arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

کارشکنی در بازی پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر اتفاقی در بازی با النصر عربستان رخ بدهد ما آن را از چشم باشگاه نفت مسجد سلیمان و مدیرعاملش می‌بینیم.

 محمود خوردبین در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد اینکه رضائیان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفته اگر بلیت برای پرسپولیس پیدا نشد با اتوبوس به این شهر بیایند، گفت:‌به ایشان چه ربطی دارد؟‌ ما از ایشان خواستیم که یک کاری را انجام بدهد که انجام نداد و وقتی آن کار را انجام نداده برای چی در کار ما دخالت می‌کند؟ هر اتفاقی که در بازی النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا رخ بدهد ما از چشم رضائیان و تیم مسجدسلیمان می‌بینیم. ۲۴ ساعت مانده به مسابقه چطور باید بلیت برای سفر به مسجدسلیمان پیدا کنیم؟

وی در مورد اینکه ممکن است به پرسپولیس بگویند پیاده به مسجدسلیمان بیاید، گفت: شاید چنین پیشنهادی را هم بدهند ما اگر از یک هفته قبل می‌دانستیم این بازی برگزار می‌شود بلیت رزرو می‌کردیم اما فکر می‌کردیم به ما محبت کنند و این بازی لغو شود که این محبت در حق ما نشد و کارشکنی هم کردند.

خوردبین در مورد اینکه پس با این وضعیت چگونه می‌خواهید به مسجد سلیمان بروید، گفت: اگر من هستم که بلیت گیر می‌آورم. بلیت رزرو نکرده بودم چون فکر می‌کردم بحث حیثیت ملی است و شاید به پرسپولیس کمک کنند که این کار را نکردند.

سرپرست پرسپولیس در مورد رفع محرومیت محمدعباس‌زاده به خاطر شکایت نساجی گفت: به ما اعلام کردند که او می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند اما چون تمریناتش کم بوده او را با خودمان به مسجدسلیمان نمی‌بریم.

وی در مورد کمک دایی به پرسپولیس برای حل مشکل عباس‌زاده گفت: دستشان درد نکند.

سرپرست پرسپولیس در مورد وضعیت ممنوع‌الخروجی بازیکنان پرسپولیس به خاطر بدهی مالیاتی و حضور یک مأمور مالیات در تمرین دیروز گفت: آن مأمور برای کمک آمده بود. به بازیکنان گفت مالیاتتان را قسطی و کم می‌کنیم شما این برگه‌ها را امضاء کنید تا مشکلاتان حل شود اما بازیکنان گفتند اگر این برگه‌ها را امضاء کنیم باید پول بدهیم در حالی که ما هنوز پولی از باشگاه نگرفته‌ایم. اداره مالیات می‌گوید اگر باشگاه مالیات بازیکن را ندهد خود بازیکن باید مالیات را پرداخت کند اما هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس ممنوع‌الخروج نیستند.

خوردبین در مورد ناراحتی گابریل از پرداخت نشدن مطالباتش گفت: امروز مقداری پول گرفت و مشکلش حل شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان