arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۴

روحانی: سال 94 طرح های دولت در بخش سلامت ادامه می یابد/ تاکید بر ضرورت تامین آب آشامیدنی قشم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رییس جمهوری در مراسم بهره برداری از بیمارستان 140 تختخوابی پیامبر اعظم (ص) در جزیره قشم گفت: طرح تحول سلامت گام به گام به پیش می رود و طرح های دولت در این راستا در سال 94 با قوت ادامه می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در ادامه سفر به جزیره قشم در حاشیه افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص) درباره اهمیت احداث این بیمارستان اظهار داشت: امروز در قشم شاهد گام بسیار خوبی برای سلامت مردم این منطقه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قشم نیازمند به بیمارستان مجهزی بود که در این راستا، بیمارستان 140 تختخوابی پیامبر اعظم (ص) با هفت اتاق عمل مجهز و کادر پزشکی مجرب برای رفاه مردم این جزیره احداث شد و تا دو روز دیگر به طور کامل تکمیل و در خدمت مردم قرار می گیرد.

رییس قوه مجریه همچنین گفت: احداث این بیمارستان گام ارزنده ای در راستای رفاه مردم قشم است و امیدواریم بتواند در مجموع خدمات خوبی در زمینه سلامت مردم قشم داشته باشد.

**تاکید ر ییس جمهوری بر ضرورت تامین آب آشامیدنی مردم جزیره قشم

رییس جمهوری در جریان سفر به جزیره قشم و بازدید از پروژه تولید همزمان آب و برق این جزیره در شرکت مپنا بر اهمیت و ضرورت تامین آب آشامیدنی مردم جزیره قشم تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این سفر از پروژه تولید همزمان آب و برق شرکت مپنا در این جزیره بازدید کرد.

اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و دست اندکاران مپنا، در این بازدید از ظرفیت تولید آب و برق این شرکت و نیز چگونگی توزیع آن بین مردم جزیره گزارش هایی ارایه کردند.

شرکت تولید همزمان آب و برق قشم ظرفیت تولید 50 مگاوات برق و 18 هزار متر مکعب آب شیرین دارد به گونه ای که آب دریا را طی فرآیندی به آب شرب تبدیل می کند.

رییس جمهوری همچنین صبح امروز از طرح توسعه بندر بهمن بازدید کرد.
نظرات بینندگان