arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴

کفاشيان: هيچ‌وقت کسي به کي‌روش اتهام دلالي نزد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس فدراسيون فوتبال گفت: قبل از برگزاري مجمع فوق‌العاده در جلسه‌اي که در مشهد برگزار مي‌شود با رؤساي هيأت فوتبال‌ استان‌ها ديدار کنند.

علي کفاشيان در رابطه با جلسه امروز هيأت رئيسه گفت: اعضاي هيأت رئيسه به اين جمع‌بندي رسيدند که تيم ملي به کار خود با کارلوس کي‌روش ادامه دهد و در رابطه با ادامه همکاري با او مذاکره کنيم. ما زمان خيلي کمي داريم و بايد هر چه زودتر اين مسئله مشخص شود.

وي در رابطه با زمان مجمع فدراسيون فوتبال عنوان کرد: در ارديبهشت ماه اين مجمع را برگزار مي‌کنيم. قبل از مجمع با اعضاي هيأت فوتبال‌ استان‌هاي مختلف جلسه‌اي برگزار خواهيم کرد و نظرات آنها را هم جويا خواهيم شد.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد احتمال ماندن کي‌روش در تيم ملي خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم به احتمال 80 درصد کي‌روش برود. ما در صحبتي که با او داشتيم گفتيم امکانات ما ممکن است بيشتر از اين نشود. به هر حال از او خواستيم اين مسئوليت را رها نکند. همه ما در يک کشتي هستيم و براي رسيدن به موفقيت تلاش مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه گزينه‌هاي جانشيني وي مشخص شده است، گفت: هنوز با هيچ گزينه‌اي صحبت نکرديم. اما ترجيح هيأت رئيسه انتخاب مربي خارجي است. نامه‌اي به کي‌روش مي‌دهيم تا اين مسئله که خواهان ادامه همکاري با او هستيم را به اطلاعش برسانيم و يا کي‌روش با ما مذاکره مي‌کند يا همان موقع پاسخ مي‌دهد که مي‌خواهد بماند يا نه.

کفاشيان در مورد اينکه آيا هيأت رئيسه از لحاظ فني کي‌روش را قبول دارد يا اينکه به خاطر مبلغ مالي سنگين او خواهان ماندن اين مربي هستند، گفت: اعضاي هيأت رئيسه اعتقاد دارند کي‌روش بايد با شرايطي که ما داريم بماند. آنها از لحاظ فني کي‌روش را قبول دارند. البته فقط 2 ماه تا شروع رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني زمان مانده و بايد از همين جمعه کارمان را شروع کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه مردم به کي‌روش عادت کرده و بايد مربي بزرگي را به عنوان جايگزين او انتخاب کنند، تصريح کرد: به هر حال ما اگر قرار باشد مربي جديدي بياوريم بايد فردي با دانش و بزرگ باشد ولي در حال حاضر بهترين فرد کي‌روش است چرا که او بازيکنان و ليگ ايران را مي‌شناسد. اگر مربي جديدي بخواهد به تيم ملي بيايد فقط 5 ماه زمان مي‌برد تا او بازيکنان را شناسايي کند.

وي در مورد اينکه کي‌روش اعلام کرده به او اتهام دلالي زده‌اند،‌اظهار داشت: الحق و الانصاف هيچ وقت کسي نگفته کي‌روش دلالي مي‌کند و چنين منظوري نداشتند.

کفاشيان در پاسخ به اين سؤال که با توجه به پناهنده شدن 2 خبرنگار وزارت ورزش از فدراسيون خواسته ديگر کسي را به مسافرت‌هاي خارجي نبرند، عنوان کرد: چنين نامه‌اي نديدم. نمي‌توان به خاطر کار يک نفر به ساير خبرنگاران گفت که به برنامه‌هاي تيم ملي نرويد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود نامه‌اي از سوي وزارت اطلاعات به کفاشيان رسيده که طي آن بايد براي بردن خبرنگاران ضمانت کتبي بدهند، گفت: در هر زمينه‌اي تشکيلات مخصوص به خودش حضور دارد و اين مسئله ربطي به ما ندارد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان