arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴

بيانيه فدراسيون فوتبال عربستان درباره بازي پرسپوليس - الهلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فدراسيون فوتبال عربستان با انتشار بيانيه‌اي در خصوص اتفاقات بازي پرسپوليس با الهلال، تلاش‌ها را براي تحت فشار گذاشتن کنفدراسيون فوتبال آسيا ادامه داد. با وجود گذشت چند روز از ديدار رفت تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس با الهلال عربستان که با يک گل به سود نماينده ايران به پايان رسيد، اعتراض و بهانه جويي عربستاني‌ها ادامه دارد.

در تازه‌ترين اقدام، فدراسيون فوتبال عربستان بيانيه‌اي را صادر کرده که در اين بيانيه از کنفدراسيون فوتبال آسيا خواسته است نسبت به اتفاقات رخ داده در بازي رفت پرسپوليس با الهلال و همچنين نفت با الاهلي دخالت کند! بيانيه‌اي که بيشتر به نظر مي‌رسد قصد تحت فشار قرار دادن AFC را براي بازي برگشت دارد تا نتيجه بازي برگشت به سود الهلال رقم بخورد.

در بخشي از اين بيانيه آمده است: «بعضي از اشتباهات موثر داوري همچنان براي فوتبال عربستان ادامه دارد. اشتباهاتي که سال گذشته منجر به از دست رفتن عنوان قهرماني تيم الهلال در آسيا شد و همان اتفاق در نسخه‌اي جديد در اين دوره از مسابقات ليگ قهرمانان آسيا تکرار شد.»

تيم نفت تهران هم از اين انتقادات در امان نبوده است. در اين بيانيه به معطلي بازيکنان عربستاني در فرودگاه تهران تهران هم اشاره و از آن به عنوان رفتاري غير ورزشي ياد شده است. در پايان اين بيانيه هم آمده است: « براي همين فدراسيون فوتبال عربستان تاکيد دارد که کنفدراسيون فوتبال آسيا نسبت به اين اتفاقات واکنش نشان داده و تضمين بدهد که ديگر تکرار نمي‌شود»!
منبع: مهر
نظرات بینندگان