arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

انصارالله: به موشک باران خاک سعودي ادامه خواهيم داد / وارد خاک عربستان شدیم و بمب گذاری کردیم / عقب نشینی نخواهیم کرد

سخنگوی انصارالله یمن گفت : با وجود آن که توان لازم را داریم اما شرافت خود را در حمله به رژیم ظالم سعودی حفظ کرده ایم و به موشک باران خاک سعودی ادامه خواهیم داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انصارالله: به موشک باران خاک سعودي ادامه خواهيم داد / وارد خاک عربستان شدیم و بمب گذاریم کردیم / عقب نشینی نخواهیم کرد

سخنگوی انصارالله یمن گفت : با وجود آن که توان لازم را داریم اما شرافت خود را در حمله به رژیم ظالم سعودی حفظ کرده ایم و به موشک باران خاک سعودی ادامه خواهیم داد.

به گزارش «انتخاب»، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن که به استان صعده رفته است به المیادین گفت: عبدربه منصور هادی (رئیس جمهوری مستعفی فراری) با تکرار اظهارات سفیر عربستان سعودی گفته است که با پیوستن اعضای کمیته های مردمی و انقلابی به نیروهای امنیتی مخالفیم. ما البته به ژنو خواهیم رفت تا ببینیم که آیا این نشست قدرت کافی برای اجرای نتایج مذاکرات را خواهد داشت یا نه؟

وی گفت عقب نشینی از شهرها امکانپذیر نیست. ما نمی توانیم از شهرها عقب نشینی کنیم تا طرف مقابل به مانند آنچه در لحج و مأرب و حضرموت انجام داد مشغول کشتار مردم شود. مردم یمن این مسائل را می دانند. ما وقتی از آتش بس سخن می گوئیم درواقع باید اشاره کنیم که این متجاوزان هستند که جنگ را آغاز کرده اند. تجاوزگران خاک یمن را بمباران کرده اند و برای القاعده و تروریستها سلاح ریخته اند. ما آنچه را با سختی از اعضای القاعده گرفته ایم با حیله گری های سیاسی به آنها باز نمی گردانیم. ما بدون هرگونه مداخله خارجی چه ایران و چه عربستان سعودی یا آمریکا به ساختن کشورمان ادامه خواهیم داد.

وی گفت قبایل یمنی اکنون با پشتیبانی ارتش و کمیته های مردمی در آماده باش کامل بسر می برند و رژیم سعودی باید بداند آتش جنگی را برافروخته است که قادر به هدایت کردن آن در مسیرهای مورد نظرش نخواهد بود و نخواهد فهمید که واکنش بعدی ما چه خواهد بود. مگر عربستان سعودی ادعا نکرده است که 98 درصد از توان نظامی انصارالله و 80 درصد از توان ارتش یمن نابود شده است. اما این نیروها اکنون با موشک نجران و جیزان و مناطق دورتر را با موشک هدف قرار می دهند. این موشک ها با هدف گیری دقیق شلیک شده اند و مردم این مناطق این امر را می دانند. دیروز و امروز این مناطق با صدها موشک هدف قرار گرفته اند و درصورت متوقف نشدن تجاوزگری ها حملات موشکی ادامه خواهد یافت.

سخنگوی انصارالله افزود: هرکس که به مردم یمن و حاکمیت این کشور احترام نگذارد باید بفهمد که به او و خاکش احترام گذاشته نخواهد شد. مردم ما بیش از 40 روز صبر کرده اند. سعودی ها با پشتیبانی آمریکا تسلیحات پیشرفته ای دارند اما اراده و شجاعت ندارند.

وی افزود ما در حملاتمان به عربستان سعودی مناطق مسکونی و کارخانه ها را هدف قرار نداده ایم و زنان را نکشته ایم. ما فقط مراکز نظامی را در مرز هدف قرار داده ایم. ما تصاویر مستندی در اختیار داریم که نشان می دهد خودروهای حامل نظامیان را با بمب هدف قرار داده ایم. ما علیرغم آن که توان لازم را داریم اما شرافت خود را در حمله به رژیم ظالم سعودی حفظ کرده ایم.

وی در اشاره به کشته شدن 25 نظامی سعودی گفت نیروهای ما وارد خاک عربستان شدند و اقدام به بمب گذاری کردند و وقتی نظامیان سعودی وارد این مناطق شدند بمب ها را منفجر کردند. رژیم سعودی نمی تواند این امور را پنهان سازد زیرا ما تصاویر آن را در اختیار داریم.
نظرات بینندگان