arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

نژادفلاح مديرعامل بعدي پرسپوليس را معرفي کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: در زمان کادر فني قبلي در پرسپوليس انسجام تيمي را نمي‌ديدم و مشخص شد که ما نيازمند يک مربي هستم که به پرسپوليس شأن و شخصيت بدهد.

محمدحسين نژادفلاح در خصوص شرايط تيم فوتبال پرسپوليس پيش از بازي اين تيم مقابل الهلال عربستان صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد:

از برد ديروز پرسپوليس مقابل استقلال بگوييد و اينکه بعد از 19 سال پرسپوليس توانست در دو بازي رفت و برگشت استقلال را شکست دهيد.

از هفته‌هاي قبل وقتي که در بازي‌ها نتيجه نمي‌گرفتيم و بازيکنان مي‌ديدند که هواداران اذيت مي‌شوند تنها راه جبران را بردن دربي و بازي محکم با استقلال مي‌دانستند و ديديد که ديروز هم بازيکنان متفاوت ظاهر شدند و با همه توان بازي کردند و خوشبختانه بازي را برديم و همين توقع هم هست که مقابل الهلال با حمايت 100 هزار هوادار در تهران کار را تمام کنيم.

قطعاً الان شما مي‌توانيد به انتخاب برانکو به عنوان سرمربي پرسپوليس و ريسکي که در اين زمينه انجام داديد افتخار کنيد.

بايد بگويم که من پيش از برانکو انسجام تيمي را در پرسپوليس نمي‌ديدم اما با خود بازيکنان که صحبت مي‌کردم به آنها مي‌گفتم که شما از نظر فردي از بهترين بازيکنان ايران هستيد اما ترکيب پرسپوليس جور در نمي‌آيد و اعتقاد داشتم که انسجام تيمي نياز به مربي بزرگ دارد و برانکو را مربي با تجربه و بزرگي ديدم و برانکو از نظر فني و شخصيتي شأن پرسپوليس را بالا برد و من مطمئن بودم که پرسپوليس و برانکو با هم موفق مي‌شوند. هرچند که من آبرويم را با نتايج پرسپوليس گره زدم اما با اين همه خودم مي‌خواستم با درخشان کار را ادامه دهم که حاشيه‌هاي زياد مانع شد و ديدم که پرسپوليس نيازمند يک مربي جديد است تا بازيکنان به خودباوري و همگرايي برسند.

ليست بازيکنان خروجي و ورودي تيم فوتبال پرسپوليس براي فصل آينده چه زماني اعلام مي‌شود؟

اگر تيمي که ديروز بازي کرد تيم خوبي بود و من احساسي حرف نمي‌زنم و شما ديديد که بازيکنان ديروز چه تلاشي کردند و ما در اين ميان دو بازي مهم آسيايي هم در پيش داريم که براي ما بسيار حائز اهميت است و با اين بازيکنان بايد از اين مرحله صعود کنيم. هدف اول ما حفظ بازيکنان فعلي است اما قبول دارم که بعضي از پست‌ها نياز به جذب بازيکن جديد داريم اما سعي مي‌کنيم حداقل خروجي و ورودي داشته باشيم و کساني به تيم اضافه شوند که مورد پسند برانکو باشند و بتواند مشکلات تيم را حل کند با اين همه ليست خروجي و ورودي بعد از بازي با الهلال اعلام مي‌شود و بازيکنان دو هفته فرصت دارند تا خودشان را اثبات کنند هرچند که ما به تيمي دو سه نفره مأموريت داده‌ايم تا بازيکنان ليگ را زير نظر بگيرند و طبعاً خود برانکو هم بازيکناني مدنظر خواهد داشت که ما پيشنهادها را کنار هم قرار مي‌دهيم تا بتوانيم پس از مشورت يک تيم خوب آماده کنيم و شک نکنيد که اگر از اين مرحله صعود کنيم سال بعد براي قهرماني در آسيا باز مي‌کنيم تا بتوانيم و سعي مي‌کنيم سال آينده اولين قهرماني در ليگ قهرماني آسيا را براي کشورمان به ارمغان بياوريم مطمئن باشيد تيمي خواهيم ساخت تا هواداران باز هم به استاديوم بيايند و خالي بودن سکوها در بازي ديروز اين پيام را داشت که هواداران از شرايط تيم در فصلي که گذشت رضايت کامل نداشتند.

اين کميته سه نفره‌اي که شما تشکيل داده‌ايد با برانکو هماهنگ هستند؟

نه، هنوز هماهنگ نيستند و فعلاً کارهاي‌شان را با من هماهنگ مي‌کنند ولي قطعاً آنها را برا برانکو هم هماهنگ خواهم کرد.

در چند وقت اخير صحبت از حضور يک مربي ايراني ديگر در کادر پرسپوليس شنيده مي‌شد اما در نهايت تا پايان ليگ اين اتفاق نيفتاد قرار است چه زماني اين مربي به کادر فني پرسپوليس اضافه شود؟
اين موضوعي بود که رسانه‌ها به آن مي‌پرداختند اما مطمئن باشيد شروع اردوي ما با مربي دوم همراه خواهد بود در اين زمينه البته رسانه‌ها گمانه‌زني‌هايي مي‌کردند و حسين عبدي هم تلاش مي‌کرد تا برخي مسائل رسانه‌اي شود اما احساس ما اين بود که ابتدا بايد مربي ايراني با برانکو هماهنگ باشد و خوشبختانه اين هماهنگي ميان کريم باقري و برانکو به وجود آمد و نفر بعد هم بايد فردي باشد که با کادر فني هماهنگي کامل را داشته باشد.

گفته مي‌شود حسين هدايتي در صورتي که پرسپوليس را بخرد قصد اضافه کردن مهدي رحمتي به باشگاه پرسپوليس را دارد و حتي در اين باره مذاکراتي هم انجام شده است شما در جريان اين مسائل قرار داريد؟

مهدي رحمتي دروازه‌بان بزرگي است که من هم او را دوست دارم و هم بازي‌اش را مي‌پسندم اما سوشا مکاني دروازه‌بان اول ما است و فکر نمي‌کنم نيازي به تغيير او باشد. در هر حال او هم نقاط ضعفي داشته و دارد که در حال برطرف شدن است اما دروازه‌بان دوم هر کسي باشد بايد به سوشا کمک کند.

شما به گونه‌اي از آينده پرسپوليس حرف مي‌زنيد که انگار در اين تيم خواهيد ماند آن هم در صورتي که صحبت از تغيير مالکيت باشگاه پرسپوليس مي‌شود.

بگذاريد شفاف بگويم که چه هدايتي مالک پرسپوليسي شود چه گلرخسار من مديرعامل باقي خواهم ماند چون در اين مرود صحبت‌هايي کرديم هرچند آنها حق انتخاب دارند با اين همه معتقدم الان زمان خوبي براي واگذاري نيست هرچند در زمان نقل و انتقالات قطعا من در کنار پرسپوليس هستم و مي‌خواهم يک تيم خوب ببنيدم چون مدير پرهزينه نيستم و در پرسپوليس به دنبال اهداف ديگر نمي‌گردم.

براي سفر پرسپوليس به عربستان پرواز چارتر در نظر مي‌گيريد؟

من فردا با آقايان هدايتي، گلرخسار و رمضاني جلسه دارم و اميدوارم يک نفر پول بليت‌هاي استاديوم را بدهد يکي هم پرواز چارتر را هماهنگ کند و يک نفر ديگر هم حقوق معوقه کارمندان باشگاه را بدهد هرچند که خوشبختانه ديديد که از زمان حضور من پرسپوليس مشکل اقتصادي نداشت.

تغييرات پي در پي اسپانسر در بازي‌هاي آسيايي باعث جريمه باشگاه پرسپوليس شده است.

وقتي در شرايطي هستم که مجبور مي‌شويم آبروداري کنيم حتي بايد جريمه را به جان بخريم اما در آن شرايط نه هدايتي و نه گلرخسار بنا به دلايلي از پرسپوليس نتوانستند حمايت کنند و ما مجبور شدم بانک انصار را جلو بياوريم تا مسائل مالي باشگاه برطرف شود.

چه زماني پول برانکو را مي‌دهيد؟

بايد بگويم که برانکو حاضر شد بدون گرفتن پيش قرارداد به ايران بيايد و من هفته گذشته پولي آمده کردم تا به او بدهم اما اين مربي کروات با بزرگ‌منشي گفت اين پول را به بازيکنان بدهيم ما اين را فراموش نمي‌کنيم طي جلساتي که فردا و پس فردا داريم سعي مي‌کنم مطالبات مالي برانکو را آماده کنيم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان