arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴

اگر استقلال سهميه مي‌گرفت جريمه نمي‌شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منصور پورحيدري يکي از اعضاي هيات مديره استقلال عنوان کرد قرار بود تيم سهميه آسيايي بگيرد و پاداش دريافت کند. وقتي اين اتفاق نيفتاد جريمه مي شود.

منصور پورحيدري گفت: در جلساتي که هيات مديره پيش از پايان فصل داشت قرار بود که در صورتي که تيم نتيجه بگيرد، پاداش دريافت کنند و در صورتي هم که نتيجه نگيرند براي آنها جريمه در نظر گرفته شود. تصميم نهايي را خود اقاي افشارزاده قرار بود بگيرد.

جريمه و پاداش در کنار هم
در تيمهايي مثل استقلال اين مساله خيلي منطقي است که در مقابل پاداشي که به بازيکنان داده مي شود در صورت کسب نتايج ضعيف جريمه هم در نظر گرفته شود. ضمن اينکه جريمه کردن در همه تيمها هست و مختص 3،4 تيم خاص نيست.

مشکلات مالي ربطي به جريمه شدن ندارد
پورحيدري در پاسخ به اين سوال که آيا جريمه کردن بازيکنان در حالي که آنها در يک فصل سخت 6 تا نه ماه نيز حقوقي در يافت نکرده اند، منطقي است پاسخ داد که اين اولين سالي نيست که استقلال مشکل مالي دارد.

استقلال سالهاي زيادي با اين مشکل مواجه بوده. براي همين هم بحث خصوصي سازي به وجود آمده که اميدوارم هر چه زودتر اين اتفاق بيفتد تا ما شاهد مشکلات مالي در دو باشگاه استقلال و پرسپوليس نباشيم.

کارد فني هم به اندازه بازيکنان مقصر هستند
اينکه همه مي گويند چرا کارد فني استقلال هم همچون بازيکنان بايد جريمه شود به عقيده من مساله عجيبي نيست. چون همانطور که زماني که تيم نتيجه مي گيرد همه پاداش مي گيرند. در نتيجه نگرفتن تيم هم همه مقصر هستند. اين واقعيتي است که وجود دارد طبق برنامه قرار بود استقلال سهميه بگيرد . اين اتفاق نيفتاد و طبيعي است که تيم جريمه شود.

استقلال بيشتر از پرسپوليس ضرر مي کند
در مورد اين صحبت آقاي افشارزاده که او عنوان کرده استقلال را منل کنيد بايد بگويم آقاي افشارزاده به عنوان مديرعامل باشگاه شرايط سختي دارد. سر هر مزايده دائم در استرس و بلاتکليفي آن است که چه اتفاقي قرار است بيفتد. متاسفانه اين عقب افتادن بحث واگذاري بيشتر از پرسپوليس به ضرر استقلال است. چون پرسپوليسي ها در کوران مسابقات آسيا هستند ولي استقلال بعد از بازيهاي ليگ تعطيل شده. يکي از بزرگترين فشارها روي آقاي افشارزاده بستن تيم وو اوردن مربي براي فصل آينده است.

من براي نقل انتقالات اقدام نمي کنم
پورحيدري در پاسخ به اين سوال که آيا اگر به دليل مشکلات واگذاري او در فصل نقل و انتقالات اقدام مي کند، پاسخ داد که ما اصلال چنين قراري نداشتيم. بايد ابتدا تکليف واگذاري باشگاه مشخص شود.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان