arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴

درخشان: صادقيان امسال کمکي به پرسپوليس نکرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پيام صادقيان را دوست دارم اما الان شرايط به گونه‌اي شده که اين بازيکن بايد خودش را اصلاح کند هر چند که تا الان پرسپوليس به او کمک کرده است.
حميد درخشان در خصوص شرايط تيم فوتبال پرسپوليس در سال 94، وضعيت مصدوميت فرناندو گابريل و همچنين شرايط پيام صادقيان که از تمرينات پرسپوليس کنار گذاشته شده صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد:

پرسپوليس سال 94 براي بازي‌هاي باقيمانده در ليگ برتر و همچنين سه بازي در ليگ قهرمانان آسيا چه شرايطي خواهد داشت؟

برنامه‌هاي ما طبق روال گذشته ادامه دارد و تمرکز ما هم بر روي ليگ است و هم بر روي بازي‌هاي آسيايي اما براي بازي با النصر سه بازيکن اصلي و کليديمان را نداريم و اين بازي با اين شرايط براي ما خيلي سخت خواهد شد اما ليگ را با ساير بازيکنان ادامه مي‌دهيم تا بتوانيم جايگاهمان را در ليگ تغيير دهيم تا مقداري ذهن ما آزادتر شود و تمرکزمان را بر روي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بگذاريم.

گابريل روز گذشته حدود 30 دقيقه به صورت اختصاصي دويد و تمرين کرد، آيا اين احتمال وجود دارد که اين بازيکن به بازي با النصر برسد؟

پزشک تيم اجازه داد از روز گذشته دويدن را آغاز کند و من هم به دکتر تيم گفتم تا براي گابريل از هدبندهاي مخصوص تهيه کند تا اين را ببندد و بتواند آرام آرام به پرسپوليس کمک کند.

خودتان فکر مي‌کنيد گابريل به اين بازي مي‌رسد؟

بايد ببينيم تمريناتي که انجام مي‌دهد شرايط را چطور مي‌کند و شايد هم گابريل به بازي با النصر برسد اما در هر صورت ما اميدوار هستيم که اين بازيکن بتواند به ما کمک کند.

حاشيه ديگري که پرسپوليس اين روزها با آن دست و پنجه نرم مي‌کند بحث کنار گذاشتن پيام صادقيان از تمرينات پرسپوليس در دو روز پيش بود. اما اين در حالي است که اين بازيکن از اتفاقات رخ داده ابراز ندامت کرده و اعلام کرده که درخشان بزرگ من است و هرچه او بگويد انجام مي‌دهم.

من هميشه پيام صادقيان را دوست دارم، او جزو بازيکنان خوب بوده اما اين بازيکنان بايد ياد بگيرند که به مربي احترام بگذارند. بازيکن بايد تابع تيم باشد و هرچه که سرمربي مي‌گويد انجام دهد و شما مطمئن باشيد که سرمربي هيچ وقت براي يک بازيکن بد نمي‌خواهد. بازيکن بايد دستورات تاکتيکي و کارهاي فني که مربي از او مي‌خواهد را انجام دهد و بايد تابع باشد و به نظرم پيام بايد بيشتر از گذشته خودش را اصلاح کند و بايد از خودش مراقبت کند تا بتواند بيشتر رشد کند و براي ايران فوتباليست بشود.

اين بازيکن بعد از کنار گذاشتنش از تمرين در صفحه اينستاگرام خود مطلبي نوشته بود که دو نکته داشت. او نوشته بود که درخشان با من از روز اول مشکل داشته است. آيا واقعاً‌ شما با پيام صادقيان مشکل داشته يا داريد؟

حداقل خود شما شاهد هستيد که من چقدر از پيام صادقيان در جمع خبرنگاران و هواداران دفاع کردم آن هم زماني که خود خبرنگاران و هواداران اصرار داشتند که چرا صادقيان را در تيم نگه داشتي؟‌ خود شما مي‌دانيد که به شخصه صادقيان را دوست دارم و مي‌خواهم به او کمک کنم اما پيام بايد ياد بگيرد که خودش به خودش کمک کند هميشه نمي‌شود همه به او کمک کنند و بالاخره جايي وجود دارد که خودش به خودش کمک کند. امسال پيام هيچ کمکي به پرسپوليس نکرد و الآن پرسپوليس است که به اين بازيکن کمک مي‌کند چرا که هم پول او را مي‌دهد و هم اينکه آنچنان هم براي پرسپوليس بازي نکرده است و الآن زماني است که پيام بايد به پرسپوليس کمک کند چرا که پرسپوليس کمک‌هايش را به اين بازيکن انجام داده است. اين بازيکن بايد خودش را اصلاح کند.

صادقيان در صفحه شخصي خودش هم اظهار داشته که من به دليل داشتن مهارت دريبل زني از تمرينات کنار گذاشته شده آيا شما اين مسئله را تأئيد مي‌کنيد؟

مهارت داشتن هم جا دارد و بازيکن نمي‌تواند هرجا که دلش مي‌خواهد دريبل بزند. وضعيت يک تيم فوتبال مثل ارکستري مي‌ماند که يکي از اعضاي اين ارکستر بخواهد سمفوني ديگري بنوازد که با اين شرايط کل کار به هم مي‌خورد و هارموني کار از بين مي‌رود. بازيکن که نمي‌تواند بگويد من دلم مي‌خواهد اينجا دريبل بزنم. بازيکن بايد تابع تيم و مربي باشد و به صحبت‌هاي مربي گوش بدهد و هميشه تاکتيک تيمي را در نظر بگيرد. خيلي از بازيکناني که الآن در پرسپوليس هستند به راحتي مي‌توانند چندين نفر را دريبل بزنند اما دريبل زدن جا دارد و آنها هم در خدمت تيم کار مي‌کنند و صادقيان بايد اين مسائل را خوب ياد بگيرد.

پرسپوليس روز جمعه در اولين بازي خود در سال جديد به مصاف راه‌آهن خواهد رفت درباره اين بازي هم صحبت کنيد.

درست است که راه‌آهن در انتهاي جدول قرار دارد اما همانطور که قبل از بازي با نفت مسجدسليمان هم گفتم همه بازي‌ها براي پرسپوليس سخت است و اميدوارم که با تمرکز روز جمعه وارد زمين شويم و بتوانيم حداکثر امتياز اين بازي را بگيريم و با توجه به پتانسيلي که تيم ما دارد اميدوارم که ضمن يک بازي خوب سه امتياز بازي را بگيريم.

هواداران پرسپوليس اميدوار باشند که در بازي برگشت مقابل النصر شکست سنگين بازي رفت جبران شود؟‌

به هر حال هواداران بايد بدانند که ما سه بازيکن اصلي‌مان را در اين بازي نداريم و اين در واقع نشان مي‌دهد که خيلي از قدرت تيم ما در اين بازي کاسته خواهد شد و اين کار را براي ما سخت مي‌کند اما تلاش مي‌کنيم نتيجه بازي رفت را جبران کنيم و بايد اميدوار باشيم که اشتباهات بازي رفت را تکرار نکنيم.

به عنوان سؤال آخر گفته مي‌شود احتمال دارد ديدار امشب ايران و سوئد آخرين باري باشد که کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي کشورمان باشد. شما در اينباره چه صحبتي داريد؟

اجازه بدهيد که من ديگر راجع به کي‌روش و تيم ملي صحبت نکنم چرا که افراد ديگري در اينباره تصميم مي‌گيرند و نمي‌خواهم وارد اين مسائل بشوم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان