arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴

گزارش 600 روز خدمت وزیر کشور به مردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر کشور دولت تدبیر امید، 24 فروردین ماه با حضور در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران داخلی و خارجی گزارشی از 600 روز تصدی مسئولیت خود در وزارت کشور را به مردم گزارش خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، دین پرست رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور اعلام کرد: دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دولت تدبیر امید 24 فروردین ماه با حضور در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران داخلی و خارجی گزارشی از 600 روز تصدی مسوؤلیت خود در وزارت کشور و دیگر مسئولیت های قانونی خود به‌عنوان جانشین فرماندهی معظم کل قوا در ناجا،‌ رئیس شورای امنیت کشور و رئیس شورای اجتماعی کشور را به مردم گزارش خواهد کرد.

دین پرست هدف از برگزاری این نشست را گزارش مستقیم روند خدمت رسانی در دولت تدبیر و امید به مردم شریف ایران اسلامی اعلام و اضافه کرد که این گزارش مطابق با برنامه های اعلامی وزیر کشور به مجلس شورای اسلامی در زمان اخذ رأی اعتماد و شرح وظایف قانونی وزارت کشور ارائه خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور خاطرنشان کرد: از جمع کثیری از خبرنگاران رسانه های داخلی و همچنین رسانه های خارجی دارای مجوز فعالیت در ایران برای حضور در این نشست خبری و پوشش آن دعوت بعمل خواهد آمد.

این نشست صبح روز دوشنبه 24 فروردین ماه سال جاری در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان