arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۰۰۷
تعداد نظرات: ۱۶۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

شریعتمداری حکم صادر کرد: هاشمی دیگر «استوانه نظام» نیست!

حسین شریعتمداری در مورد هاشمی، از عباراتی چون «سخیف»، «بی پایه» ، «عوامانه»، «حضور در کنار پادوهای بی‌شخصیت‌ سیاسی»، ««عضویت یک گروه سیاسی»، « کودکانه» ، «خنده‌دار» ، «همسو با اقدامات وطن‌فروشانه» و ... استفاده کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شریعتمداری حکم صادر کرد: هاشمی دیگر «استوانه نظام» نیست!

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی ، ضمن حمله به آیت الله هاشمی به دلیل سخنان اخیرش در «همزبانی نتانیاهو و منتقدان مذاکرات هسته ای»، حکم جدیدی صادر کرد و گفت: هاشمی دیگر استوانه نظام نیست.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ وی که سعی می کند به صورت روزانه در ستون اخبار ویژه کیهان، مطالب تند و موهنی در مورد رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر کند، در این یادداشت نیز، از عباراتی چون «سخیف»، «بی پایه» ، «عوامانه»، «حضور در کنار پادوهای بی‌شخصیت‌ سیاسی»، ««عضویت یک گروه سیاسی»، « کودکانه» ، «خنده‌دار» ، «همسو با اقدامات وطن‌فروشانه» و ... در مورد هاشمی استفاده کرده است.

متن این یادداشت در ادامه می آید:

-۱ «برتولت برشت» نمایشنامه‌نویس و شاعر بلندآوازه آلمانی از قول بازیگر نقش اول یکی از نمایشنامه‌های خود می‌گوید: «شرم‌آور است!... چرا هنوز متوجه نشده‌ای که می‌توان به یک نفر برای همیشه دروغ گفت و می‌توان برای یک بار به همه دروغ گفت، اما هرگز نمی‌توان برای همیشه به همه دروغ گفت».

در گرماگرم مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در ژنو و در حالی که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور خام کردن تیم هسته‌ای کشورمان و آماده‌سازی آنان برای اعطای امتیازات بیشتر، به آمریکا رفته و قرار بود طی سخنانی در کنگره، نقش مخالف توافق پیش‌روی را بازی کند، آقای هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب که با توجه به هوش سیاسی ایشان دور از انتظار بود، منتقدان داخلی را به باد اتهام گرفت و گفت؛ «در‌مهمترین پروژه دولت که تیم مذاکره‌کننده است و مورد حمایت مقام‌معظم‌رهبری قرار دارد، خودشان هم تکرار می‌کنند که با برنامه رهبری کار را پیش می‌برند اما این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند. هاشمی رفسنجانی با اشاره به سفر نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا ادامه داد: او آنجا رفته و اوباما را تحریک می‌کند و اینجا هم دلواپسان می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم؛ نمی‌دانیم این چه سری است؛ آنها هم از شیطان هستند و از آن طرف دارند کار می‌کنند اما در حال حاضر نزدیک به نتیجه رسیده‌ایم. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: زمانی که تیم مذاکره‌کننده باز می‌گردد به جای استقبال از آنها دلواپسان چیزهایی می‌گویند که نباید بگویند. وی با اشاره به انتقادات مجلس از تیم مذاکره‌کننده ادامه داد: تریبون مجلس باز است و هر چه می‌خواهند می‌گویند و برخی هم این دروغها را باور می‌کنند و اینها مزاحمت است»!

-۲ با عرض پوزش از آقای هاشمی رفسنجانی باید گفت؛ اظهارنظر ایشان درباره موضوع یادشده به اندازه‌ای سخیف است که نمی‌توان باور کرد، این اظهارات بی‌پایه و عوامانه مورد قبول خود ایشان نیز باشد. یعنی آیت‌الله هاشمی با آن سوابق چند ده ساله و حضور در مسئولیت‌های بلندپایه نظام به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا اصرار دارد در توافق پیش‌روی به ایران امتیازات فراوانی بدهد! ولی نتانیاهو از اینکه آمریکا با ایران از در دوستی درآمده و دشمنی‌ها را کنار گذاشته، عصبانی و ناراحت است؟!... به یقین آقای هاشمی رفسنجانی در دورترین افق‌های ذهن خود نیز بر این باور نیست. پس ماجرا چیست؟! بخوانید!

-۳ تأسف‌آور است، ولی قابل انکار نیست که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز با رفسنجانی دهه‌های اول انقلاب تفاوت فراوانی دارد. ایشان دیگر به عنوان یکی از استوانه‌های نظام شناخته نمی‌شود، بلکه جایگاه پیشین خود را - به هر علت! - از دست داده است و از سکوی بلند «شخصیت سیاست‌ساز و استوانه نظام» به «عضویت یک گروه سیاسی» تنزل یافته است. این «افول» البته که برای دوستداران انقلاب و نظام تأسف‌آور است و مشاهده ایشان در کنار پادوهای بی‌شخصیت‌ سیاسی که هر روز به رنگی درمی‌آیند و بیشترین دشمنی‌ها را نسبت به وی روا داشته‌اند، سخت و ناگوار است ولی...

اکنون باید توجه داشت که وقتی به اینگونه اظهارات آقای هاشمی از دریچه جایگاه قبلی ایشان نگاه می‌شود، تعجب‌آور به نظر می‌رسد و حال آن که اظهارات مورد اشاره از جایگاه بلند قبلی نیست بلکه - با عرض پوزش- اکنون دیگر اظهارات ایشان به عنوان اظهارنظر یک عضو از اعضای یک حزب سیاسی قابل ارزیابی است.

۴- آقای هاشمی‌ رفسنجانی همسو با آقای روحانی، تمامی حیثیت سیاسی خود را به مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن گره زده‌اند و حال آن که امروزه اگر از خسارت‌های فراوانی که تحمل کرده‌ایم، امتیازات نقدی که داده‌ایم و تحقیرهایی که تحویل گرفته‌ایم صرفنظر کنیم، تمامی شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که تنها دستاورد دور جدید مذاکرات هسته‌ای، اثبات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بوده است، یعنی دقیقا آنچه که آقایان در دولت جدید اصرار بر نفی آن داشتند.

اظهارات اخیر جناب هاشمی، تلاش بی‌فایده‌ای برای تغییر صورت مسئله است. ایشان و در موارد بیشتری آقای روحانی، سعی می‌کنند  برای ناکامی خود در مذاکرات و بر زمین‌ ماندن وعده‌هایی که داده بودند، «علت» و «عواملی» بیرون از حوزه مسئولیتی خود بتراشند و در این راه تا آنجا پیش می‌روند که حتی منتقدان خود را با نتانیاهو، همزبان معرفی می‌کنند!

۵- آقای هاشمی و دوستانشان در دولت بیشتر از آن که در پی عمل به وعده‌های خود باشند، سخنرانی و مصاحبه و همایش به مردم تحویل داده‌اند و اکنون که یکسال و چند ماه از عمر دولت یازدهم می‌گذرد، با انبوهی از وعده‌های بر زمین مانده روبرو هستند، و متاسفانه به جای این که از تجربه ناکام گذشته پند بگیرند و مسیر حرکت خود را به سوی منافع ملی و رسیدگی به امور ضروری و حیاتی مردم تغییر دهند، به فرافکنی روی آورده و موانع فرضی می‌تراشند.

۶- و اما تهمت بزرگ همنوایی منتقدان با اسرائیل، اگرچه کودکانه و خنده‌دار است ولی به دلیل سوابق همسو با اقدامات وطن‌فروشانه و خیانت‌آمیز اصحاب و سران فتنه ۸۸ باید آن را در چارچوب «ترفند فرار به جلو» ارزیابی کرد. و شاید کسانی که در فتنه یاد شده، آشکارا از سوی مثلث  آمریکا، اسرائیل و انگلیس به کار گرفته شده بودند، در پی تطهیر! خود برآمده باشند!

آقایان فراموش نکرده‌اند که نتانیاهو با صراحت اعلام کرده بود «اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» - که البته منظورش آن دسته از مدعیان اصلاحات بود که در فتنه حضور داشتند - و شیمون پرز، تاکید کرده بود که «جنبش سبز به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران درگیر است»، به یقین از یاد نبرده‌اند که شعار «نه غزه، نه لبنان» از سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سر برآورده بود! و به یاد دارند که روز قدس به نفع اسرائیل شعار می‌دادند، روز ۱۳ آبان به حمایت از آمریکا شعار می‌دادند، روز عاشورا به ساحت امام حسین(ع) اهانت کرده بودند و شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» را هم که به خاطر دارند؟ و ...

حالا باید پرسید؛ کدام اقدام اصحاب و سران و همراهان فتنه ۸۸، مستقیما و آشکارا در خدمت به اسرائیل نبوده است؟! و...

حسین شریعتمداری

توضیح: از بینندگان عزیز، تقاضا می شود با حفظ شئونات اخلاقی و اسلامی در نظرات خود از استفاده از کلمات توهین آمیز خودداری کنند. طبعاً از انتشار نظرات موهن معذوریم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۲
در انتظار بررسی: ۳۰۳
غیر قابل انتشار: ۳۴۲
منطقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2256
145
حاج حسین شریعتمدار همیشه حرف منطقی میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بهتره حاج حسین از خواب بیدار بشه و بیاد توی اجتماع و ببینه نظر مردم در مورد خودش و رفسنجانی چیه ! بهترین کار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ایشون همیشه فقط از طرف خودش حرف میزنه اینو همه میدونن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حاج حسین
زمانی که رئیس جمهور یه مملکت تو سازمان ملل با گوجه میزدند تحقیر می شدیم یا حالا
اصغر نوری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مردانگی انتخاب برای من ثابت شد0(عجب عکسیه)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ما که تا کنون کمتر حرف منطقی از ایشان شنیده ایم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بهتره هيچ پاسخي به برادر حسين ندهيم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
این حسین آقاتون که در زمان احمدی نژاد که قیمتها لحظه به لحظه بالا میرفت ، در زمان اختلاس سه هزار میلیاردی ، در زمانی که هر روز یک تحریم جدید علیه ایران صورت میگرفت ، در زمانی که تیم مذاکره جلیلی هر بار که بر میگشت یک تحریم جدید علیه ایران انجام میشد .....
چرا ساکت بود؟

چرا به حرف های احمدی نژاد برای دنیا در سازمان ملل میگفت شجاعت؟
در حالی که همین الان بیشتر این تحریم ها نتیجه حرف های احمدی نژاد است و مردم عادی دارند تاوان آن را میدهد و نه خود احمدی نژاد.
احمدی نژاد با پولی که معلوم نیست از کجا آورده از الان شو انتخاباتی راه انداخته به جای اینکه به خاطر تحریمهایی که او بر ملت ایران تحمیل کرده از مردم عذرخواهی کند.

چرا در زمانی که معلوم نیست مازاد پول نفت 100 دلاری در زمان احمدی نژاد کجا رفته این حسین آقا در این مورد سکوت میکنه؟

چرا درباره همصدا شدن تمام دنیا با اسراییل در زمان احمدی نژاد سکوت میکنه و درباره انزوای شدید اسراییل در زمان روحانی هیچ چیز نمیگه؟
چرا دیروز در روزنامه اش درباره تحریم سخنرانی نتانیاهو توسط 56 نماینده دموکرات و دولت آمریکا چیزی نگفت؟

بله...کسی که خواب هست رو میشه بیدار کرد ولی که خودش رو زده به خواب نه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شما تا حالا حرف منطق نشنیدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حق معیار است نه آقای شریعتمدار یا آیت الله العظمی هاشمی رفسنجانی
وامیدوارم ما همیشه رهرو حق باشیم نه باند ودسته وگروه که عمدتا حق را تامین منافع خود میدانند
اللهم عجل لولیک الفرج
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دوست ناشناس 13:46
بدون اطلاع حرف زدن درست نیست. اگه به آرشیو کیهان مراجعه کنی متوجه میشی حاج حسین تا زمانی که احمدی نژاد در مسیر درست بود مدافعش بود و از اولین کسانی که مقابل انحراف احمدی نژاد در سال 89 ایستاد هم باز حاج حسین بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درود به شریعتمداری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اصلاحات و هاشمی را دوست دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
81
1384
زنده باد هاشمی
پاینده باد هاشمی
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسین آقای شریعتمداری فقط تعداد مثبت و منفی ها را نه تو این سایت بلکه تو هر سایتی که شما فکر میکنی خوبه نگاه کن خودت متوجه میشی مردم حرف شما را باور دارند یا هاشمی رفسنجانی را.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
31
1191
چگونه خبر دروغ و جعلی حمایت ناتانیاهو از اصلاح طلبان "ملاک" است اما همسویی امروزین دروغ است!!؟

بالاخره حرف ناتانیاهو ملاک هست یا نه!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اره انگار فقط شریعتمداری میفهمه بقیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
31
965
کسی که مردم او را می خواهند چرا با مخالفت شما روبه رو می شود.کل مردم ایران که مانند شما فکر نمیکنند؟
پاسخ ها
پسر شیک پوش
| United States |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
معلومه ...وقتی مردم امثال شریعتمدار را نمی پسندد باید هم با رای مردم مخالفت کنند...
فرشاد
|
Netherlands
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
28
757
آقای شریعتمداری شما عده ای آدم تندرو هستید که با شعارهای تندرونه زندگی میکنید .دروووودبر هاشمی بزرگ شناسنامه انقلاب
sajjad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
28
653
درود بر هاشمی... ایشون هم استوانه نظام هم محبوب دل مردم هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
23
605
با عرض پوزش از آقای شریعتمداری باید بعرض برسانم که سخنان آقای هاشمی کاملا دقیق و بجا می باشد . چرا ؟ زیرا اگر شما و همفکرانتان بر این عقیده اید که تیم مذاکره کننده زیر نظر رهبری است و شما اگر واقعا رهبری را قبول دارید پس دلواپس شدن بیجا برای چی می باشد ؟
ایمان
|
Italy
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
17
501
واقعا آقای شریعتمداری فکر می کنند کسی به داد و فغان ایشون اهمیت میده؟ هزچه قدر به حرفهای نتانیاهو اهمیت داده شد به صحبتهای بی منطق ایشون هم اهمیت داده می شه
پسر شیک پوش
|
United States
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
20
468
اقای شریعتمداری بدان اقای هاشمی رفسنجانی الگو و اسوه این انقلاب بوده و هست...
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
18
507
من مخالف نظرات شریعتمداری هستم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
15
529
معلوم شدآقای رفسنجانی درست به خال زده که اینطورباعث پریشان خاطری حاج حسین شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
8
400
اقای شریعتمداری پاسخ 8سال حمایت از ادم بر باددهنده سرمایه کشور را بدهد کافی است ایشان واقای احمدی نژاد موجب رفتن پرونده به شورای امنیت شدند حالا از ترس پاسخگویی همه را بد نام می کنند
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
12
383
انتخاب عکس عالی بود و همچنین اون جمله آخر که با قرمز نوشتین. :))
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
14
346
شریعتمداری از این نظریات زیاد داده
مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آره واسه بقیه دنیا سوژه خنده واسه ما مایه گریه هست.
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
13
216
باشه بابا بهش می گم
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
11
247
چه عکس خوبی گذاشتین انتخاب جان
وهمچنین خنده ...
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
12
296
اکه هاشمی با ان همه پشتوانه و تجربه سیاسی و انقلابی و... دیگر استوانه نظام نیست
شما در کجای این نظام جا دارید
الکی خوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
9
249
آقای شریعتمداری آقای هاشمی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند...
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
9
252
آقای هاشمی یار وفادار امام(ره) و خار چشم دشمنان انقلاب بود و هست .
زنده باد هاشمی ، شناسنامه انقلاب اسلامی ایران
اورین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
9
197
عکسهای خود خبر خیلی با مفهوم و گویاست، نیازی به نوشتن نظر ما نیست
اناری جانباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
97
برای اولین بار سال 64 امام خمینی خیلی تندتر ازاین جملات را به 8نفر ازنمایندگان مجلس درقضیه مک فارلین گفت که متاسفانه بعضی از آنها هنوز هم مخالف هاشمی هستند «این تذهبون لحن شما از اسرائیل هم تندتر بود و...»
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
103
متاسفانه چنین افرادی دچار توهم و خود بزرگ بینی هستند .
صحبت های شریعتمداری را که میشنوم یاد رفتار و حرف هایی از جنس احمدی نژاد و امثال این افراد می افتم .
این افراد هم فکر می کردند حق میگند و فکر می کردند همه چیز رو میدونند و مردم نفهم هستند و قدرتی هم ندارند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
7
193
ایشان کسی نیست که به ساحت مردی به بزرگی آیت الله هاشمی جسارت کند.
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
6
136
اتفاقا این دیدگاه جالبه، اینکه سال 88 رو به نتانیاهو یا مخالفای مذاکره رو به اون وصل کنیم اشتباهه. نه تعریف خارجیا از سبزها نشان دهنده وابستگی اون ها بود، نه همنوا شدن مخالفای مذاکرات با نتانیاهو این رو میرسونه. به امید روزی که اتهام زنی ار فرهنگمون حذف شه و دلیلمون برای درستی یک موضع گیری ذات اون موضع گیری باشه، نه واکنش طرف های مختلف.
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
6
165
درود بر هاشمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
87
روزگاری شده که حسین خان ، پاسخ شخصیتی چون هاشمی را بدهد. برای انحطاط جامعه کافی است که کسانی چون ایشان و رسایی، متعرض هاشمی شوند.
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
81
برادر حسین عزیز . حرف هایت خریداری ندارد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
208
جناب آقای شریعتمداری من نمیدونم زمان احمدی نژاد (معجزه قرن)شمای دلواپس کجا بودی؟تمام مشکلات امروز نتیجه کار امثال احمدی نژاد است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
7
153
احتمالا نشانه خوبیست برای انتخاب مجلس خبرگان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
155
نظرات توهین امیز اقای شریعتمداری که اجازه دارند در این کشور به هر کسی بدون واهمه از عواقب حرفهای خود بی محابابتازند و انواع احکام در باره افراد صادر نمایند تازگی ندارد . این حرف ها جز اینکه دل معدود همفکران وی را خنک کند هیچ خریداری ندارد .مگر اقای شریعتمداری انتخابات 92 را فراموش کرده ؟!!!
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
77
بزرگش نخوانند اهل خرد
که نام بزرگان به زشتی برد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
163
آقای شریعتمداری مردم در انتخابات خرداد خواسته هایشان همسو با هاشمی و مخاتف شما بود
مردم قیم نمی خواهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
139
15
خوب استوانه نظام نیست دیگه. دعوا داری؟
وحیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
152
تنها کسی که به خاطر منافع ملی هیچوقت عقب نکشید آقای هاشمی رفسنجانی بود.درود بر هاشمی
اشراق
|
Germany
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
158
چطور این آقای شریعتمداری با اینهمه نبوغش الان صحبت نتانیاهو رو برای مخالفت با توافق نمایش تلقی میکنه و جائی دیگه صحبت شیمون پرز رو برای طرفداری از جنبش سبز واقعیت میدونه؟
متاسفانه این دسته از آقایون تصور میکنن که فقط اونها هستند که میفهمند و مجاز هستند که برای همه تصمیم بگیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
6
146
در خانه اگر کس است یک حرف بس است
امام خمینی(س): بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
مقام معظم رهبری: آقای هاشمی كسى است كه اين‌قدر مورد اعتماد امام بود، اين‌قدر به امام نزديك بود، حرف‌هاى امام را بيشتر از آنها شنيده، درد دل‌هاى امام را بيشتر از ديگران شنيده و خبر دارد. حالا عده‌يى همين‌طور حرف مى‌زنند و اصلاً نمى‌دانند كه حرف دل امام چه بود!

مؤذن بانگ بى‌هنگام برداشت‌ / نمى‌داند كه چند از شب گذشته است‌

چنين آدمى حالا در رأس امور ماست. من هم به امور واقفم و مى‌بينم كه در مملكت چه كار مى‌شود. من آدم بى‌خبرى نيستم. همه‌ى اين اوضاع اجرايى كشور را از نزديك، هشت سال تجربه و لمس كرده‌ام. قبل از آن هم، از اول انقلاب در شوراى انقلاب و ديگر جاها بوده‌ام. مگر ممكن است امروز كسى حتّى به خاطرش بگذرد - چه برسد به عمل - كه از آن جهت‌گيرى و چارچوبِ ترسيم‌شده‌ى انقلاب تخطى كند، كه حالا يك عده دايه‌هاى مهربانتر از مادر، مرتب در اين‌جا و آن‌جا مى‌نشينند و ذهن مردم را خراب مى‌كنند؟!»
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
133
آقای شریعتمداری صحبتهای شما به هیچ وجه به نفع مردم ایران نیست.الان بیشتر مردم به فکر نان شبشان هستند با این وضعیت افتضاح اقتصادی که بر کشور حاکم شده.از صبر و متانت مردم سوء استفاده نکنید.بگذارید دولت برای حل مشکلات مردم تلاش کند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
69
سلام انتخاب
جناب شریعتمداری مدتهاست به خواب فرو رفتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
145
شریعتمداری چشم دیدن خوشحالی مردم را ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
138
چه عکس با حالی کارکردید .....

هاشمی در حال خندیدن به یک دلواپس
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
127
آقای شریعتمداری مردم تورا می شناسند هاشمی عزیز را هم دنیا می شناسد درود بر هاشمی استوانه نظام
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
125
اصولا از آقای شریعتمداری انتظار داشتن رفتار و سخنانی غیر از این نمیرود؛ چرا که شخصیت، منش و تفکر ایشان بر همگان آشکار است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
119
انتخاب جان حیف که تذکر دادی توهین نکنید و گرنه جوابی دیگر نمی شد داد
فرید تقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
111
نیازی به توهین نیست وزن هرکس مشخصه
از کوزه همان برون تراود که در اوست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
75
یعنی رییس جمهور منتخب مردم ... است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
128
آری درست فهمیده اید هاشمی دیگر استوانه نظام نیست همه نظام است و محبوب دلهای مردم
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
عالی گفتی
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
91
به آقای هاشمی از قبل انقلاب تا حالا و توسط چپ ها، اصلاح طلبان و حالا اصولگرایان مورد حمله و گاهی مورد تهمت قرار گرفته است. چون این مرد دانا حذف هیچ گروهی را به مصلحت انقلاب نمی دادند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
101
من واقعا از حسین شریعتمداری ممنونم. این مرد بزرگ چه قلمی دارد. چقدر باشعور و باسواد هستند. چقدر مسایل زمانه خود آگاه هستند. چقدر به فکر منافع ملی کشورشان هستند. چقدر فحش نمی دهند. چقدر تحمل دارند. چقدر باحالن.
در عجبم نابغه ای با این وسعت معلومات چگونه تابحال نوبل نگرفته! چطور وزیر وکیل و رییس جمهور نشده است.
افسوس که ما نخبه کشیم و قدر این نوابغ را نمی دانیم.

مدیر جان بجان خودم توهین نبود منتشرش کن.
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
93
دمت گرم "انتخاب" عکس خوبی رو انتخاب کردی!!!!
سید ابوالحسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
103
یک زمانی از دید گروهی اطاعت ازرئیس جمهور اطاعت از خداست وزمانی دیگر حمایت از رئیس جمهور همراهی با دشمن محسوب می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
107
ایشون کی باشن که راجع به آقای هاشمی نظر می دن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ایشون نخود هر آش تشریف دارند و سعی می کنند با توهین به بزرگان خودشان را بزرگ جلوه دهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
92
بنظرمیرسه حاج آقا هاشمی درست فرموده اندکه عده ای بصورت غیر منطقی مخالف توافق هستند.با توجه به اینکه توافق توافق بدی نیست دلیل مخالفت اونها شاید این است که نباید حل پرونده ی هسته ای در دولت روحانی اتفاق بیفتد ودر میان مردم محبوب شوند شاید...
اشراق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
95
چطور این آقای شریعتمداری با اینهمه نبوغش الان صحبت نتانیاهو رو برای مخالفت با توافق نمایش تلقی میکنه و جائی دیگه صحبت شیمون پرز رو برای طرفداری از جنبش سبز واقعیت میدونه؟
متاسفانه این دسته از آقایون تصور میکنن که فقط اونها هستند که میفهمند و مجاز هستند که برای همه تصمیم بگیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
36
از تیراز روزنامه تون پیدا است چه قدر طرفدار دارید
نسل انقلاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
94
درودبرهاشمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
35
نظر میرسه آیت الله جایگاهش در بین ملت تقویت شده و با1 اشاره19میلیون رای به صندوق دکتر روحانی انداخت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
89
متاسفم آقای شریعتمداری
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
1
37
جناب شریعتمداری میشه لطف کنید در گوشه روزنامه ات که با پول مردم چاپ میکنی و هرچه دلت میخواهد می نویسی یک نظر سنجی برای محبوبیت تووهمفکرانت در برابر حضرت آیت الله هاشمی برقرار کنید بعد ازنتیجه قضاوت کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
98
آقای شریتمداری اگه فکر می کنی حرفهایت خریدار دارد یک بار خود را در معرض رای مردم قرار بده آن وقت خواهی دید که مردم با کی هستند
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
36
تا کور شود هر انکس ک نتوان دید حاج حسین خان
hadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
86
من نه طرفدار آقاي هاشمي هستم نه آقاي شريعتمداري اما نميفهمم راه حل آقاي شريعتمداري چيه مذاكره نكنيم تا كشور بيشتر تحريم شه يا حتي تهديد نظامي بشه ؟؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
99
میخواهند با این بی ادبیها قبح توهین به آیت الله هاشمی را بریزند و از ابهت ایشان بکاهند تا ریاست ایشان بر مجلس خبرگان منتفی شود.....والله خیرالماکرین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
83
از بی تدبیری و تندرویی های امثال آقای شریعمتداری کم ضربه نخورده ایم و بیش از آن ملت مظلوم ایران.بس است آقا،حالا که قرار است با تدبیر این دولت و جناب آقای هاشمی اندکی از بار سنگینی که باعث آن چیزی جز افراط نیست از گرده مردم بزرگوار ایران برداشته شود بهتر است صادق باشید و خدا را در نظر بگیرید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
37
اول: ذکر «با عرض پوزش»، «تأسف آور است» و مبتدایی اینچنین در بدو هر بند عذر پذیرفته‌ای برای کلام زشت آقای شریعتمداری نیست پوزش ایشان هم در عبارات و نسبت‌هایی که داده‌اند پذیرفته نیست.
دوم: زشتی کلام آقای شریعتمداری نه بدیع است و نه اسباب غافلگیری.
سوم: چنانچه سرنوشت مذاکرات و توافق نهایی هسته‌ای، علیرغم نظارت تأیید شدۀ مقام معظم رهبری، موجب نگرانی آقای شریعتمداری و طیف دلواپسان است، راه حل پیشنهادی جناب آقای روحانی در مورد برگزاری رفراندم و رجوع به آرای عمومی همچنان به جای خود باقی است.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
40
متاسفم برا ایشون که اینقد کینه ای و تنگ نظر هستن!
رضا جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
38
«برتولت برشت» نمایشنامه‌نویس و شاعر بلندآوازه آلمانی از قول بازیگر نقش اول یکی از نمایشنامه‌های خود می‌گوید: «شرم‌آور است!... چرا هنوز متوجه نشده‌ای که می‌توان به یک نفر برای همیشه دروغ گفت و می‌توان برای یک بار به همه دروغ گفت، اما هرگز نمی‌توان برای همیشه به همه دروغ گفت»

البته جناب شریعتمداری قطعا هیچ اعتقادی به این جملات طلایی ندارند زیرا رفتار و گفتارشان همیشه دقیقا عکس این حملات بوده .
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند !!!
ضمنا ایشان از آن دسته افرادی هستند که همواره دیگران را نادان فرض میکنند.
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
73
باسلام، متاسفانه اين بار اول نيست كه ايشان به راحتي به شخصيتها توهين مي كنند با اين كار ايشان فقط وجه خودشون را بيشتر نمايان مي كنند.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
68
هاشمی رفسنجانی باید و باید و هزاران باید در انتخابات ریاست خبرگان شرکت کند و دست دست کردن را فراموش کند و هیچ گونه تردیدی به خود راه ندهند و به خاطر ایران و ایرانی و اسلام این کار را انجام دهند تا نشان دهند که سره از ناسره را مردم می دانند . ایت الله باید بیایند و کاندید ریاست خبرگان شوند و به امثال شریعتمداری نشان دهند که خواست مردم بر هر اراده ای اولا است و رای مردم است که ...............
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
75
توهین به ریس مجمع تشخیص مصلحت نظام طبق قانون جرم محسوب می شود وفکر می کنم با آقای شریعتمداری برخورد شود
غلامی مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
1
31
هاشمی زنده است ، چون انقلاب زنده است
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
1
31
هاشمی محبوب مردم است
jalall
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
101
واقعا جناب اقای شریعت مدار فکر میکنه چقدر از پایگاه اجتمایی برخوردار است که این همه اظهار فضل میکنه????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
نسل اول و دوم انقلاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
79
امام خمینی: " هاشمی زنده است تا نهضت زنده است."
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
86
آقای شریعتمداری ، خدا هر که را خواهد عزت میبخشد و هر که را خواهد خوار میکند .

سوره آل عمران آیه 26
ال یار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
82
نخود هر آشی هستند ایشون
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
77
آقاي شريعتمداري درباره مصاحبه احمدي نژاد با بي بي سي فارسي سكوت جالبي كرده اند... واي اگر اين مصاحبه رو رييس دولت اصلاحات انجام داده بود چه ها که ميكرد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
30
کی اصلا روزنامه ایشون را میخره که بخواد حرفاش شنیده بشه پس فکر کنم بهترین جواب به شریعتمداری نپرداختن و تیتر نکردن حرفاشونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
61
آقاي شريعتمداري آيا تاكنون از خود پرسيده ايد كه ميزان شهرك سازي اسرائيل در دولت اصلاحات بيشتر بود يا در 8 سال گذشته ؟ آيا تاكنون اعلام كرده ايد كه غزه در چه زماني مستقل شد ؟ آيا انتخابات فلستين را به ياد داريدكه در چه زماني اتفاق افتاد؟ اصولاً در بازي شطرنج حريف همواره سعي دارد رقيب خود را در جائي ديگر مشغول كند و از نقطه اي ديگر بازي را به نفع خود پايان دهد.اميدوارم قدري بيشتر تامل كنيم و حقايق را وارونه جلوه ندهيم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
1
29
فکر کنم باید قانون با شریتمعداری برخورد کنه که این همه توهین نکند به یک مقام ارشد ویار دیرنیه امام ورهبر ان موقع که ایشان زیر شنکجه در زندان بود این اقایون کجا بودند تا هاشمی زنده است نهضت زنده امام خمینی
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
67
شما اگه از هاشمی تعریف کنی باید به ایشان شک کرد.
Mehdi Lesani
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
61
جناب آقاى شريعتمدارى : شما با اينگونه الفاظى كه استفاده ميكنيد فقط داريد خودتون رو در جامعه زیر سؤال میبرید ، همه ميدانند وضعيت معيشتى مردم در دهه هاى گذشته بهتر از اين ده سال اخير بوده
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
62
به انتخاب عکس هزاران لایک می دهم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
66
برای چه وقت خود را صرف گفته های شریعتمداری میکنید ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
65
اولا جناب روحانی اصلا فرصت نمیکنن که به وعده هایشان عمل کنند چون تلاششون داره صرفه جمع کردن افتضاحات دولت قبل میشه
دوما ملت ایران اونموقع تحقیر شد که به رئیس جمهور دولت قبل تو سازمان ملل توهین میشد
علی عسک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
64
هاشمی استوانه انقلاب بوده و هست
رحیم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
64
فقط باید گفت درود بر هاشمی ، بزرگ مرد تاریخ ایران که همچنان با بیاناتش راه را از چاه نمایان کرده و اگر خیلی زودتر نظریات اعتدالی ایشان به ورطه اجرا در می امد هزینه های کمتری میدادیم و شاید به سند چشم انداز نزدیک تر بودیم. خداوند به همه ما بینش تشخیص حق و باطل را عطا نماید. آمین.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
60
آقای شریعتمداری از شما انتظار نمی رود با انقلابیون بزرگ مثل هاشمی دوستی داشته باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
6
56
انتخاب عکس خیلی با حال بود ایول
لیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
56
مردم بهتر از شما می شناسن یار دیرین امام و استوانه ی نظام رو!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
73
در سال 92 مشخص شد آقای هاشمی امید مردم ایران هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
6
70
هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو
يونس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
117
23
فرمايش حاج حسين منطقي است ، حرف حساب جواب نداره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
65
جناب شريعتمداري اين چه نوع دولت داري بود كه رسيديم به اينجا كه پول خودمان را چمداني ان هم نه به دلار بلكه به درهم ميدهند بريد ببينيد توهشت سال دولت پاك چه برسرممللكت اوردند
hasani
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
67
دیروز اطاعت از آن رئیس جمهور اطاعت از خدابود.امروز حمایت از این رئیس جمهور پادوهای .... !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
1
37
خدا انصاف بدهد به آنهایی که انحصارطلب بودند و می‌خواستند بهشتی و خامنه‌ای و رفسنجانی را از صحنه خارج کنند.
امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
39
هاشمی امروز نه تنها استوانه بلکه اصل نظام است.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
43
با سلام من و اطرافيان مخالف حرفهاي آقاي شريعتمداري
هستيم
درضمن آقاي هاشمي اينقدر بزرگ هستند كه مطمئن باشيد جواب شما رو نميدن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
41
بنظر شما برادر حسین . این نظرات را می بینند و ایا اصولا نظر مردم برایشان مهم است . وقتی رهبر انقلاب میفرمایند اینها بچه های انقلابند و از انها حمایت میفرمایند و اصولا چهارچوب مذاکرات را ایشان تعین کردده اند . این ها چرا به مذاکرات و مذاکره کنندگان حمله می کنند .
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
38
سلام بر مجریان و خوانندگان انتخاب و سلام بر رهبری و یار دیرین امام و رهبری
ما به یاد داریم چه کسانی در این این انقلاب زحمت کشیده اند و دوران انقلاب و دوران جنگ و دوران سازندگی را بیاد داریم ، بیاد داریم چه کسانی امام را تنها گذاشتند و می بینیم حالا چه کسانی خود را وارث انقلاب می دانند و بیاد داریم بی تفاوتی کیهان نسبت عملکرد دولت نهم و دهم ، همچنین بی تفاوتی این روزنامه نسبت به حقوق مردم ، چطور شده که یک سیاستمدار نباید اظهار نظر کند ولی این روزنامه هرچه خواست بگوید . ما اینقدر هوشیار هستیم که سره را از ناسره بشناسیم .خداوند حامیان انقلاب را برای ما حفظ کند .
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
46
آفرين بر هاشمي كه معلومه راست گفته كه اين همه عصابانيت
رو در بر داشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
42
درود بر هاشمی یار دیرینه انقلاب
روزگار
|
United States
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
43
حسین شریعتمداری .توبخوای نخوای .اقای هاشمی رفسنجانی .یکی از بزرگان نظام هستن. توهین نکن ..حداقل ببین چی داری میگی
محمد ربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
41
امام فرمودند هاشمی زنده است تاانقلاب زنده است پس جناب شریعتمدار!: هاشمی رانشناخته ای.
محمد رضا رضايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
43
حاج حسين جان خسته نباشيد تا هاشمي زنده است انقلاب زنده است اما هيچ وقت نفرمودن تا حاج حسين زنده است انقلاب زنده است پس لطف بفرماييد احترام شناسنامة انقلاب را رعايت فرماييدهر انقلابي را با شناسنامه اش مي شناسند نه با حاج حسيننش حاج حسينها زيادند ولي هاشمي تنها هاشمي است
مورموری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
43
جناب شریعتمداری :
1- آقای هاشمی رفسنجانی با حکم حضرتعالی عنوان استوانه نظام اسلامی را کسب نکرده‌ند که امروز با فتوای شما این عنوان را از دست بدهند !! لقب استوانه نظام را مردم مسلمان ایران بپاس سالهای مجاهدت ، تلاش و فداکاری ایشان برای پیروزی انقلاب اسلامی و نقش مؤثرشان در شکل‌گیری این نظام مقدس و صیانت از آرمانهای والای آن به آقای رفسنجانی داده‌اند ، لقبی که بسادگی نصیبشان نشده تا بهمین سادگی با یک کلام شما بی‌اعتبار شود.
2- حرف اول و آخر نتانیاهوی کودک‌کش، بازداشتن آمریکا و اروپا از مذاکره با ایران و بی‌فایده نشان‌دادن هرگونه توافقنامه و ترویج ایران‌هراسی در اذهان عمومی مردم جهان و بویژه خاورمیانه است ، براستی این اهداف با مواضع کدامیک از گروههای سیاسی داخل کشور همخوانی و مطابقت دارد ؟ اگر این توافقنامه بهر دلیل به سرانجام خیری منجر نشود چه کسانی منتفع می‌شوند ؟ حرف آیت‌اله رفسنجانی که سالهای مبارزاتش بسیار بسیار بیشتر از سن مبارزاتی امثال شماست با تکیه بر اعتماد رهبری نظام از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است و نه چیزی غیر از آن .
3- تا کنون همه‌ی تحلیلهای شما در روزنامه روی دست مانده‌تان، بر مبنای توهماتی است که خود داشته‌اید و نه واقعیتهای مذاکرات و قول و قرارهای منعقده در آن ، در حالیکه بسیاری از مقامات بلندپایه آمریکائی هنوز هم گله‌مندند که از جزئیات این مذاکرات بی‌اطلاعند و اکثر رسانه‌های خبری همچنان در جریان موضوعات مطروحه در آن قرار ندارند ، چگونه شما ار ریز توافقات اطلاع دارید و همواره بر اساس آن ، تیم مذاکره‌کننده کشورمان را که بارها و بارها مورد تأئید و حمایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته‌اند مورد انتقاد قرار می‌دهید و سعی در تضعیف روحیه این عزیزان دارید ؟
4- مخلص کلام آیت‌اله پس از سالها حضور در بالاترین رده‌های نظام ، مشارکت در تصمیم‌گیریهای کلان کشور و مهمتر از همه نزدیکی به رهبر معزز انقلاب و آشنائی با نیات و اندیشه‌های معظم‌له ، تعامل با همه‌ی جهان در عین صیانت از عزت و منافع ملی کشور است و این را همواره در بندبند سخنان ایشان دیده‌ و شنیده‌ایم، حالا چون حمایت ایشان از پروسه مذاکره با 1+5 و حصول توافق با طرفین مذاکره ، مطابق با سلیقه و خواست شما نیست پس باید عنوان استوانه انقلاب از ایشان سلب شود ، آیا می‌دانید در فکر و دل مردم چه می‌گذرد ؟ بهتر است کمی به خود بیائید آقای شریعتمداری ، کاش به جایگاه خود و همفکرانتان نزد مردمان این سرزمین واقف بودید!! .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
47
آقای شریعتمداری! هاشمی از اول هم استوانه نظام نبوده بلکه اینو بدون که هاشمی خود نظامه. و البته محبوب دل مردم. شما کاملا درست اشاره کردید.
اطمینان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
45
هاشمی بزرگ ست بزرگترازآنکه درذهن وتصورشریعتمداری بگنجد. اقای شریعتمداری بهتر ه بابت مواضع خودش بخصوص درهشت سال گذشته یه عذرخواهی بکنه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
43
هر چه بیشتر این آقا از آقای هاشمی بد بگن مردم بیشتر به آقای هاشمی احترام میذارن.
روحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
45
جناب اقای شریعتمداری :حضرت ایت الله هاشمی با حکم مقام معظم رهبری رییس مجمع تشخیص نظام هستند.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
40
اقای حسین شریعتمداری اولا تا ملت حمایتهای شما را ازاحمدی نژاد یادشان میآیدومخالفتهای شمارا درحال حاضربا این دولت میبینند برمحبت واحترامشان نسبت به هاشمی وهمفکرانشان افزوده میشود.
امير
|
Germany
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
44
لايكهايي كه دوستان به نظرات دادند ، گوياي همه چيز هست .
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
45
والله تا آنجایی که من شنیده ام , آقای نتانیاهو از رییس جمهور بودن آقای احمدی نژاد ابراز خوشحالی کرده و گفته اند که " احمدی نژاد هدیه آسمانی برای ملت یهود بوده است " .
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
41
هاشمی تو دل مردم جادارد بااین حرفها از بزرگی هاشمی کم نمی شود درود بر هاشمی مرد بزرک سیاست
اصغر جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
41
آفرین بر خوانندگان فهیم
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
44
هاشمی ستون نظام هست .
هاشمی مصلحت ایران را می داند
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
46
هاشمی ذخیره انقلاب است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
44
علاوه بر استوانه پشتوانه اصلی نظام هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
42
درسته. آقای هاشمی دیگر استوانه نظام نیست. یکی از ستون های نظامه.آقای هاشمی تمام منصب های این نظام را طی کرده اند.
پرویز اردلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
45
خدا شاهده برای مظلومیت آیت اله هاشمی که این همه تخریب رو باید تحمل کنه، دلم گرفت. آیت اله عزیز خداوند تو را برای ما حفظ کند انشاالله.
ميترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
45
اين نظام بدون هاشمي معني نداره
بعد هم هاشمي اينقدر بزرگ هست كه جواب شما رو نميده
ايران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
22
يك سوال؟ چراهرزمان كه شريعتوداري جمله اي بيان مي كنند باانبوهي از پيام روبرو مي شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
45
مردم جواب آقاي شريعتمداري را درانتخابات رياست جمهوري دادند مردم باانتخاب آقاي روحاني مخالفت خود رابارويكرد طيف آقاي شريعتمداري در عرصه سياست خارجي وداخلي اعلام كرده اند .ايشان بهتر است به عملكرد خود در10سال اخير كه كشوررا بابحران هاي متعدد مواجه كرد نگاه كنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
43
آقای هاشمی عزیز استوانه نظام ما می دونیم
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
47
چرابرای مصاحبه احمدی نزاد با بی بی سی وسفرش به ترکیه هیچ نقدی از کیهان دیده نشد؟ غافل ازانند که هاشمی زنده است چون اسلام زنده است وهاشمی بااین هیاهوهاوبداخلاقیهامحبوبتر خواهد شدچون خداقلبها را هدایت میکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
45
نمی دانم هاشمی استوانه نظام هست یا نه ولی میدانم محبوب اکثریت است .
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
39
الکی مثلا حاج حسین محبوب قلبهاست!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
41
اقای شریعت مداری مردم بهتر از شما می فهمند مردم حمایتهای دیروز شما از یاد نبردند که امروز این چنین سخن پراکنی می کنی برو از رئیس جمهور دیروز خود سخن بگو ما حاجتی به امثال شماها نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
41
جهان هنوز حكم قبلي كيهان مبني برنفت 200دلاري رو اجرايي نكرده !!!
بذارييد اون اجرايي بشه بعدحكم جديد بديد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
40
Dorod bar hashmi
محمداسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
42
جواب بعضی ها خاموشی است.نباید به بعضیا توجه کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
39
آقای هاشمی هم
انقدر بزرگ هستند که این گونه صحبت ها هیچ خدشه و تزلزلی در راه و منش و دیدگاهشان ایجاد نخواهد کرد.
فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
47
انتخابات ریاست مجلس خبرگان نزدیک است و آقای هاشمی رفسنجانی نیز به عنوان کاندیدا مطرح هستند. طبیعی است که از هم اکنون توپخانه تخریب را به سمت ایشان نشانه بگیرند. فالله خیر حافظا و هو ارحم الراجمین.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
49
خوشبختانه مردم به ایت اله هاشمی رفسنجانی بیشتر علاقمند میگرددند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
48
بخاطر این گستاخی از حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام خمینی و استوانه نظام عذرخواهی میکنم
حسین خانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
52
گناه هاشمی اینه که افق دیدش وسیع است وآینده راخوب میبیند.هاشمی اولین کسی بودکه پیشی بینی کردسیاستهای دولت قبلی چه مشکلات اقتصادی سیاسی فرهنگی واجتماعی به بارمیاورد
خان خورموج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
50
زنده باد هاشمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
54
ايت الله هاشمى هم استوانه نظام هستند و هم شناسنامه انقلاب حرفاى اين اقا هم فقط به درد خودشون ميخوره،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
96
5
حاج حسین شریعتمدار همیشه حرف منطقی میزنه
طلبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
3
49
سلام خدا بر هاشمی عزیز. حاج حسین آقا بهتر بود قبل سیاست ادب و انصاف می آموخت، نه اینکه هر کاری مدعیان اصولگرایی را معجزه و هر کاری اصلاح طلبان معتدل را لعن و نفرین می کرد.
طلبه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
2
51
فکر میکنم اگر ایشان به سخن برتولت برشت که در اول مقاله درج کرده اند اعتقاد داشته باشد در آینده دقت بیشتری در نوشتن خواهد کرد واقعا نمیتوان برای همیشه به همه دروغ گفت
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
55
رفسنجانی منطقی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
53
هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو یار حضرت امام دوستت داریم
آوینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
4
67
به قول امام ( ره ) هاشمی زنده است چون نهضت زنده است ها شمی یعنی ملت ایران به استقامت دماوند ...................سهند و سبلان و..........دنا و............!!!!!!!!!!
شاسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
7
82
از اینکه هاشمی مرد بزرگی است شکی درش نیست.
نظرات بینندگان