامل انتخاب کند و لازم است که مدیرعامل خارج از ترکیب هیات مدیره باشد.

فرهاد توحیدی که پس از مجمع عمومی خانه سینما سخن می‌گفت، ترکیب هیات مدیره‌ی جدید این تشکل را ترکیبی امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: اعضاء انتخاب شده افرادی کاری هستند و حضور صنوف مختلف باعث قدرت بیشتر خانه سینما می‌شود.

وی افزود: همه کسانی که انتخاب شدند،افرادی هستند که بیشترین فعالیت صنفی را داشتند.

رئیس سابق هیات مدیره خانه سینما با اشاره به دشواری کاری این هیات مدیره ادامه داد: عضویت در هیات مدیره مدالی نیست که به سینه بزنیم بلکه نشان خدمت به خانه سینماست و این کار طاقت‌فرسایی است که به اعصاب فولادین و کفش آهنی نیاز دارد.

توحیدی درباره‌ی حضور نداشتن تهیه‌کننده در ترکیب جدید هیات مدیره خانه سینما گفت:خوشبختانه آقای عبداالله اسفندیاری که به عنوان بازرس انتخاب شده، تهیه‌کننده است.

او همچنین از احتمال نامزدی عسگرپور به عنوان مدیرعامل خانه سینما خبر داد.

محمدرضا موئینی با 21 رای، ابراهیم مختاری با 20 رای، بهمن اردلان با 18 ،کامران ملکی با 16 ، آتیلا پسیانی با 16 ،شادمهر راستین با 15 رای، خادم با 14 رای هیات مدیره‌ی خانه سینما شدند.

علی آشتیانی‌پور با 12 رای و محمدرضا سکوت با 10 رای عضو علی‌البدل انتخاب شدند و عبدالله اسفندیاری بازرس اصلی و ایمان کریمیان بازرس علی‌البدل شدند.

به گزارش ایسنا،محمد مهدی عسگرپور مدیرعامل سابق خانه سینما بود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان