arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴

قمه‌‌کشي در پايتخت به خاطر نامزد سابق " آرمين دراز"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 " آرمين دراز " يکي از اراذل و اوباش قديمي شهر تهران که به خاطر نامزد سابق خود دست به قمه کشي زده بود توسط پليس دستگير شد.

ساعت 13:30 بيست و يکم فروردين ماه در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر قمه کشي و شرارت توسط عده اي از اراذل اوباش در موقعيت خيابان قصرالدشت بلافاصله تيمي از ماموران تخصصي کلانتري 108نواب جهت بررسي موضوع خود را به محل رساندند.

با حضور ماموران مشاهده شد يکي از اراذل قديمي سطح يک شهر تهران به نام "امير" معروف به "آرمين دراز" که از اراذل سابقه دار و از شرورهاي قديمي است که مدتي پيش از خيابان قصرالدشت نقل مکان کرده و هم اکنون در محدوده کلانتري 129 جامي ساکن شده است در حال درگيري است.

علت حضور وي و ايجاد شرارت در خيابان مذکور بر سر نامزد سابقش که "نسيم" نام داشت بوده که در آدرس فوق با يکي از اراذل و زورگيرهاي محدوده کلانتري 111 هفت چنار به نام "مهرداد" اقدام به قمه کشي نموده و با ايجاد رعب و وحشت موجب اخلال در نظم عمومي محدوده گرديده است.

به دنبال اين موضوع ماموران بلافاصله شرور مذکور که در اين درگيري نيز از ناحيه مچ دست راست توسط يکي ديگر از اراذل متواري شده مجروح گرديده بود را دستگير و به کلانتري منتقل مي کنند.

سرهنگ مهرزاد بيژن نيا سرکلانتر هشتم پليس پايتخت درباره اين خبر گفت: پرونده اي در اين رابطه تشکيل و بنا به دستور مقام قضايي در اختيار ماموران پايگاه هشتم پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفت که تلاش مامورين در صدد دستگيري "مهرداد" متهم متواري کماکان ادامه دارد.
نظرات بینندگان