arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴

علی اکبر آقایی نایب‌رئیس کمیسیون عمران درگذشت + پيام تسليت لاريجاني

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی‌اکبر آقایی نماینده مردم سلماس و نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس ساعتی پیش در بیمارستان گاندی تهران دار فانی را وداع گفت.

 سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی و نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس ساعتی پیش در بیمارستان گاندی تهران دار فانی را وداع گفت.

وی افزود: نماینده مردم سلماس حدود یک سال است که با بیماری خود دست و پنجه نرم می‌کند و از ابتدای سال 94 نیز به حالت اغما و کما فرو رفته بود که حدود دو ساعت پیش به رحمت خدا پیوست.


پيام تسليت لاريجاني به مناسبت درگذشت نماينده سلماس

 رييس مجلس شوراي اسلامي درگذشت علي‌اکبر آقايي، نماينده مردم سلماس و نايب رئيس کميسيون عمران را تسليت گفت.

متن پيام تسليت علي لاريجاني به شرح زير است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

انالله و انااليه راجعون

درگذشت نماينده پرتلاش و خدوم مرحوم فقيد مهندس علي اکبر آقايي مغانجويي موجب تاسف و تاثر فراوان گرديد.

مرحوم علي اکبرآقايي در طول چهار دوره نمايندگي مجلس شوراي اسلامي که وکالت مردم شريف و ولايتمدار شهرستان سلماس را بر عهده داشتند الگو و نمونه شايسته يک خدمتگزار ملت بودند که متعهدانه و با خلوص نيت وظايف خويش را به انجام مي‌رساندند.

ايشان در مسئوليت‌هاي مهم حتي در قبل از ادوار نمايندگي مجلس به خدمت صادقانه مشغول بودند و همواره احترام خاصي در نزد مردم، مسئولان و ديگر نمايندگان مجلس داشتند.

اينجانب ضمن عرض تسليت فقدان مهندس علي اکبر آقايي مغانجويي به مردم استان آذربايجان غربي به ويژه مردم شريف شهر سلماس، خانواده داغدار ايشان و ديگر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، براي آن خدمتگزار فقيد ملت رحمت واسعه الهي و علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت مي‌کنم.

علي لاريجاني

رييس مجلس شوراي اسلامي»
نظرات بینندگان