arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴

واکنش عضو هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال به انتشار قرارداد کي‌روش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال با بيان اينکه انتشار قرارداد سرمربي تيم ملي فوتبال کار درستي نبود، گفت: با اين حال همه ديدند که چيز مبهمي در قرارداد کي‌روش وجود ندارد.

شهرام دبيري درباره انتشار پيش نويس قرارداد کارلوس کي‌روش در رسانه‌ها با بيان مطالب فوق، اظهار کرد: ما قبلا شفاف درباره مبلغ قرارداد کي‌روش صحبت کرده بوديم و مبلغ قرارداد او اعلام شده بود. انتشار اين قرارداد کار درستي نبود و نبايد آنرا رسانه‌اي مي‌کردند هرچند چيز مبهمي در قرارداد وجود نداشت.

وي درباره انتقادها به بعضي از بندهاي قرارداد از جمله هزينه دندانپزشکي، خاطرنشان کرد: اين واقعا چيز کوچکي است و حتي قابل طرح نيست. کي‌روش در ايران پيش هر دندانپزشکي برود، دندان‌هايش را رايگان درست مي‌کنند و از او پول نمي‌گيرند. به نظرم منتقدان قرارداد کي‌روش، به دنبال بزرگنمايي هستند.

عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال درباره مبلغ قرارداد سرمربي تيم ملي هم يادآور شد: مبلغ ۵ ميليارد تومان در حالي که بعضي از بازيکنان فوتبال ۲ ميليارد مي‌گيرند، بالا نيست. اين مبلغ در مقايسه با دريافتي بعضي از مربيان داخلي زياد نيست. ضمن اينکه کي‌روش حرفه‌اي ترين و سطح بالاترين مربي‌اي است که به ايران آمده است.

دبيري در ادامه، در خصوص آخرين وضعيت سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: من هفته گذشته فدراسيون فوتبال بودم و دقايقي هم با کي‌روش حرف زدم. از نظر ما ماندن کي‌روش قطعي است و مي‌خواهيم که او در تيم ملي بماند.

وي ادامه داد: کي‌روش يکسري امکانات، زمين تمرين و پشتيباني مالي مي‌خواهد. حالا قرار شد جلسه هيات رئيسه فوتسال اين هفته تشکيل شود و در اين جلسه صحبت‌هايي صورت بگيرد.

عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال در پايان درباره انتخاب سرپرست تيم ملي هم گفت: به کفاشيان پيشنهاد دادم ما گزينه خود را انتخاب و آنرا به کي‌روش معرفي کنيم. در جلسه اين هفته هيات رئيسه در اينباره هم صحبت خواهيم کرد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان