arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

خداداد: حاشيه هاي بازيکن استقلال در تبريز تن آدم را مي لرزاند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خداداد عزيزي مي گويد:بالاخره يک نفر در فدراسيون از کروش نمي‌ترسد!.

هميشه صحبت با غزال تيزپاي آسيا لذت‌بخش است. خداداد عزيزي هميشه حرف براي گفتن دارد و در مقابل اتفاقات مختلف واکنش‌هايي دارد که بسيار جذاب و خواندني است. او بدون هيچ رودربايستي خيلي رک و روراست حرف‌هايش را مي‌زند و به قول خودش ابايي هم از شخصي ندارد.

تساوي خانگي شهرداري تبريز با راهيان کرمانشاه باعث شد اين تيم همچنان در منطقه خطر قرار داشته باشد. هرچند شهرداري پس از حضور خداداد عزيزي امتيازات خوبي جمع کرد و با شکست سياه‌جامگان در مشهد و شهرداري در بندرعباس يا تساوي با داماش در گيلان و مس در رفسنجان نشان داد متحول شده است. به همين بهانه سر صحبت را با حماسه‌ساز ملبورن باز کرديم.

تساوي خانگي شما تعجب‌برانگيز بود.
وقتي تک به تک و موقعيت‌هاي گل را از دست مي‌دهيم حق‌مان است که 3 امتياز را نگيريم! کم‌دقتي خودمان باعث شد يک پيروزي خانگي را از دست بدهيم. حالا داور هم يک پنالتي ما را نگرفت و دروازه‌بان آنها را اخراج نکرد، از کجا معلوم پنالتي‌مان گل مي‌شد!

در خبرها آمده بود علي‌حنطه بعد از گل تساوي راهيان دستانش را به سمت نيمکت شما گره کرده است، چرا؟

بنده خدا يک لحظه جوگير شد و فکر کرد تيمش گل فينال جام جهاني را زده است. آخر بازي هم آمد و گفت دق‌دلي‌اش را سر سرپرست شهرداري تبريز خالي کرده که گفتم حرکتت خوب نبود. سرپرست جزو کادر ما و مثل خود من مي‌ماند و نبايد آن حرکت را انجام مي‌دادي.

عليرضا اسدي دبيرکل جديد فدراسيون فوتبال، زمان حضور شما در راه‌آهن مديرفني اين تيم بود، ايشان حالا باعث ناراحتي کارلوس کروش شده است و اين شائبه به وجود آمده که از دبيرکل خواسته‌اند با کروش زاويه داشته باشد.

اسدي بازيکن تيم بنياد شهيد بود و فوتبالي به شمار مي‌آيد و از نزديک او را مي‌شناسم و از نظر من يک آدم فوتبالي و خوب است و اتفاقاً خوب است پس از سال‌ها مي‌بينم يک نفر در فدراسيون فوتبال پيدا شده که از کروش نمي‌ترسد و حداقل جرأت بيان حقيقت را به سرمربي تيم ملي دارد. ببينيد بنده حامي يا دشمن کروش نيستم، ايشان يکي از مربيان بزرگ دنياست اما فدراسيون فوتبال بلد نيست از اين آدم کاربلد درست کار بکشد. بايد در اين مدت ده‌ها و صدها مربي جوان را در کلاس اجباري کارلوس کروش شرکت مي‌دادند تا کار ياد بگيرند. به قول معروف بايد اين مربي را تخليه اطلاعاتي مي‌کردند. او مربي منچستر و سرمربي رئال‌مادريد بوده است.

در عين حال انتقاد من از کروش به نوعي تعريفش هم هست. وقتي مي‌گويم از کروش انتظار بيشتري داريم يعني او پتانسيل بالايي دارد پس چرا نمي‌گويم از فلان مربي باشگاهي انتظار بالاتري دارم چون از او توقعي ندارم و مي‌دانم دانشش محدوديت دارد. ما کروش را سالي 10 ماه مي‌فرستيم پرتغال، موزامبيک آفريقا يا دبي و براي اردوها مي‌آوريم تهران که 2 روز بعد هم تيم ملي را برمي‌دارد و مي‌رود اروپا يا آفريقا. خب چرا در اين سال‌ها کلاس مربيگري براي جوان‌‌ها نگذاشته‌ايم و از کروش نخواسته‌ايم ماهي 10 روز از دانش خود براي آنها استفاده کند و اطلاعات اين جوانان را بالا ببرد. از لحاظ نتيجه‌گيري اوت شدن در جام ملت‌ها ولو با کم‌لطفي داور يا بدشانسي در ضربات پنالتي مطلوب نبود.

جاسم کرار پس از کارهاي اخير، 2 روز قبل يقه پيراهن يک خبرنگار را پاره کرد، چرا اين بازيکن بر اعصابش مسلط نيست؟

بر اعصابش مسلط نيست؟ او بر خيلي کارهاي ديگر هم مسلط نيست و نمي‌تواند خويشتن‌دار باشد. الان که در تبريز هستم چيزهايي از کرار شنيده‌ام که تن آدم را مي‌لرزاند. کارهايي انجام داده که با پاره کردن پيراهن خبرنگار قابل قياس نيست و اگر رسانه‌اي شود همه چيز به هم مي‌ريزد و اصلاً نمي‌دانم خود کرار چطور جرأت کرده دوباره برگردد ايران! احتمالاً فدراسيون فوتبال و حتي مسئولان باشگاه استقلال از کارهاي کرار در تبريز خبر ندارند چون امکان نداشت يک سري مسائل را بدانند و چنين آدمي را استخدام کنند.

منبع : جام نيوز
نظرات بینندگان