arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۰۹۴
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

اتفاقات تبریز به روایت «نود»؛ بزرگ‌ترین دروغ لیگ برتر را چه کسی گفت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 برنامه نود طبق روال هر هفته خود  دوشنبه شب با محوریت بررسی حواشی هفته پایانی لیگ و دربی پایتخت از ساعت ۲۲:۴۰ آغاز شد و عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه اعلام کرد تا پایان این فصل دو برنامه دیگر در تاریخ های ۴ و ۱۱ خرداد خواهیم داشت و پس از آن برنامه نود تا شروع لیگ پانزدهم تعطیل خواهد شد.
 
یک پنالتی استقلال گرفته نشد
 
محمد فنایی گفت یک پنالتی برای استقلال روی امید ابراهیمی گرفته نشد.
کارشناس داوری برنامه نود درخصوص داوری حق وردی در دربی هشتادم گفت: سرنگونی عالیشاه موقع پریدن برای ضربه سر در نیمه اول عادی بود و پنالتی رخ نداد.
وی افزود: سرنگونی امید ابراهیمی قطعا پنالتی بود و اومانیا بالای پای او را زد. در دقیقه ۲۳ آفساید استقلال به اشتباه اعلام شد.
فنایی گفت: در صحنه خروج طالب لو از دروازه توپ را زد و برخورد پس از آن با پای عالیشاه طبیعی بود. در ادامه آفساید برزای اعلام شد که درست بود.
وی در پایان درباره سرنگونی مهدی طارمی در نیمه دوم در محوطه جریمه استقلال گفت مبارزه دو بازیکن بر سر توپ بود و خطایی رخ نداد اما چون برخورد داشت کارت زرد به طارمی اشتباه بود.


 
فرکی: قهرمانی حق سپاهان قهرمانی بود
 
حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان ،حسین فرکی با حضور در برنامه ۹۰ در پاسخ به این سؤال که شما زمانی که در اهواز بودید شعار «حیا کن رها کن» بر علیه‌تان می‌دادند اما شما موفق شدید تیم را قهرمان کنید. در اصفهان هم در مقاطعی انتقاداتی از شما شد و در نهایت باز هم این تیم را به قهرمانی رساندید. در این‌باره چه نظری دارید؟ گفت: گاهی وقت‌ها به دلیل شکست مقابل حریفان فشارها به تیم زیاد بود و این موضوع به خاطر سابقه درخشان سپاهان بود و اینکه طرفداران از ما انتظارات زیادی داشتند.
 وی افزود: اطمینان داشتم در اصفهان موفق خواهم شد و برای همین سپاهان را انتخاب کردم. نقش تک تک بازیکنان در قهرمانی تیم تأثیرگذار بود و به خصوص محرم نویدکیا که پس از بازگشتش به تیم کمک زیادی به ما کرد.
 فرکی ادامه داد: پس از بازی مقابل صبا ما مصمم شدیم تا عنوان قهرمانی را به دست آوریم و پس از آن در دیدار مقابل تراکتورسازی پیروز شدیم و در بازی مقابل پرسپولیس هم فقط در اندیشه برد بودیم.
 سرمربی سپاهان در واکنش به این سؤال که اگر در دیدار مقابل پرسپولیس وریا غفوری خطای پنالتی‌اش گرفته و اخراج می‌شد شرایط برای این تیم تغییر می‌کرد، گفت: ما باید داوری‌ها را برای تیم‌ها در کل فصل در نظر بگیریم. سپاهان در طول مسابقات از اشتباهات داوری بیشتر ضرر کرده است به طور مثال ما در بازی با نفت در اصفهان یک بر صفر جلو بودیم و به اشتباه خطای پشت محوطه جریمه ما گرفته شد و گل تساوی‌بخش نفت به ثمر رسید. در مجموع آن چیزی که باعث شد مصمم شدیم تا به قهرمانی برسیم تلاش بچه‌ها بود.
 فرکی در مورد تمدید قراردادش با سپاهان گفت: برای مدت یک فصل و نیم قرارداد بسته‌ام اما برای تمدید قرارداد از سپاهانی‌ها فرصت خواستم تا فکر کنم البته در مواردی هم باید با هم توافق کنیم تا کارم را در سپاهان ادامه دهم.
 وی ادامه داد: یک پایم را جراحی کرده‌ام و پای دیگرم را باید با نظر پزشک به تیغ جراحان بسپارم.
 سرمربی سپاهان در مورد یادداشت‌ برداری در حین بازی گفت: عموماً در نیمه اول یادداشت برداری می‌کنم و در نیمه دوم چنین کاری را انجام نمی‌دهم و از نقاط قوت و ضعف تیم خودم و حریف نکته‌برداری می‌کنم.
 فرکی درباره مثلث قدرت خط حمله سپاهان  گفت: تمام موفقیت ما حاصل تلاش تمام بازیکنان است که توسط این سه نفر تبدیل به گل می‌شود.
 وی در مورد کسی که حرکات وی را در برنامه شب عید نود تقلید کرد، افزود: به نظر من خیلی‌ از شخصیت‌ها به کاراکتر واقعی‌شان نزدیک تر از من بودند البته کسی که رفتار مرا تقلید کرد هم به خوبی این کار را انجام داد.
فرکی در پایان در مورد اتفاقات رخ داده در تبریز گفت: تیم ما در کنار دو تیم با شخصیت نفت و تراکتور به قهرمانی رسید. موضوعاتی که در تبریز اتفاق افتاد ارتباطی به ما نداشت از دقیقه ۸۰ به بعد تراکتور و نفت هر دو موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردند و نفت در همین حین بود که به دو گل رسید جالب نیست که این مسائل را به ما ربط بدهند خیلی راحت می‌شود کسی را که در تبریز اعلام کرده بازی دو دو شده پیدا کرد نباید با احساس مردم تبریز بازی می کرد ما با شایستگی قهرمان شدیم و شش هفته پایانی را با برتری پشت‌سر گذاشتیم. آمار نشان می‌دهد ما با از خودگذشتگی و شایستگی بازیکنان به قهرمانی رسیدیم.
 
گل اول تراکتور خطا بود

محمد فنایی درباره داوری مسابقه سپاهان و سایپا گفت: برخورد توپ با دست مدافع سپاهان خطا بود اما پشت محوطه جریمه اتفاق افتاد و پنالتی نبود. زمین خوردی مهاجم سپاهان سمت مقابل در محوطه جریمه سایپا نیز مبارزه بر سر توپ بود و پنالتی نبود.
وی درباره مسابقه تراکتورسازی و نفت گفت: پیش از گل اول تراکتورسازی آندو تیموریان روی بازیکن نفت خطا کرد.

رازگشایی مدیر نفت از اتفاقات تلخ تبریز

منصور قنبرزاده مدیر باشگاه نفت روی خط برنامه 90 رفت و با انتقاد از مسئولان برگزاری بازی اذعان کرد آنچه سبب شده تا اتفاقات تبریز رقم بخورد ، سهل انگاری مسئولا برگزاری بازی بوده است:«ما 2 روز قبل از بازی تبریز بودیم. اتفاقاتی که افتاد ، مسئولان شهر تبریز باوری ساخته بودند که تیم قهرمان می شود ، بعد باید احتمالاتی می دادند. کارناوال های شادی آماده کرده بودند اما تمهیدات انتظامی کامل نبود. ساعت 10 و 12 قبل از بازی تماشاگران ریختند توی زمین و پلیس نتوانست کنترل کند و باید تخمین می زدند ته بازی بدتر شود. مسابقه ای به این مهمی چرا اسکوربرد بازی خراب بود؟ بالاترین استانداردها برای یک بازی فینال لیگ آیا رعایت شده بود؟»

او درباره اینکه چه راهی برای دانستن نتیجه بازی اصفهان داشتند ، گفت:«در اصفهان سال قبل ما از اسکوربرد می دیدیم بازی چطور است. اما اینجا این طوری نبود. متاسفانه مشکلاتی بود که این اتفاقات را رقم زد. ورزشگاه بیش از ظرفیتش جمعیت آمده بود ، پلیس هم کافی نبود و این شرایط را سخت می کرد. اطراف هم که شرایط نامناسبی داشت. مورد دیگر حضور افراد متفرقه تو زمین بود. جالب است که لیدرها در کنار زمین تماشاگران را تهییج می کردند . کجای دنیا این اتفاقات می افتد؟مدیر رسانه ای و رئیس روابط عمومی سازمان لیگ که بیسیم داشتند و بلندگوی استادیم چه کردند؟»

اما آیا این که اسکوربرد ورزشگاه قطع شده بهانه ای است برای اینکه آنها خودشان راه ارتباطی با اصفهان نداشته باشند؟«ما 8 همراه داشتیم ، برای ما در رختکن تلویزیون بود و اینترنت هم داشتیم. دقیقه 86 بازی همه بودیم که بازی اصفهان را می دیدم. گیرنده تلویزیون رختکن قطع شد. دیگر تلویزیون ها قطع شدند. چند دقیقه قبلش اینترنت هم به کلی قطع شد. قبلش اختلال بود ولی یک دفعه قطع شد و ما آمدیم کنار زمین و ارتباط مان قطع شد . دیدیم همه می گفتند بازی مساوی شده است. من نمی شناختم چه کسی بود. یکسری از دوستانی که بیسیم دست شان بود ، می گفتند بازی مساوی شده است.این دوستان احتمالا همین مسئولان برگزاری بازی بودند . ما می گفتیم چطور تو 2 دقیقه همه چیز عوض شد اما این قدر شایعه سریه پیچید که کسی صدای ما را دیگر نمی شنید.»

او درباره اینکه خواهان تجدید بازی شده اند هم گفت:«ما گزارشی دادیم درباره این بازی ، که قبل از پایان بازی ، داور سوت را زده است. یا سوت پایان مسابقه را زده ، دلیلش را نمی دانیم چه بوده چون از نظر ما بازی 2 دقیقه زودتر قطع شده است. این را برنامه شما هم نشان داد.ما نخواستیم بازی تکرار شود اما می گوییم به این سئوال مان جواب بدهید.»

او دوباره به فردوسی پور گفت:«شما جایی می روی رادیو می گذاری در جیبت و می روی؟ آقای سعیدی نماینده تبریز گفته موبایل ها قطع بودند،آقای شمس و کفاشیان گفتند اینترنت و موبایل قطع بود و اسکوربرد هم خاموش بود. چرا در جایگاه که مسئولان بودند و می گفتند نتیجه را می دانند ،کسی کاری نکرد ؟ چرا بلندگو نتیجه درست را اعلام نکرد؟ ای اف سی یکی از الزاماتش اسکوربرد است. چرا در ورزشگاه یادگار امام این تمهیدات دیده نشده بود؟ بازی ما با پرسپولیس در تهران را نگذاشتند در تختی باشد چون می گفتند حتما باید اسکوربرد داشته باشید. من این جمله آخرم را بگویم که یک مثلی است که می گویند یک نعلی افتاد میخی افتاد و نعلی افتاد. نعل افتاد و اسبی را انداخت، اسبی افتاد و سواری افتاد. سواری افتاد و لشگری شکست خورد و جنگی مغلوبه شد. همه این اتفاقات افتاد چون یکی در سفت کوبیدن میخ سهل انگاری کرده بود.»
خیلی ها منتظر بودند تا در برنامه نود ببینند که چه کسی برای نخستین بار گفته بود که بازی  سپاهان مقابل سایپا 2 بر 2 مساوی شده است.میثاقی گزارشگر برنامه نود پشت دروازه ایستاده است و در تلاش است تا با موبایل خودش از اصفهان خبر بگیرد اما موبایل او انتن نمی دهد.ناگهان یک نفر که کاوری شبیه به کاور عکس ها را پوشیده کنار میثاقی می آید و داد می زند:« 2- 2.سپاهان دو بر دو است.خدایا شکرت.کار سپاهان تمام شد.»بیشتر کسانی که پشت دروازه هستند 2-2 می کنند.میثاقی برای اینکه مطمئن شود از بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ که بی سیم به دست در داخل زمین است سوال می کند و همین جواب را می شنود:«بله دو بر دو شده اند و بازی تمام است.»

تراکتوری های و طرفدارانش داخل زمین هستند که صدای گوینده ورزشگاه به وضوح شنیده می شود.او از هواداران می خواهد که به سکوها برگردند تا مراسم بزگزار شود.همزمان با این اتفاق یک دفعه خبر می رسد که بازی در اصفهان دو بر صفر به اتمام رسیده است و طلایی پوشان قهرمان لیگ برتر شده اند.

علیرضا منصوریان که برای یکی دو ساعت در رختکن بود در گفت و گو با نود در این مورد گفت:«ما می گفتیم بازی دو بر صفر است اما هیچ کس قبول نمی کرد.آنالیزورهای ما مدام می گفتند اما گوش کسی شنوا نبود.حتی بازیکنان تراکتورسازی وقتی زمین می خوردند دیگر از روی زمین بلند نمی شدند.»

منصوریان ادامه داد:«فشار آنقدر زیاد بود که من رفتم و از ناظر بازی سوال کردم که او هم خبر نداشت.کار به جایی رسید که من هم باورم شده بود و رفتم به تونی تبریک گفتم.»

این اتفاق در حالی افتاد که در صحنه ای دیگر ذوافقاری سرپرست تراکتورسازان هم در این مورد اظهار نظر کرد و گفت:«بازیچه شدیم.جواب مردم را باید چه بدهیم؟»

پس از اظهار نظر منصوریان و ذوالفقاری بازیکنان نفت تهران هم که از این اتفاق بهت زده شده بودند واکنش های متفاوتی را نسبت به آن نشان دادند.حرف آنها این بود که:«ما دوست داشتیم یا نفت قهرمان شود یا تراکتورسازی.نمی خواستیم سپاهان قهرمان شود.»

اما واقعا چه کسی شایعه را به راه انداخت؟نفتی ها که از این اتفاق بی خبرند.بازیکنان این تیم آنچه را که با چشم خود دیده اند را تعریف می کنند:«والا ادینیو از روی نیمکت پرچم تکان می داد.سامان نریمان جهان هم مدام می گفت دو بر دو شده اند.»

2 بر 2.نتیجه ای که تمام معادلات را به هم ریخت و در آخر هم مشخص نشد که چه کسی این شایعه را به راه انداخته است.شایعه ای که شاید قهرمانی را از تراکتور و شاید از نفت تهران گرفت و یکی از تلخ ترین شب های فوتبالی ایران را رقم زد.در پایان این گزارش مسئولان ورزشگاه یادگار امام(ره) را نشان داد که وسایل آتش بازی برای قهرمانی احتمالی تراکتورسازان را با خودشان بیرون می بردند.وسایلی که هیچ وقت از آنها استفاده نشد و نتوانست جشن تبریزی ها را نورانی کند.


همه آنها که گفته بودند "2-2"


خیلی ها منتظر بودند تا در برنامه نود ببینند که چه کسی برای نخستین بار گفته بود که بازی  سپاهان مقابل سایپا 2 بر 2 مساوی شده است.میثاقی گزارشگر برنامه نود پشت دروازه ایستاده است و در تلاش است تا با موبایل خودش از اصفهان خبر بگیرد اما موبایل او انتن نمی دهد.ناگهان یک نفر که کاوری شبیه به کاور عکس ها را پوشیده کنار میثاقی می آید و داد می زند:« 2- 2.سپاهان دو بر دو است.خدایا شکرت.کار سپاهان تمام شد.»بیشتر کسانی که پشت دروازه هستند 2-2 می کنند.میثاقی برای اینکه مطمئن شود از بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ که بی سیم به دست در داخل زمین است سوال می کند و همین جواب را می شنود:«بله دو بر دو شده اند و بازی تمام است.»

تراکتوری های و طرفدارانش داخل زمین هستند که صدای گوینده ورزشگاه به وضوح شنیده می شود.او از هواداران می خواهد که به سکوها برگردند تا مراسم بزگزار شود.همزمان با این اتفاق یک دفعه خبر می رسد که بازی در اصفهان دو بر صفر به اتمام رسیده است و طلایی پوشان قهرمان لیگ برتر شده اند.

علیرضا منصوریان که برای یکی دو ساعت در رختکن بود در گفت و گو با نود در این مورد گفت:«ما می گفتیم بازی دو بر صفر است اما هیچ کس قبول نمی کرد.آنالیزورهای ما مدام می گفتند اما گوش کسی شنوا نبود.حتی بازیکنان تراکتورسازی وقتی زمین می خوردند دیگر از روی زمین بلند نمی شدند.»

منصوریان ادامه داد:«فشار آنقدر زیاد بود که من رفتم و از ناظر بازی سوال کردم که او هم خبر نداشت.کار به جایی رسید که من هم باورم شده بود و رفتم به تونی تبریک گفتم.»

این اتفاق در حالی افتاد که در صحنه ای دیگر ذوافقاری سرپرست تراکتورسازان هم در این مورد اظهار نظر کرد و گفت:«بازیچه شدیم.جواب مردم را باید چه بدهیم؟»

پس از اظهار نظر منصوریان و ذوالفقاری بازیکنان نفت تهران هم که از این اتفاق بهت زده شده بودند واکنش های متفاوتی را نسبت به آن نشان دادند.حرف آنها این بود که:«ما دوست داشتیم یا نفت قهرمان شود یا تراکتورسازی.نمی خواستیم سپاهان قهرمان شود.»

اما واقعا چه کسی شایعه را به راه انداخت؟نفتی ها که از این اتفاق بی خبرند.بازیکنان این تیم آنچه را که با چشم خود دیده اند را تعریف می کنند:«والا ادینیو از روی نیمکت پرچم تکان می داد.سامان نریمان جهان هم مدام می گفت دو بر دو شده اند.»

2 بر 2.نتیجه ای که تمام معادلات را به هم ریخت و در آخر هم مشخص نشد که چه کسی این شایعه را به راه انداخته است.شایعه ای که شاید قهرمانی را از تراکتور و شاید از نفت تهران گرفت و یکی از تلخ ترین شب های فوتبالی ایران را رقم زد.در پایان این گزارش مسئولان ورزشگاه یادگار امام(ره) را نشان داد که وسایل آتش بازی برای قهرمانی احتمالی تراکتورسازان را با خودشان بیرون می بردند.وسایلی که هیچ وقت از آنها استفاده نشد و نتوانست جشن تبریزی ها را نورانی کند.
 
گل محمدی بهترین مربی لیگ چهاردهم

نظرسنجی این هفته برنامه نود در خصوص انتخاب بهترین مربی لیگ برتر بود که در نهایت از بین مربیانی چون اسکوچیچ، تونی،‌ فرکی،‌ گل محمدی و منصوریان، گل محمدی با اکثریت آرا و رای 46 درصدی مردم به عنوان بهترین مربی لیگ چهاردهم برگزیده شد.
*فردا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۲۳
غیر قابل انتشار: ۱۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
4
48
من که قبلا گفته بودم نتیجه برنامه نود در مورد اتفاقات تبریز رو.

دم عادل گرم که با تمام محدودیت ها شهامتش رو داشت.

مشکل بیشتر از اون یکی ها به خود فوتبال بر میگرده. فوتبال مستقل خودکفا و استاندارد جلوی خیلی مسائل رو میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
یک نفر تو ایران هست که بدونه کارت زرد اول آندو برای چی بوده؟درگیری بین آندو و بازیکن نفت خیلی درگیری سخت و پیچیده ای بود که به جز کارت زرد هیچ راه دیگه ای نداشت؟صد بار بدتر از این درگیری رو تو بازیها دیدیم که بدون کارت حل و فصل شده.چرا بیراهه میرین؟ اصل قضیه داوریه. هزار سالم بگردین عامل شایعه رو پیدا نمیکنین و نخواهید کرد. وسط 100 هزار تماشاچی سر تا پا هیجان و استرس کی یادش میاد کی چی گفته؟ اقای بهروان میگن تا آخر بازی با اصفهان ارتباط داشتن همکارشون میفرماین یه ربع آخر بازی ارتباطی نداشتیم. بلاخره کی راس میگه کی دروغ؟ این تناقض گویی فقط در این مورد نیست. این تناقض گوییا غیر از دروغگو کم حافظه هست میتونه مصداق چیز دیگه ای باشه؟ سرنخ این ماجرا داوریه پر حرف و حدیثه. نه تنها در این بازی که از چند بازی قبل به طرز کاملا اتفاقی به نفع سپاهان بود.
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
66
83
كاملا مشخصه مقصر اوليه و اصلي خود مسوولين تيم تراكتور و مسوولين محلي ورزشگاه بوده اند. جالبه كه سپاهان بايد جوابگوي اوضاع بهم ريخته اونا باشه.... حالا حالا ها قهرمانيم....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
114
17
آقای فردوسی پور امشب به طرز عجیبی قصد داشت همه چیز رو برنامه ریزی شده و طراحی شده جلوه بده.
همیشه به ایشون علاقه داشتم، اما امشب شدیداً ناامید شدم. رسماً می خواست حرف تو دهن ناظر بازی و... بگذاره. دنبال حقیقت بودن خوبه، اما این طور القا کردن نظرشون به مردم از تریبون رسانه، خیر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
56
52
شایعه کار مدیران ومسئولان تیم تراکتور سازی بود تا سرپوشی باشه بر نتیجه ضعیف این تیم در برابر نفت
چون اگر این تیم می باخت ناگهان سوم میشد احیانا به بازی پلی اف می رفت مدیران این تیم سعی کردند بازی را نگه دارند تا حداقل نایب قهرمان باشند وبا درست کردن این جنجال برباقی قضایا سرپوشی بگذارند
همه دیدند همه این ها هیاهو و هوچی گری بود
فدایی حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
40
27
انصافا کارشناس فنایی خیلی محکم به اشتباه داور فغانی خطاکار در مورد نگرفتن پنالتی و دادن کارت قرمز اشتباهی به تیموریان و تساوی 2 تیم سپاهان و سایپا در دقایق حساس پایانی و ربودن بناحق جام خوب اعتراف کرد جای تشکر داشت و همدردی با مردم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
اگر حق داری می گی چرا از گل خطای تراکتور حرف نمی زنی که اونم فنایی گفت
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
18
57
تا دقیقه 94 بازی روال عادیشو داشته.چطور بعضیا میگن اگه شایعه نمیشد حتما حتما یکی گل میزد؟تو دو دقیقه حتما گلی زده میشد؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
4
53
به چه علت از مسوولین تراکتور در این برنامه دعوت نشده و مسوولین آن در سکوت هستند و اظهار نظری نمیکنند.
erfan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
11
7
در همین فصل فوتبال جزیره تو یکی دو دقیقه پایانی یکی از تیما دو گل زد و نتیجه رو به کلی عوض کرد،چند سال پیش پرسپولیس دقیقه نود و شش بازی یه گل به سپاهان زد و قهرمان شد،پس انقد نگید تو دو دقیقه نمیشه گل زد در حالی که دو تیم واسه قهرمانیشون باید بی مهابا حمله میکردن.
بعید نیست این جنجال کسانی باشه که دنباله اینن که فرکیو بیارن تیم ملی.
ناشناس
|
Belgium
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
1
10
خلاصه نود : بهروان ده دقیقه اخر معلوم نیست کجا بوده ؟ بهروان میگفت من و شمس تا دقیقه اخر نتیجه بازی سپاهان رو میدونستیم بعد که فیلم شمس پخش شد که میگفت دو دو شده بازی دیگه شمس میگفت من نمدونستم. این که هی میگن چند هزار تماس ثبت شده خیلی مسخره است تماس ها را باید دید چه زمانی زنگ زدن. شماره گزارشگرای نود هم 912 هست که اونا هم همون طور که تو فیلم مشخص بود قادر نبودن زنگ بزنن. قطع اسکوربورد قبل از بازی و قطع پخش تلوزیونی از 87 به بعد در رختکن همگی نشون از یه کار برنامه ریزی شده داره که احتمالا نیتشون همون حفظ جون داور و تیم نفت بود
با این وجود و در نهایت تچزیه و تحلیل و کلی کار کارشناسی مسئولین به این نتیجه رسیدن که بندازن تقصیر پس تونی چون یه اجنبیه
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
8
6
اگه تيم بارسلونا هم بود با مسي بازهم در دو دقيقه آخر بازي كه عقب كشيده بودن همه نميتونس گل بزنه نفت هم كه چون بازي دفاعي بود نميتونس گل بزنه ، اينها همه اگر و مٓگٓرِ كه يا نفت قهرمان ميشد يا تراكتور،تراكتور دفاعي بازي كرد كه نايب قهرماني را هم از دست نده و سوم نشه
رحمان از ارومیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
2
11
عوض کردن بازی سه بر یک برده را آنهم در نیمه دوم با سه بر سه ولو ده نفره را تنها و تنها باید به حساب ناتوانی سرمربی تراکتور سازی در ارایه یک بازی دفاعی و بستن فضاها در نیمه ی زمین دانست یک مربی خبره باید برای هر شرایط احتمالی در بازی برنامه داشته باشد که آقای تونی نداشت ضمن آنکه خروجهای ناشیانه و پراشتباه حامد لک بویژه در خوردن گلهای دوم وسوم از دلایل بارز تساوی تراکتور با نفت بود.
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
1
11
بهروان را پیدا کنید در اون ده دقیقه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
5
17
پست های اصلی فدراسيون فوتبال ایران (نه استان اصفهان ) بر اساس سايت فدراسيون :1 رئیس فدراسیون فوتبال علی کفاشیان از نائین اصفهان 2 نایب رئیس اول فدراسیون محمود اسلامیان اصفهاني 3 -نایب رئیس دوم مهدی تاج اصفهاني 4-رئیس سازمان لیگ برترباز هم مهدی تاج اصفهاني

چرا تمام پست های کلیدی فدراسيون فوتبال ایران دست اصفهانی ها است !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
3
10
والا ماهم داشتیم بازی رو میدیدیم.اگه بازی یکم دیگه ادامه داشت نفت گل چهارمم میزد.با همه احترامی که برای تراکتورسازیو هواداراش قائلم ولی این تیم خیلی روی توپهای ارسالی ضعف داشت و همین هم شد پاشنه آشیلش. بالاخره لیگ که تموم نشده.دیگه این لیگ تموم شد. ایشالا سال دیگه تراکتور قهرمان بشه.
یارالی اذربایجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
2
16
واقعا فنایی در مورد داوری نفت و تراکتور این چیزا رو گفت؟؟؟
مگر نگفت خطا روی فرید کریمی پنالتی صد درصد بود؟
هیچ کس نتونست اخراج تیموریان رو توجیه کنه!!!
افسوس میخورم در مورد اکثر کسایی هرگز دنبال حقیقت نبودند
ولی جا داره به عنوان یک اذربایجانی از عادل فردوسی پور که بیطرفانه قضاوت کرد تشکر کنم و بهش درود میفرستم ....

ولی هنوز خیلی چیزها مشخص نشد چون دست و پای عادل رو هم بسته بودند خیلی کسایی که باید پاسخ میدادند از این ماجرا کنار گذاشته شدند...

امیدوارم منتشر کنی...
نظرات بینندگان