arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴

دی‌کاپریو و ریحانا در قرار عاشقانه/ عکس

خبر مهمی که این روزها، بسیاری از رسانه های امریکایی را به خود مشغول کرده است، نه سیاسی است و نه به جشنواره فیلم کن تعلق دارد. خبر هدیه عاشقانه یکی از محبوب ترین ستارگان هالیوود به یکی از مشهورترین سلبریتی های امریکایی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب، خبر مهمی که این روزها، بسیاری از رسانه های امریکایی را به خود مشغول کرده است، نه سیاسی است و نه به جشنواره فیلم کن تعلق دارد. خبر هدیه عاشقانه یکی از محبوب ترین ستارگان هالیوود به یکی از مشهورترین سلبریتی های امریکایی است.

پنجشنبه شب، بسیاری از عکاسان نیویورکی با صحنه جالبی رو به رو شدند. یک لیموزین بسیار گران قیمت رو به روی محل اقامت ریحانا، خواننده و سلبرینی ۲۷ ساله امریکایی، توقف کرد و یک دسته گل رز قرمز به همراه بادکنکی که روی آن دوستت دارم نوشته شد بود، به محل اقامت ریحانا برد.



چند ساعت بعد، عکاسان و شهروندان نیویورکی متوجه شدند یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود، لیوناردو دی کاپریو ۴۰ ساله، با ظاهری معمولی و با کلاهی بر سر، از همان رستورانی که ریحانا به آن رفته بود خارج شد، کمی بعد تر هم ریحانا با بادیگارش از آن رستوران بیرون آمد.

ریحانا و دی کاپریو با عکاسان رفتاری صمیمانه داشتند و به گرفتن عکس ها هم اعتراضی نکردند. حالا به نظر می رسد، شایعات قبلی درباره دوستی این دو سلبریتی مشهور، بیراه هم نبوده است. در ادامه تصاویری که از این اتفاق ثبت شده است را به نمایش می گذاریم. لازم به توضیح است برخی از تصاویر برای انتشار دچار تغییر شده اند.








نظرات بینندگان