arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴

نه وزارت‌خانه مربي پرتغالي را مي‌خواهد و نه کفاشيان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال علاقمند به ادامه همکاري با کارلوس کروش نبود و در اين شرايط تنها حمايت وزارت ورزش، مربي پرتغالي را به ادامه اين همکاري، اميدوار کرده بود.

اما حالا دوباره معادلات به هم ريخته است. همنطور که کفاشيان در مصاحبه روز پنجشنبه خود گفت، او تمايلي به ماندن کروش نداشت و مي خواستند قراردادش را فسخ کنند. در اين گير و دار، حسني خو به عنوان نماينده وزارت ورزش وارد گود شد و به حمايت از کروش پرداخت. مربي پرتغالي تصور مي کرد اين حمايت به معناي تغيير نظر وزير ورزش است.

يعني او مثل سابقه تبديل به حامي اين مربي شده و موافق ادامه همکاري اش است. اما پس از جلسه گودرزي با تعدادي از کارشناس ها و مربيان ايراني کالما مشخص شد او کوچکترين نقشي در ادامه همکاري کروش نداشته و موضعش هماني است که در گذشته بود؛ يعني مخالفت با اين مربي.

حالا مربي پرتغالي به جايي رسيده که هيچ موافقي در ورزش، کنار خود نمي بيند. وزير ورزش او را کارگر و لمپن مي خواند و مدام اصرار مي کند خودش لمپن نيست. از سويي کفاشيان هم مي گويد که قصد داشته مانع از ادامه همکاري با کروش شود.

با اين شرايط آيا او دليلي براي ادامه اين همکاري پيشروي خودش مي بيند؟ کروش مي گويد ايران نياز به آرامش و حمايت دارد. او تاکيد مي کند، ايران به اندازه کافي در آسيا رقبايي دارد که براي تضعيف ايران گام بردارند و حداقل بايد از داخل مورد حمايت باشد و تضعيف نشود.

اما فعلا چنين شرايطي وجود ندارد و آرامش به طور کامل از بين رفته است. ايران فرصت زيادي تا شروع رقابت هاي مقدماتي جام جهاني ندارد. رقابت ها از روز 21 خرداد آغاز مي شود و ايران بايد اولين بازي خود را روز 26 خرداد مقابل ترکمنستان برگزار شود. البته بازي هاي ايران در مرحله اول رقابت ها چندان دشوار نيست و قطعا از پس تيم هايي چون هند و عمان و گوام و ترکمنستان برمي آيد، اما تصميم گيري دوباره براي انتخاب سرمربي-حالا کروش يا هر مربي ديگري- در دقيقه 90، به تيم ملي ضربه نمي زند؟

منبع : خبرآنلاين
نظرات بینندگان