arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۴

احتمال بازگشت کی روش؟/ کفاشيان: او باید سريعتر تصميم نهايي خود را بگيرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به شرایط فکر می کنم به احتمال هشتاد درصد کی روش رفتنی است.

به گزارش انتخاب، علی کفاشیان ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت دو تن از خبرنگاران درباره ماندن یا نماندن کی روش گفت: امروز بار دیگر در جلسه هیات رییسه بحث شد و همه متفق القول خواهان ادامه همکاری کی روش هستند زیرا وی قرارداد چهار ساله دارد و اگر او خواهان قطع همکاری است باید طبق قرارداد، سه ماه حقوق خود را نگیرد و سریعا تا پایان هفته خبر ماندن یا رفتن خود را اطلاع دهد.

کفاشیان افزود: با توجه به اینکه فرصت زیادی نداریم باید کی روش سریعتر تصمیم نهایی خود را بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: از طریق مترجم کی روش با او صحبت کردم و نامه ای برای او فرستادم اما هنوز پاسخی به نامه نداده است.

کی روش نمی تواند برای ما تعیین تکلیف کند و کارهای اداری و اجرایی فدراسیون بر عهده ماست و وی حق دخالت در این امور را ندارد.

وی در ادامه گفت: هنوز هیچ تصمیمی برای جایگزین نداریم و اگر کار به جدایی کی روش برسد کمیته فنی و توسعه و دو نفر از اعضای فدراسیون در خصوص جایگزین تصمیم گیری می کند. بازیکنان ما قدرشناس هستند و هرکسی که بیاید با تمام وجود برای تیم کار می کنند اکنون هم از کی روش می خواهم به صحبتهای بازیکنان توجه کند و به تیم برگردد اما با توجه به شرایط فکر می کنم احتمال هشتاد درصد کی روش رفتنی است.

علی کفاشیان در پایان افزود: مالیات کی روش را طبق قرارداد هرسال پرداخت کردیم اما مالیات سال گذشته وی خیلی اضافه شده بود و اداره مالیات اعلام کرد در محاسبه مالیات های قبلی اشتباه صورت گرفته بود به هر حال ما همیشه به قانون احترام می گذاریم و از آن تمکین می کنیم.
نظرات بینندگان