arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

تیتر فریدون صدیقی برای حسین قندی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فریدون صدیقی با عرض تسلیت برای درگذشت حسین قندی - استاد برجسته رشته ارتباطات که عصر روز گذشته دار فانی را وداع گفت - خاطرنشان کرد: حسین قندی به سبب کوشش‌ها و تقلا‌ها و دید و پرداخت متفاوتی که نسبت به کار ارتباطات داشت، از برجسته‌ترین و متمایزترین روزنامه‌نگاران هم‌نسل خودش محسوب می‌شد.

این روزنامه‌نگار، مدرس روزنامه‌نگاری و از دوستان دیرین و نزدیک مرحوم حسین قندی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش رسانه ایسنا، اظهار کرد: تمایز سلیقه و نظر در روزنامه‌نگاری که با جنس گفتار و رفتار خاص قندی همراه بود، هم در روزنامه‌نگاری و هم در زمینه‌ی آموزش از او یک چهره‌ی متفاوت و محبوب ساخته است.

وی در پاسخ به این پرسش که شما برای مرحوم قندی که از بزرگان عرصه‌ی روزنامه‌نگاری و از برترین تیترنویسان ایران بود، چه تیتری را مناسب می‌دانید؟ گفت: من با این استاد بزرگوار به مدت 40 سال دوست بودم و پنج سال هر روز پشت یک میز و رودررو با او کار کرده و سفرهای طولانی با او داشتم. در همان زمانی که ایشان دچار بیماری آلزایمر شد و از تدریس و کار کردن باز ماند، یک یادداشت با تیتر «رودخانه دیگر راه نمی‌رود» درباره‌ی او نوشتم و فکر می‌کنم مناسب‌ترین تیتر برای بیان این روزنامه‌نگار است.

به گزارش ایسنا، حسین قندی، روزنامه‌نگار پیشکسوت عصر روز پنجشنبه در سن ۶۴ سالگی در بیمارستان غیاثی تهران دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع حسین قندی، استاد و پیشکسوت روزنامه‌نگاری کشورمان، روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح از مقابل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان