arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۴

تجمع شهروندان تهرانی مقابل سفارت عربستان در اعتراض به بی حرمتی به دو نوجوان ایرانی+متن بيانيه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جمعی از شهروندان تهرانی روز شنبه در اعتراض به بی حرمتی ماموران سعودی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده مقابل سفارت عربستان سعودی تجمع کردند.

این گروه از شهروندان تهرانی که تعداد آنها در حدود 500 نفر می رسد با سر دادن شعارهایی خواستار برخورد قاطع دولت عربستان با عوامل این بی حرمتی شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز همچنین خواستار عذرخواهی دولت عربستان سعودی از ملت ایران به خاطراقدام زشت ماموران این کشور نسبت به زایران ایرانی شدند.

تجمع اعتراض آمیز شهرودان تهرانی مقابل سفارت عربستان سعودی براساس یک فراخوان اعلام شده در شبکه های اجتماعی برگزار شده است.

متن بيانيه معترضان مقابل سفارت عربستان در تهران


 تجمع‌کنندگان در مقابل سفارت عربستان بعد از سر دادن شعارهاي فراوان و اظهار انزجار خود نسبت به مورد تعرض قرار گرفتن دو نوجوان ايراني اقدام به صدور بيانيه‌اي کردند.

متن بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ملت و مردم ايران امروز در همسبتگي با دو نوجوان عزيز ايران که مورد اهانت شرطه‌هاي سعودي قرار گرفتند در مقابل سفارت دائمي عربستان حاضر شدند تا پيام خود را به گوش مسئولين نظام و وزارت امور خارجه برسانند.

خواستار تعطيلي سفارت داعشي و اخراج کاردار عربستان تا 48 ساعت آينده و خروج او از کشور هستيم. در غير اين صورت اين تجمع تا تسخير سفارت صهيونيستي و داعشي عربستان ادامه خواهد داشت.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان