arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

عباس غزالی: جلوی آرزوهایم ایستاده ام

"عباس غزالی" بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در کار بازیگری گزیده کار شده ام و برای رسیدن به یک روند خوب در این کار جلوی آرزوهایم ایستاده ام.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب، "عباس غزالی" بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در کار بازیگری گزیده کار شده ام و برای رسیدن به یک روند خوب در این کار جلوی آرزوهایم ایستاده ام.

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هم اکنون مشغول ایفای نقش در فیلمی با عنوان "قیچی" به کارگردانی "کریم لک زاده" و تهیه کنندگی "احسان فولادفر" هستم.گزیده کار شده ام/ جلوی آرزوهایم ایستادم

وی افزود: قصه و ساختار این فیلم بسیار متفاوت است و احساس می کنم با این اثر پرونده جدیدی را در کار بازیگری ام ایجاد کرده ام زیرا فیلم و فضای آن ایجاب می کند که یک نوع بازیگری رئالیته و متفاوتی را انجام دهم.

این بازیگر عنوان کرد: حدود 70 درصد این فیلم در جنوب کشور و 30 درصد آن در تهران فیلمبرداری می شود هم اکنون نیز حدود 50 درصد از کار فیلمبرداری شده و تا اواسط خرداد به تهران باز میگردیم.

غزالی بیان کرد: قصه این فیلم در رابطه با جوانی به نام "راما" است که بنابر اتفاقاتی به جنوب کشور سفر می کند و در آنجا دچار گرفتاری هایی می شود من در این فیلم نقش "راما" را به عنوان نقش اصلی فیلم و شبه قهرمان ایفا می کنم.

غزالی با اشاره به روند بازیگری اش عنوان کرد: با توجه به وجود انرژی فراوان در من سعی بر این دارم که نقش های متفاوتی را ایفا کنم و گزیده کار باشم.

این بازیگر ادامه داد: در این مدت نخواستم به هر قیمتی وارد سینما شوم و جلوی آرزوهایم ایستادم و خداروشکر با فیلم سینمایی "اعترفات ذهن خطرناک من" توانستم جواب همه سختی ها را بگیرم.

وی با اشاره به کارگردانی خوب این اثر عنوان کرد : "لک زاده" به عنوان یک کارگردان جوان و خلاق به خوبی این کار را کارگردانی می کند و من ایمان دارم که او به زودی به عنوان یک کارگردان خلاق و مولف به سینمای ایران معرفی می شود او پیش از این فیلم های کوتاه بسیاری را در کارنامه کاری خود داشته و من به نوعی با طرز تفکر او در فیلمسازی آشنا بودم.

غزالی ادامه داد: بیشتر لوکیشن های این فیلم در جزیره هرمز فیلمبرداری می شود اما با وجود سختی های این کار همه بازیگران با علاقه بسیار به کار خود ادامه می دهند این نکته را نیز باید بگویم که همه عوامل این فیلم جوان و جویای نام هستند.

وی ادامه داد: فیلم دیگری نیز  با عنوان "دلبری" به کارگردانی "اشک زری" را برای جشنواره فجر امسال دارم البته قرار بود این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته اکران شود اما بنا بر اتفاقاتی این امر میسر نشد.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم با مضمون دفاع مقدس و با حضور بازیگرانی همچون "هنگامه قاضیانی" و "آتیلا پسیانی" یکی از کارها خوب من است که در آن نقش یک فرزند شهید را ایفا می کنم.

میزان
نظرات بینندگان