arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور از ایجاد خطر در روند مذاکرات هسته ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: جنجال سازی رسانه ای نمایندگان اقلیت در مجلس ممکن است روند مذاکرات هسته ای را به خطر اندازد.

حجت الاسلام مجید انصاری در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در پاسخ به سوالی در خصوص جنجال سازی رسانه ای برخی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه برای چندمین بار شاهد هستیم در شرایط حساس و دشواری که سرداران لایق عرصه دیپلماسی کشور برای تامین منافع ملی با قدرت های بزرگ جهانی در قالب مذاکرات 1+5 مشغول به تلاش ارزشمند و مذاکرات نفس گیر هستند، افرادی در داخل کشور با طرح موضوعات نادرست به اعمال فشار روانی بر آنان اقدام می کنند.

وی ادامه داد: مطمئنا این اقدام بر خلاف منافع ملی و سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: همه نظرسنجی ها نشان می دهد که اکثریت قاطع مردم ایران به تیم مذاکره کننده هسته ای ، به تدابیر دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهوری اعتماد کامل و بالایی دارند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: بهتر است اقلیت دلواپسان خود را با خواست عمومی مردم هماهنگ کنند.

انصاری گفت: پرونده هسته ای و مذاکرات آن از آغاز تا کنون با اشراف ، نظارت و هدایت راهگشا و اطمینان بخش رهبر معظم انقلاب همراه بوده است و مطمئنا فرزندان این ملت مذاکره کنندگان هسته ای در چارچوب سیاست های تعیین شده و با رعایت منافع ملی اقدام خواهند کرد و هر توافقی نهایتا بر پایه نقشه راه ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی خطاب به اقلیت مورد اشاره خود، تصریح کرد : بهتر است در شرایطی که دولت همه توان خود را برای ساماندهی اقتصاد کشور و رفع مشکل بیکاری جوانان وبهبود معیشت مردم و رشد و توسعه همه جانبه کشور همت گماشته است و رییس جمهوری فرهیخته ما با تکیه بر دانش و تجربه شجاعانه در وسط میدان مشغول خدمت است، به جای بهانه جویی های نا موجه به کمک دولت و ملت بشتابند و از القاء مطالبی که نتیجه اش جز ایجاد زمینه و دستاویزی برای رسانه های بیگانه و بدخواهان کشور ندارد خودداری کنند.

انصاری افزود: دولت خود را به پاسخگویی مردم متعهد می داند و آنها را صاحب کشور و محرم همه اسرار می داند ؛ مردمی که رییس جمهوری و دولت را انتخاب کردند تا از منافع آنان دفاع کنند و لازمه آن، اقدام هوشمندانه و جلوگیری از جریان سازی های رسانه ای است که ممکن است منافع ملی را در جریان مذاکرات به خطر اندازد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در پایان، اضافه کرد: البته باید از حمایت های اکثر نمایندگان مجلس بویژه رییس مجلس شورای اسلامی در اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده سپاسگزاری کنم.
نظرات بینندگان