arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

سوآرس: انگلیسی‌ها در موردم دروغ می‌نویسند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مهاجم بارسلونا بر این باور است که رسانه‌های انگلیس در موردش دروغ منتشر می‌کنند.

لوییس سوآرس 28 ساله در دوران حضور سه سال و نیمه خود در لیگ برتر انگلیس جنجال‌های بسیاری آفرید.

او در سال 2011 به پاتریس اورا، مدافع سیاهپوست منچستریونایتد توهین نژادپرستانه کرد و در سال 2013 نیز در درگیری با برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع چلسی را گاز گرفت.

پس از پیروزی بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در خاک انگلیس و در دیداری که هر دو گل کاتالان‌ها را سوآرس اروگوئه‌ای به ثمر رساند، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی به این که مهاجم پیشین لیورپول، مارتین دمیکلیس، بازیکن سیتی را گاز گرفته است پرداختند. در بازبینی صحنه‌های مربوط به آن درگیری مشخص شد لوییس سوآرس این کار را انجام نداده است.

در حالی که دیدار برگشت منچسترسیتی و بارسلونا چهارشنبه پیش‌رو در نوکمپ برگزار می‌شود، سوآرس در گفت‌وگویی با آن که در لیگ فوتبال اسپانیا بازی می کند، به صحبت در مورد رسانه‌های انگلیسی پرداخت.

وی در این زمینه گفت: از این که کمپینی علیه من در رسانه‌های انگلیسی وجود دارد اطلاعی ندارم اما می‌توانید متوجه شوید با خبرهایی که در مورد من منتشر می‌کنند، بدون شک دلشان برایم تنگ شده است! در دوران حضورم در انگلیس همواره از من انتقاد می‌کردند و اکنون هم به دنبال اتفاق جدیدی می‌گردند. چیزی پیدا نمی‌کنند که بخواهند ستون نشریه‌هایشان را با آنها پر کنند. آنها صبح فردای دیدار با منچسترسیتی صفحه‌های خودشان را با انتشار عکس‌های من و دمیکلیس پر کردند و وقتی دیدند حرف‌هایشان در موردم اشتباه بود، عصر آن روز تمام عکس‌ها را از روی صفحه‌هایشان برداشتند! باید دست از این کارهایشان بردارند. لیورپول را ترک کردم چون از رسانه‌های انگلیس خسته شده بودم اما آنها هنوز هم به دنبال منتشر کردن خبرهایی از من هستند.

سوآرس از زمان پیوستن به بارسلونا و به خاطر آن که در امر گلزنی موفق عمل نمی‌کرد، مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته بود اما در چهار دیدار اخیر کاتالان ها موفق شده است 6 بار دروازه حریفان را باز کند.

وی در مورد دوران حضورش در بارسلونا هم گفت: در این تیم خوشحالم. وقتی به بارسلونا آمدم، در واقع به رویایم برای بازی کردن در ترکیب بهترین تیم دنیا جامه عمل پوشاندم و اکنون هم در حال لذت بردن از آن هستم. برای موفقیت تیم می‌جنگم و احساس خیلی خوبی دارم و همواره می‌دانم برای تیمم مهم هستم.

با این که حضور سوآرس در ترکیب بارسلونا به خاطر گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام‌جهانی 2014 برزیل و محرومیت طولانی مدت وی، سه ماه به تاخیر افتاده بود اما این بازیکن تاکید کرد هرگز به خاطر نمایشی که در ابتدای حضورش در ترکیب آبی - اناری‌ها داشت، احساس نگرانی نمی‌کرده است.

وی در این مورد عنوان کرد: ابتدای حضورم در بارسلونا شرایطی به وجود آمده بود که فرصت‌های گلزنی را به وجود می‌آوردم و همه‌شان را از دست می‌دادم اما به هیچ وجه احساس نگرانی نمی‌کردم. همیشه خودم را مورد آنالیز قرار می‌دهم. می‌دیدم که نمی‌توانم به تیمم در زدن گل کمک کنم اما با این که نه گل می زدم و نه پاس گل می‌دادم، احساس می‌کردم برای تیمم مهم هستم. این موضوع موجب می‌شد با آرامش به کارم ادامه دهم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان