arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

دوستانه تر سفر کنیم، جشنواره ای برای دوستی ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امروزه با وجود شبکه های اجتماعی، زندگی شکل دیگری به خود گرفته است. ژیوار جشنواره ای تدارک دیده است برای آن ها که بیشتر با شبکه های اجتماعی آشنا هستند. فقط کافی ست یک عکس از اکیپ ها و جمع های دوستی تان تهیه کنید تا با انتشار در اینستاگرام خود، به ازای هر عکس هزار تومان از طرف ژیوار به کودکان سرطانی کمک شود. فقط باید عکس هایتان را با هشتگ #ژیواریا منتشر کنید تا ما آلبومی از عکس های دوستانه ی شما داشته باشیم. ضمنا در انتهای جشنواره، به بهترین عکس امکان یک سفر 100 درصد رایگان در تور تعطیلات خرداد، به همراه بهترین دوستتان داده می شود. پس با یک تیر دو نشان بزنید.

تور ترکمن صحرا، پیشنهاد برای تعطیلات خرداد شما!

تور ترکمن صحرا یکی از هیجان انگیزترین تورهای طبیعتگردی در تعطیلات خرداد 94 است.ترکمن صحرا سرزمینی بکر با اقلیم متفاوت است که می توان در تعطیلات خرداد 94 از آن بازدید کرد.در تور ترکمن صحرا از جاذبه های طبیعی همچون دریا بندر جنگل کوه و آثار تاریخی بازدید می شود.

برای رفتن به ترکمن صحرا در تعطیلات خرداد 94، سه یا چهار روز زمان لازم است. برای رفتن به ترکمن صحرا باید از تهران از طریق جاده فیروزکوه یا هراز به ساری رسید و از آنجا به گرگان و سپس گنبد کاووس رفت. در تور ترکمن صحرا در تعطیلات خرداد 94 شبانه از تهران حرکت کرده و پس از رسیدن در منطقه از کوه گوگگجه قبرستان تاریخی و مقبربه خالد نبی دیدن میکنیم.

قبرستان تاریخی و مقبره خالد نبی از زیباترین و عجیب ترین برنامه های طبیعتگردی است. شب را می توان در همان منطقه در خانه ایی محلی اتراق کرد. روز بعد وقت بازدید از دیوار تاریخی گرگان ( دومین دیوار بلند جهان بعد از دیوار چین) و میل شکوهمند کاووس است. بعد از ظهر رو می توان به بازدید از آبشارهای شیرآباد و کبود وال اختصاص داد.

روز سوم از بندر ترکمن بازدید خواهیم کرد و فرصت مناسبی برای قایق سواری خواهد بود. تور ترکمن صحرا در تعطیلات خرداد 94 فرصت مناسبی برای آشنایی با آداب رسوم و فرهنگ مردم ترکمن است.

تور ترکمن صحرا سفر به سرزمین اسب ها، اوی ها و دو تار هاست. می توان قبل از رفتن به ترکمن صحرا شعر معروف احمد شاملو را به نام " از زخم قلب آبایی " خواند تا با نگاهی متفاوت به ترکمن صحرا در تعطیلات خرداد 94 سفر کرد.


نظرات بینندگان