arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴

شب خونین صنعا / شدیدترین بمباران جنگده های سعودی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منطقه جبل عطان شهر صنعا پایتخت یمن شب گذشته شاهد شدیدترین بمباران جنگنده های متجاوز عربستان از ابتدای تجاوز تاکنون بود به طوری که انفجارهای مهیب و شایعه بمباران شیمیایی موجب تخلیه خانه های زیادی شد.

به گزارش پایگاه خبری یمن 24 ،شهروندان یمنی بمباران شب گذشته عربستان را از وحشی ترین جنایت های عربستان از ابتدای تجاوز به کشورشان دانستند.

آنها افزودند: منطقه کوهستانی چبل عطان از دود غلیظ ناشی از انفجار دیده نمی شد واهالی آن از ترس بمباران شیمیایی عربستان وحشت زده خانه های خود را ترک کردند.

جنگنده های متجاوز عربستان از ظهر تا غروب شب گذشته 20 بار منطقه جبل نقم در صنعا را بمباران کردند که موجب انفجارها وآتش سوزی های بسیار شدیدی در این شهر شد.

احمد العسیری سخنگوی ائتلاف موسوم به طوفان قاطعیت عربستان روز گذشته اعتراف کرد در جنایتی تازه دست به 100حمله هوایی در روز گذشته به استان های ابین ،شهر زنگبار ، عدن واستان تعز وصنعا زده است .

هنوز آمار کشته ها وزخمی های بمباران وحشیانه شب گذشته عربستان به یمن منتشر نشده است.

جنگنده های عربستان به همراه ائتلاف 10 کشور عربی از اولین ساعات پنجشنبه ششم فروردین تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کردند که تاکنون در اثر این تجاوز، هزاران غیرنظامی یمنی کشته و شمار زیادی نیز زخمی شده اند.

حملات هوایی عربستان زیرساختها و مراکز غیر نظامی را در یمن هدف قرار می دهند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان