arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

نقش جادوگر در پرسپوليس فصل آينده چيست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حالا ديگر همه سرخ‌ها مي‌دانند که ارتباط کريمي با هدايتي خوب است و در صورت خريد باشگاه از سوي استيل‌آذين بايد منتظر بازگشت جادوگر محبوب بود.

حسين هدايتي به هر دليلي که هست در بين پيشکسوتان پرسپوليس کم طرفدار ندارد. اغلب قديمي‌هاي پرسپوليس خواستار اين هستند که تيم محبوب‌شان به هدايتي برسد. بازيکنان فعلي هم که قاعدتا به خاطر سکه‌هايي که بعد از برد به عنوان پاداش از هدايتي مي‌گيرند به او تمايل دارند.

اما نکته جالب در اين ميان اين است که کسي مثل علي کريمي هم خيلي هواي هدايتي را دارد و اين خيلي عجيب است. کريمي در کل گرايش خاصي به سمت هيچ کس ندارد و اگر هم داشته باشد آن را علني نمي‌کند. اما اين قاعده در مورد هدايتي مصداق ندارد و جادوگر در فضاي مجازي بارها پست‌هايي در حمايت از هدايتي ارسال کرده است.

شماره 8 محبوب پرسپوليسي‌ها حتي در تيم استيل آذين هم بازي کرده. صحنه اخراج او در بازي استيل آذين در مقابل پرسپوليس را به ياد دارند. جايي که پيراهن استيل آذين را از تنش کند و پيراهن پرسپوليس را به هوادارانش نشان داد.

کريمي بعد از جدايي از تيم ملي در تيم ديگري مشغول به کار نشد و حالا که زمزمه‌هاي واگذاري باشگاه پرسپوليس به حسين هدايتي شنيده مي‌شود گمانه‌زني درباره حضور کريمي در پرسپوليس جذابيت بيشتري پيدا کرده است.

 کريمي قطعا علاقه‌اي به فعاليت مديريتي ندارد و اگر قرار باشد در پرسپوليس حضور پيدا کند مسئوليتي فني خواهد داشت. همه جنب و جوش او را روي نيمکت تيم ملي آن هم در زمان بازي‌اش را به ياد دارند. به اين ترتيب احتمال حضور او روي نيمکت پرسپوليس بيشتر است.

برانکو بايد يک دستيار ايراني ديگر هم براي خودش انتخاب کند. مشخصا هواداران پرسپوليس هم ترجيح مي‌دهند دستيار بعدي برانکو، کريمي باشد. البته اين اتفاق به شرطي مي‌افتد که پرسپوليس به هدايتي و شرکت استيل آذين ايرانيان واگذار شود.
نظرات بینندگان