arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴

نژادفلاح: عربستاني‌ها واقعا کم لطفي کردند/ مهندس برانکو کارش را بلد است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 قائم مقام باشگاه پرسپوليس با ابراز گله از اقدام غير اصولي مسئولان عربستاني گفت: هروقت تيم‌هاي عربي زمين در بازي کم مي‌آوردند، با حاشيه‌سازي و ايجاد چالش سعي مي‌کنند، تمرکز حريفان خود را به هم بريزند.

محمدحسين نژادفلاح در حاشيه سفر تيم فوتبال پرسپوليس به عربستان، ضمن بيان مطلب فوق گفت: فدراسيون عربستان واقعا کم لطفي کرد. وقتي اظهارنظرهاي قبلي را خوانديم، فکر نمي‌کرديم براي‌مان مشکلي ايجاد کنند اما آنها در اين مرحله هم به فکر از بين بردن تمرکز تيم ما هستند.

وي با بيان اينکه قرار بود ويزاها فرودگاهي صادر شده اما اين اتفاق نيفتاد، افزود: البته چون پيش بيني اقدامات عربستاني‌ها را مي‌کرديم، پاي AFC را وسط کشيديم و خواهان حضور نماينده آنها در فرودگاه عربستان بوديم تا خدايي نکرده بيش از حد معمول بازيکنان تيم ما را اذيت نکرده و باعث به هم ريختن فکر نفرات تيم نشوند.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در مورد تاخير پرواز پرسپوليس به عربستان هم اينگونه اظهارنظر کرد: دليل منطقي براي تاخير پرواز نبود و قرار بود ساعت 15:30 به عربستان پراز کنيم اما عامل تاخير 3 ساعته فدراسيون عربستان بود که با تاخير به وزارت امور خارجه اين کشور خبر دادند تا کارها به موقع انجام شود.

وي با بيان اينکه اينها کارهايي است که عربستاني‌ها انجام مي‌دهند، خاطرنشان کرد: تيم‌هاي عربستاني هروقت در زمين بازي کم مي‌آوردند، با حاشيه سازي و ايجاد چالش سعي مي‌کنند تمرکز بازيکنان تيم حريف‌شان را به هم بريزند اما بازيکنان ما از اين حربه کاملا آگاه هستند.

نژادفلاح ادامه داد: بايد از بازيکنان عذرخواهي کنم زيرا قرار بود بعد از تمرين به هتل بروند، ناهار خورده و بعد به سمت فرودگاه حرکت کنند اما به خاطر ناهماهنگي‌ها، بيش از چند ساعت در فرودگاه معطل شدند. البته اين اتفاق آنها را از نظر جسمي خسته کرد اما از نظر روحي باعث افزايش انگيزه‌شان شد.

وي از سعه صدر بازيکنان و کادرفني اين تيم تشکر کرد و يادآور شد: خوشبختانه بازيکنان تيم بسيار مصمم هستند و انگيزه بالايي دارند. آنها مي‌دانند پيروزي برابر الهلال در عربستان چقدر اهميت و اين رفتار عربستاني‌ها براي برهم زدن تمرکزشان رخ داده است. آنها بسيار با اخلاق و با انگيزه هستند و با روحيه جنگندگي به زمين مي‌روند تا با دست پر به ايران بازگردند.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره اينکه پيش‌بيني‌اش از نتيجه بازي برگشت با الهلال چيست؟، خاطرنشان کرد: دلم براي اين بازي روشن است و اميدوارم بازيکنان با روحيه جنگندگي، تعامل و همدلي که بين آنها وجود دارد، به برتري برسند.

وي در ادامه افزود: کادرفني ما هم مچش را براي اين بازي باز نکرده و همانطور که مي‌گويم برانکو پروفسور فوتبال است، اما به نظرم پروفسور برانکو کارش را براي اين بازي بلد است. وي براي اين بازي تمرکز کرده است و برنامه‌هاي زيادي هم براي نتيجه گيري دارد.

نژادفلاح در پايان گفت: همانطور که گفتم بازيکنان ما همدل و با صفا هستند که اين موضوع گمشده فوتبال ما است، بزرگترين نقطه قوت ما تجربه کادر فني و همچنين همدلي بازيکنان است.
منبع: مهر
نظرات بینندگان