arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

الاهلي عربستان از باشگاه نفت ايران شکايت مي‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رييس باشگاه الاهلي عربستان سعودي مدعي شد که کارون اعزامي اين باشگاه به تهران مورد اهانت قرار گرفته و به همين دليل قصد دارد عليه باشگاه نفت تهران در کنفدراسيون فوتبال آسيا طرح شکايت کند.

عبدالله بترجي چهارشنبه شب در گفت وگو با راديو ورزش رياض مدعي شد که مسوولان فرودگاه مهرآباد تهران به عمد تيم الاهلي را ساعت ها معطل کردند و کارهاي روتين خروجي را با تاخير حساب شده انجام دادند.

رييس باشگاه الاهلي سعودي همچنين مدعي شده که ايراني ها درموارد متعددي چه در هتل محل اقامت و يا درهنگام تمرينات، تيم الاهلي را مورد بي مهري قرار دادند و هيچ گونه همکاري با کاروان اعزامي باشگاه الاهلي نداشتند.

به ادعاي عبدالله بترجي، ايراني ها براي تضعيف روحيه تيم دست به هرکاري مي زدند.

تيم الاهلي عربستان چهارشنبه شب در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه يک برصفر در وزرشگاه آزادي تهران مغلوب نفت شد.

اين درحالي است که مسوولان تيم الهلال حريف پرسپوليس دراين رقابتها نيز ادعاي مشابهي داشتند و ديروز / چهارشنبه / بطور رسمي از طريق فدراسيون فوتبال سعودي عليه باشگاه پرسپوليس در کنفدراسيون فوتبال آسيا شکايت کردند.

ديدار چهارشنبه شب تيم نفت تهران با الاهلي درچارچوب مرحله رفت ليگ قهرمانان آسياف در ورزشگاه آزادي تهران به بهترين شکل ممکن و بدون هرگونه حاشيه برگزار شد.

تيم پرسپوليس هم که سه شنبه شب با حضور يکصد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي با الهلال ديدار کرد با همين نتيجه به برتري رسيد.

ديدارهاي برگشت الهلال با پرسپوليس و الاهلي با نفت تهران قرار است هفته آينده به ترتيب در رياض و جده عربستان برگزار شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان