arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۴

وضعیت ترافیکی پایتخت در نخستین روز سال 94

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت را در نخستین روز از سال 94 تشریح کرد.

سردار تیمور حسینی درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در نخستین روز از سال جاری افزود: هم اکنون در کلیه معابر پایتخت وضعیت عادی است و مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است و عمده ترددها نیز همان تردد شهروندان برای دید و بازدیدهای نوروزی است.

حسینی با بیان این‌که با این وجود عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در آماده باش بوده و مهمترین اولویت خود در تعطیلات نوروز را مدیریت سرعت و برخورد با تخلفات حادثه ساز قرار داده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه برابر آماری که دقایقی پیش از دوربین‌های کنترل ترافیک گرفته‌ایم شرایط حادی دراین زمینه در پایتخت وجود نداشته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این‌که شب گذشته تا حوالی طلوع آفتاب ماموران راهور در سطح خیابان‌های پایتخت حضور داشتند، گفت: تا ساعتی پس از تحویل سال نو در نقاطی از پایتخت نظیر میدان تجریش، خیابان ستارخان و چند نقطه دیگر نیز به دلیل حضور دست فروشان شاهد ترافیک بودیم و ماموران نیز در روان سازی ترافیک فعال بودند.

وی با اشاره به حضور عوامل راهور در بهشت زهرا و معابر منتهی به‌آن خاطرنشان کرد: ماموران پلیس تا صبح امروز به منظور روان سازی ترافیک در معابر منتهی به بهشت زهرا حضور داشتند و اقدام به روان سازی ترافیک کردند اما در حال حاضر همان طور که گفتم هیچ مشکل ترافیکی در معابر پایتخت وجود ندارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی در معابر خروجی پایتخت نیز اظهار کرد: در این معابر نیز گرچه حجم تردد بالا است؛ اما مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان