arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

روحاني: پاسخ ايران به هرگونه تجاوز پشيمان کننده خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس جمهور با بيان اينکه ايران چيزي بالاتر از حقوق قانوني خود را نمي خواهد، خطاب به کشورهاي مسلمان منطقه و همسايگان، تاکيد کرد: به کمپ پيامبر(ص) و قرآن پناه ببريد، و به سوي کمپ ديويد نرويد، چرا که تنها اردوگاه اسلام و پيامبر (ص) مي تواند منجي شما باشد.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام والمسلمين روحاني رئيس جمهور، در ديدار جمعي از مسئولان و کارگزاران نظام، سفراي کشورهاي اسلامي و قشرهاي مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب پيش از سخنان ايشان، با تبريک عيد مبعث، بعثت پيامبر اسلام(ص) را به معناي برانگيخته شدن انسانيت و آغاز دوران جديدي براي جامعه ايماني خواند و افزود: طبق آموزه هاي بعثت، آنچه مي تواند تاريخ آينده و جامعه توأم با قسط و عدل را بسازد، نه شمشير و گلوله و کاخ هاي مرتفع، بلکه حق و وحي است.

وي با بيان اينکه شريعتي که پيامبر(ص) براي مردم آورد، حکمت، عدالت، فضيلت و کمالات اخلاقي است، گفت: شريعت اسلامي نسبتي با خشونت ندارد و آنها که مي خواهند شريعت را در کنار خشونت قرار دهند، چيزي از شريعت نفهميده اند.

رييس جمهور با اشاره به ترويج تفرقه و توهم ايران هراسي در ميان مسلمانان و با بيان اينکه ايران از آغاز به دنبال صلح، عدالت، کمک به ديگران و ايستادگي در برابر ظلم و زورمداران بوده و زير بار ظلم و زياده خواهي نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: ايران به هيچ کشوري تجاوز نکرده و نمي کند اما اگر مورد تجاوز قرار بگيرد، پاسخش همانند دفاع هشت ساله پشيمان کننده خواهد بود.

آقاي روحاني با بيان اينکه ايران چيزي بالاتر از حقوق قانوني خود را نمي خواهد، خطاب به کشورهاي مسلمان منطقه و همسايگان، تاکيد کرد: به کمپ پيامبر(ص) و قرآن پناه ببريد، و به سوي کمپ ديويد نرويد، چرا که تنها اردوگاه اسلام و پيامبر (ص) مي تواند منجي شما باشد.
نظرات بینندگان