arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

نماينده تبريز: منشا شايعات بايد معرفي شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي گفت: اتفاقات روي داده در بازي ديروز تيم هاي تراکتورسازي و نفت نيازمند بررسي کارشناسي است چرا که بازي با احساسات 85 هزار نفر تماشاگر صحيح نيست.

محمد اسماعيل سعيدي اظهار کرد: با يک شايعه در اين بازي با احساسات تماشگران بازي کردند. ديروز در بازي فوتبال تيم هاي تراکتورسازي و نفت در ورزشگاه يادگار امام حضور داشتم و متاسفانه در خصوص اطلاع رساني بازي همزمان و مديريت صحنه ضعيف عمل شد.

سعيدي خاطر نشان کرد: تابلويي که به منظور اطلاع رساني در اين ورزشگاه نصب شده است کار نمي کرد و در اين بازي حساس ضروري بود که اطلاعات به صورت مستقيم به اطلاع تماشاگران و تيم ها برسد. شايعاتي در اين بازي روي داد که ضروري است هرچه سريع تر منشا و مبدا اين شايعات شناسايي و معرفي شود و اين حق مردم است که از جزئيات اين موضوع اطلاع داشته باشند.

نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي، افزود: قطع بودن سيستم هاي ارتباطي در اين ورزشگاه موضوعي است که بايد مورد توجه قرار گيرد من به شخصه بارها تلاش کردم تا از طريق تلفن همراه تماس حاصل کنم که مقدور نبود و مسئولان مخابرات بايد پاسخگوي اين موضوع باشند ، اگر مشکلي وجود داشت بايد قبل از بازي پيش بيني و برطرف مي شد.

سعيدي، خاطر نشان کرد: مسئولان ورزشي استان، مسئولان امنيتي، مسئولان ورزشگاه يادگار امام و تمام مديران امر بايد پاسخگوي ضعف هاي ارتباطي اين مجموعه در اين بازي حساس باشند.

وي گفت: اين وظيفه مسئولان امر است که مشکلات احتمالي را پيش بيني و مديريت کنند و اگر عوامل پشت پرده اي مي خواستند شايعه اي به وجود آيد بايد مديريت اين موضوع قبل از بازي انجام مي شد تا مشکلي روي ندهد.

وي با تشکر از متانت تماشگران و طرفداران تيم تراکتورسازي افزود: بايد از مردم تشکر کرد چرا که با وجود حضور حداکثري در اين ورزشگاه با متانت تمام فضايي در شان مردم آذربايجان را در طول بازي به همهگان نشان دادند و در حال حاضر از مردم مي خواهم خويشتنداري خود را حفظ کنند تا پيگير موضوع باشيم.

وي گفت: قطعا پيگير موضوع از طريق مجلس خواهيم بود و با همکاران نامه اي را در اين خصوص تنظيم و به وزير ورزش و فدراسيون فوتبال ارسال خواهيم کرد چرا که اگر جرياناتي قصد اين کار را داشتند بايد شناسايي و به مردم معرفي شوند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان